Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu wo jun 28, 2017 15:14

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] • Product waarderen: Waardering: 0, 0.00 gemiddeld.Waardering: 0, 0.00 gemiddeld.Waardering: 0, 0.00 gemiddeld.Waardering: 0, 0.00 gemiddeld.Waardering: 0, 0.00 gemiddeld. 
Gliss Kur dream hair weightless oil 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 2a N iii

Antwoord met een citaat
Bericht Gliss Kur dream hair weightless oil
Gliss Kur dream hair weightless oil

Afbeelding

Ingrediënten

Isododecane, Dicaprylyl Carbonate, Caprylic/Capric Triglyceride, Argania Spinosa, Kernel Oil, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Olea Euro, paea Fruit Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Rosa, Canina Fruit Oil, Sesamum Indicum Seed Oil, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Coumarin, Citronellol

Siliconen / Sulfaten

is isododecane een cone?

Consistentie en geur
Deze olie heeft een zeer zachte lekkere geur, blijft niet lang in het haar hangen.

Werking
Ik gebruik het op droog haar, maakt m'n haar goed doorkambaar en verzwaart niet. Ik gebruik ongeveer 15 pompjes en dat gaat zeer goed zo!

Prijs
8 à 9 euro

Persoonlijke score op 5
4/5

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)
Ik heb het bij Kruidvat gekocht maar ik denk dat het overal wel te koop is :)

Speciale opmerkingen?
Best een prijzige olie maar doet z'n job!

za maart 11, 2017 20:14
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ] • Product waarderen: Waardering: 0, 0.00 gemiddeld.Waardering: 0, 0.00 gemiddeld.Waardering: 0, 0.00 gemiddeld.Waardering: 0, 0.00 gemiddeld.Waardering: 0, 0.00 gemiddeld.