Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do nov 15, 2018 21:35

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] • Product waarderen: Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld. 
Nuxe Huile Prodigieuse 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 1b -N -ii
Lengte: 43/80/100

Antwoord met een citaat
Bericht Nuxe Huile Prodigieuse
Nuxe Huile Prodigieuse
Afbeelding

Ingrediënten

Isopropyl Isostearate, Macadamia Ternifolia Seed Oil*, Coco-Caprylate/Caprate, Dicaprylyl Ether, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Corylus Avellana Nut Oil/Corylus Avellana (Hazel) Seed Oil, Camellia Oleifera Seed Oil, Parfum/Fragrance, Tocopherol, Borago Officinale Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Rosmarinus Officinale (Rosemary) Leaf Extract, Hypericum Perforatum Flower/Leaf/Stem Extract, Solanum Lycopersicum (Tomato) Fruit/Leaf/Stem Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool [N1005/D]

Siliconen / Sulfaten

Consistentie en geur

Consistentie zoals een olie, ondanks dat het product niet enkel olie bevat. Ik ben zelf enorm fan van de geur.
Het is een beetje bloemig, maar niet te sterk. Ik zou bijna denken dat er jasmijn of monoii inzit.

Werking

Werkt goed, ik doe het in mijn haar na het wassen, als mijn haar nog vochtig is. Ik heb er heel weinig van nodig en het verdeelt heel goed over het haar. Mijn haar is altijd opstandig na het wassen, maar met deze olie is het na het opdrogen al een stuk beter. Vooral vanaf de tweede dag na het wassen merk ik dat mijn haar extra zacht is.

Prijs

17.40 voor 50 ML

Persoonlijke score op 5

4

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)

In Frankrijk in een parapharmacie.

Speciale opmerkingen?

Dit is niet enkel een product bedoeld voor haar, maar ook voor droge huid.

za okt 18, 2014 21:14
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ] • Product waarderen: Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.