Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do nov 23, 2017 04:22

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] • Product waarderen: Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld. 
Herbacin Meloen & Aloe vera 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 1b -N -ii
Lengte: 43/80/100

Antwoord met een citaat
Bericht Herbacin Meloen & Aloe vera
Herbacin Meloen & Aloe vera
Afbeelding

Ingrediënten

aqua, cetaryl alcohol, glycerin, sweet almond oil, stearamidopropyl dimethlamine, behentrimonium chloride, sorbitol, panthenol,argana spinosa kernel oil, propylene glycol, cucumis melo (melon) fruit extract,nelumblum speciosum flower extract, aloe barbadensis leaf juice, polyester 11, ceteareth-25, arginine,phenoxyethanol, carpylyl glycol, parfum, citronellol, hexyl cinnamal, butylphenyl methylpropional, linalool, citric acid, lactic acid, sodium benzoate, acorbyl palmintate, hydrogenated palm glycerides citrate, lecithing, tocopherol

Siliconen / Sulfaten

Consistentie en geur

Consistentie als een normale conditoner, maar als ik het in mijn natte haar verdeel voelt het meer als een masker. De geur is heerlijk fris en doet mij echt aan meloen denken.

Werking

Maakt mijn haar direct glad, ook als ik ga douchen en er dan al knopen inzitten ontknoopt hij onder de douche heel erg makkelijk. Het blijft goed in je haren zitten en loopt er niet direct uit.
Mijn haren hebben na het douchen niet perse een extra dosis kokosolie nodig, omdat deze conditioner zelf het haar glad en makkelijk doorkambaar houd.

Prijs

6.95

Persoonlijke score op 5
5

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)
In Frankrijk bij de Monoprix gekocht.

Speciale opmerkingen?

wo apr 29, 2015 09:22
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ] • Product waarderen: Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.