Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu wo sep 19, 2018 11:49

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] • Product waarderen: Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld. 
Guhl Kleurbehoud Conditioner 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 1bNii
Lengte: ±60/80/90

Antwoord met een citaat
Bericht Guhl Kleurbehoud Conditioner
Guhl Kleurbehoud Conditioner
Afbeelding

Ingrediënten
Aqua, Glycerin, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Steartrimonium Chloride, Paraffinum Liquidum, Rosa Canina Fruit Extract, Camellia Oleifera Seed Oil, Isopropyl Palmitate, Benzophenone-4, Ethylhexl Methoxycinnamate, Lactic Acid, Sodium Hydroxide, Methylparaben, Propylparaben, DMDM Hydantoin, Cl 45410, Cl 47005, Parfum.

Siliconen / Sulfaten
Geen cones en sulfaten in dit flesje :smile

Consistentie en geur
Het is een dikke, roze pasta wat ik ideaal vind met aanbrengen. Dunnere conditioners hebben gauw de neiging om door mijn vingers te glippen waardoor de helft op de grond eindigt. Nogal zonde, maar bij deze valt er letterlijk geen drupje! De geur is zoetig, zacht, bloemig, ik vind het erg lekker. Je blijft 'm ook wel wat ruiken na het wassen.

Werking
Ik vind de werking van deze conditioner erg goed, het is de beste conditioner die ik tot nu toe heb gebruikt. Ik heb er minder van nodig dan van andere conditioners, wat deels ook komt omdat het zo lekker dik is. Mijn haar wordt er heel zacht, steil (vind ik een pré, hoeft niet voor iedereen zo te zijn natuurlijk) en glanzend van. Ik vind 'm erg voedend :hearts . Ook ontklit -ie heel goed.
Alleen soms voelt het na het uitspoelen een beetje stug aan, maar als mijn haar droog is, is dat volledig verdwenen. Maar volgens mij komt dat stugge meer door de combi met andere producten waar mijn haar niet goed op reageert; maskers en leave-in's met cones, en oliën.

Prijs
5,50 euro voor 200 ml. (vind ik wel vrij prijzig, maar gelukkig is Guhl vaak in de aanbieding dus dan kan je het wat goedkoper krijgen)

Persoonlijke score op 5
4,5/5 maar ik maak er een 5 van omdat ik geen halve punten kan geven en 'm toch wel echt meer waard vind dan een 4.

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)
In Nederland gewoon in elke drogisterij (Etos, Kruidvat, etc) en zelfs in de Albert Heijn!

Speciale opmerkingen?
Serena van Beautylab heeft er ook ooit een review over geschreven (ook over de shampoo), misschien leuk om ook te lezen: http://www.beautylab.nl/2010/05/review- ... ehoud.html

vr aug 19, 2011 20:12
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ] • Product waarderen: Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.