Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu di dec 12, 2017 18:44

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] • Product waarderen: Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld. 
Aunt Jackie's Soft & Sassy Super Duper Softening Conditioner 
Auteur Bericht
Donshaartje

Haarcode: 2A N II

Antwoord met een citaat
Bericht Aunt Jackie's Soft & Sassy Super Duper Softening Conditioner
Aunt Jackie's Girls Soft & Sassy Super Duper Softening Conditioner

Afbeelding

Ingrediënten
Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Butyrospermum Parkii Fruit, Cocos Nucifera Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Linum Usitatissimum Seed Oil, Persea Gratissima Fruit Extract, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Quinoa, Polyquaternium-37, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Behentrimonium Methosulfate, Argania Spinosa Kernel Oil, Tocopherol, Cetyl Alcohol, Parfum, Acrylamidopropyltrimonium Chloride/Acrylamide Copolymer, PPG-1 Trideceth-6, Magnesium Nitrate, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone, Hexyl Cinnamal, CI 42090

Naar wat ik zo snel zie, zitten er geen siliconen in maar ik ben er altijd slecht in om ze te herkennen, verbeter me gerust. / Product zegt op de verpakking sulfatenvrij te zijn

Consistentie en geur
Ik ben geneigd om te zeggen smurfensnot :rollin Een pastelblauwe crème. Het ruikt mierzoet, dat gaat niet voor iedereen zijn want je blijft het ook een beetje ruiken. Ik vind het heerlijk maar dat is persoonlijke smaak.

Werking
Van de verpakking: Sulfaat vrij/Parabeen vrij/Geen minerale olie/Geen petrolatum. Verrijkt met Kokosolie, Shea butter en Extra Virgin Olijfolie. Aunt Jackie's "Triple Threat" conditioner behandeling gebruikt botanische extracten om grove, moeilijk te behandelen lokken te helpen verzachten, de handelbaarheid voor makkelijker kammen te verbeteren en het haar te versterken voor gezondere groei.

Het is te gebruiken als gewone conditioner, co-Wash en Deep conditioner. Dat laatste heb ik gedaan voor mijn lengtes: 10 minuten lang onder een douchemuts die ik een beetje had verwarmd met de haardroger en uitgespoeld. Ik vind het ideaal want ten eerste ben ik lui en ten tweede vind ik het irritant om continu met een douchemuts rond te lopen.

Het is geschikt voor coily, curly en wavy haar, al denk ik dat steiler haar er ook wel mee uit de voeten kan.

Prijs
Tussen de €5,95 en €7,95

Persoonlijke score op 5
Voor mij 4 op 5! Ik ben enorm verrast en heel tevreden. Een blijvertje.

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)
Online is het goed te vinden, meestal wordt het ook verkocht in afro beautyshops en toko's. Ik heb het zelf gekocht bij de Op = Op in het Almeerse.

Speciale opmerkingen?
Als Co-wash zou ik hem met mijn 2A/2B niet snel gebruiken omdat ik denk dat hij daarvoor te zwaar is voor mij. Aan de andere kant: als je goddelijke lokken heel erg aan het rellen zijn, is het denk ik wel de moeite waard. Ik doe mijn haar toch aardig wat aan en het voelde na gebruik superzacht en zeker mijn nekhaar (een zorgenkindje) was makkelijker doorkambaar. Of het echt voor een gezondere groei zorgt is natuurlijk de vraag, maar mijn nekhaar kan in theorie wat beter groeien omdat ik niet met bruut geweld er een kam doorheen moet krijgen.

Een ander voordeel vond ik dat het mijn kleuren vrijwel niet aantast! Dat heb ik wel anders meegemaakt. Misschien dat ik het in de winter ook als gewone conditioner ga gebruiken.

ma okt 02, 2017 20:16
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ] • Product waarderen: Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.