Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu zo sep 23, 2018 07:53

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] • Product waarderen: Waardering: 3, 5.00 gemiddeld.Waardering: 3, 5.00 gemiddeld.Waardering: 3, 5.00 gemiddeld.Waardering: 3, 5.00 gemiddeld.Waardering: 3, 5.00 gemiddeld. 
Hair Potency (oud recept) 
Auteur Bericht
Hoofdhaartje

Images: 19
Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/100/100

Antwoord met een citaat
Bericht Hair Potency (oud recept)
Hair Potency van Soria Natural

Afbeelding

Ingrediënten
organisch biergist verrijkt met vitamine A, E, B2, Niacinamide(B3), Foliumzuur, Pantotheenzuur, PABA, Biotine, Calcium, Silicium, Selenium, Zink, Zwavel, Serine, Cysteïne, Proline, Rijstmeel, Magnesiumstearaat, Cellulose.

Siliconen / Sulfaten
niet van toepassing

Geur
Zwavelachtig

Werking
Als je haaruitval hebt, moet je ze zeker proberen. Stopte bij mij instant haaruitval vanwege stress. Daarnaast zorgde het ook voor versnelde haargroei. Het zijn de eerste pillen die zoveel effect bij me hadden! Ik zweer er echt bij.

Heb het voorgeschreven gekregen ooit door mijn homeopatische dokter. Ze zei dat de biergistvorm ervoor zorgde dat het makkelijker opneembaar was voor de darmen dan gewone vitaminesupplementen en dus beter effect had. Het zit eigenlijk vol vitaminen en mineralen specifiek voor het haar en bevat ook enkele interessante proteïnes voor het haar.

Prijs
Verschilt waar je het haalt, heb zelf geen idee meer van de exacte prijs, meer dan 12 euro maar minder dan 15 euro voor een doosje (60 tabletten).

Persoonlijke score op 5
5/5! Ze werken plus dat ietsje meer

Waar kan je het vinden (België/ Nederland)?
Te bestellen bij de apotheker of online.

Speciale opmerkingen?
Opgepast voor mensen die met schimmels zitten... Biergist sterkt je schimmel aan.
Er wordt ook gezegd dat biergist voor een vettere huid kan zorgen. Heb ik zelf wel niks van gemerkt.

Afbeelding

di aug 30, 2011 19:57
Profiel Personal album WWW
Langhaartje

Haarcode: 3a N i-ii
Lengte: 48/60/85
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hair Potency (voedingssupplement)
Oh ze zijn zo goed! ze helpen echt heel erg tegen haar uitval, mits je er serieus drie maal daags aan denkt om een pil in te nemen. Dat gaat bij mij max anderhalve week goed, daarna wordt ik sloppy en ga ik het vergeten.. :hysterisch

Drie pillen tegelijk nemen werkt niet, dat geef niet het zelfde effect als drie verspreid over de dag helaas.

wo aug 31, 2011 22:52
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 2c N i
Lengte: 57/67/100
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hair Potency (oud recept)
Jammer dat het oppassen is met schimmels, anders had ik het wel eens willen proberen. Tot nu toe krijg ik ook altijd erg veel last van puistjes/acne bij supplementen met biotine helaas. Ik wil zo graag mijn haar een boost geven, maar mijn huid is het er nooit mee eens.

wo mei 09, 2018 15:28
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ] • Product waarderen: Waardering: 3, 5.00 gemiddeld.Waardering: 3, 5.00 gemiddeld.Waardering: 3, 5.00 gemiddeld.Waardering: 3, 5.00 gemiddeld.Waardering: 3, 5.00 gemiddeld.