Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do jun 21, 2018 22:35

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] • Product waarderen: Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld. 
Ultra Doux Royal Jelly conditioner 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 2a N ii
Lengte: ?/106/110

Antwoord met een citaat
Bericht Ultra Doux Royal Jelly conditioner
Ultra Doux Royal Jelly conditioner

Afbeelding

Ingrediënten
Aqua/water, cetyl alcohol, peg-180, ci 19140/yellow 5, ci 15985/yellow 6, elaeis guineensis oil/palm oil, hydroxyethylcellulose, dodecene, mel/honey, chlorhexidine digluconate, poloxamer 407, limonene, benzyl alcohol, benzyl salicylate, isopropyl myristate, 2-oleamido-1, 3-octadecanediol, propolis extract, myristyl alcohol, cetrimonium chloride, cetyl esters, bht, citric acid, lauryl peg/ppg-18/18 methicone, coumarin, royal jelly, parfum/fragrance

Siliconen / Sulfaten
Ik twijfel over die 18 methicone?

Consistentie en geur
Ik vind het de juiste dikte hebben, je krijgt het goed uit de fles. Het smelt fijn in je haar en bij het uitspoelen heb je niet het idee dat er wat achter blijft. De geur is fijn, je ruikt een zachte honing geur en er zit een lichte bloemengeur doorheen, die dagen blijft hangen.

Werking
Het is een licht voedende conditioner, die klitjes kan helpen voorkomen. Na het drogen kon ik mijn haar makkelijk borstelen, maar na twee dagen merkte ik wel weer de kleine klitjes.

Prijs
Ik dacht €2,99 in Portugal.

Persoonlijke score op 5
Ik geef het een 4

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)
Wie weet binnenkort in België. Ik heb het gevonden in Portugal.

Speciale opmerkingen?
Honing kan een blekend effect hebben.

zo feb 09, 2014 02:04
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 3a G iii
Lengte: ?/69/90
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ultra Doux Royal Jelly conditioner
Werking
Ik vind dat hij moeilijk verdeeld over mijn haar. Ik heb ook zo'n kleverig slijmerig gevoel op men handen en haar als ik het afspoel. Ik moet al heel veel gebruiken voor ik door mij haar geraak. Niet zo blij mee dus.

Persoonlijke score op 5
2,5/5

di aug 19, 2014 19:04
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b/c M ii
Lengte: 112/155/...
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ultra Doux Royal Jelly conditioner
Ultra Doux Geheim van Honing
Afbeelding

Consistentie en geur
Prima consistentie, makkelijk in het haar te smeren. De geur is warm en zoet, honing achtige geur, ik vind hem heel lekker ruiken.

Werking
Was een beetje bang dat hij niet voedend genoeg zou zijn, maar hij is nog best voedend en ontklit goed. Vind hem enigszins vergelijkbaar met de mango&tiare, die werkt net ietsje beter

Persoonlijke score op 5
3-3,5/5

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)
Belgie, en Nederland bij Albert (de online winkel van Albert Heijn)

Speciale opmerkingen?
Deze wil ik graag in mijn assortiment houden, hij werkt goed voor mijn lengte alleen de puntjes mogen wat meer en daar gebruik ik dan de avocado en galamboter voor. De werking is dus goed genoeg maar het is vooral de geur waardoor ik die er in wil houden.

zo aug 30, 2015 16:03
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ] • Product waarderen: Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.