Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu wo dec 12, 2018 18:20

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] • Product waarderen: Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld. 
Earth Science Pure Essentials hair treatment conditioner 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 1b/c M ii
Lengte: 112/155/...
Antwoord met een citaat
Bericht Earth Science Pure Essentials hair treatment conditioner
Earth Science nourishing hair treatment conditioner/Earth Science Pure Essentials hair treatment conditioner

Ingrediënten
Aqua, behentrimonium methosulfate, cetearyl alcohol, ceteareth-5, aloe barbadensis leaf juice, hydrolyzed silk protein, panthenol, butyrospermum parkii (shea butter), polyquaternium-10,, , ethylhexylglycerin, , trideceth-12, cetrimonium chloride, citric acid, disodium EDTA, potassium sorbate, phenoxyethanol, fragrance (parfum).

/

Consistentie en geur
Dikke conditioner. Je moet de dop er af draaien om er wat uit te krijgen (het is zo'n kanteldop maar het product is te dik om die dop te gebruiken. Misschien hebben de nieuwe verpakkingen een andere dop.) De geur is een beetje mango/perzikachtig met iets zwaars, heel moeilijk te omschrijven. De geur zou prima passen in een kapsalon en ik vind hem lekker (hij blijft niet zo erg hangen, maar wel voldoende om later nog een beetje te ruiken).

Werking
Voedende siliconenconditioner. Hij maakt goed glad en geeft glans. Hij is niet erg hydraterend; bij vochtig weer vind ik hem wel fijn maar nu in de zomer met droge lucht vind ik hem niet zo geschikt. Mijn haar was wel veel sneller droog en weegt minder, dat is dan wel weer een voordeel.

Prijs
6.27$, ongeveer 4,75 euro voor 355ml (12 floz) bij iHerb

Persoonlijke score op 5
4/5

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)
Online besteld in de Verenigde Staten, bij iHerb. Hij is ook bij andere online winkels te koop.

Speciale opmerkingen?
De verpakking is gewijzigd en het heeft Pure Essentials in zijn naam erbij gekregen. De tweede foto is de nieuwe verpakking. De ingredienten zijn nog exact hetzelfde.

za aug 02, 2014 13:25
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ] • Product waarderen: Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.