[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 127: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Hairfair - Toon onderwerp - Lavera Repair Pflege Spülung Bio-Rose & Pflanzliches Keratin
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu wo dec 12, 2018 17:37

Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] • Product waarderen: Waardering: 2, 4.00 gemiddeld.Waardering: 2, 4.00 gemiddeld.Waardering: 2, 4.00 gemiddeld.Waardering: 2, 4.00 gemiddeld.Waardering: 2, 4.00 gemiddeld. 
Lavera Repair Pflege Spülung Bio-Rose & Pflanzliches Keratin 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 1c N iii
Lengte: 71/80/120
Antwoord met een citaat
Bericht Lavera Repair Pflege Spülung Bio-Rose & Pflanzliches Keratin
Lavera Repair Pflege Spülung Bio-Rose & Pflanzliches Keratin

Ingrediënten

/
Geen

Consistentie en geur
Wit, behoorlijk dik en ruikt naar planten en bloemen. Ik vind het een lekkere geur.

Werking
Het maakt mijn haar zacht en het voelt gevoed aan (zelfs de puntjes). Ook glanst m'n haar meer en raakt wat minder snel in de klit.

Prijs
€5,45 bij Nederlandse webshops, had hem zelf van de DM maar ben bonnetje kwijt dus weet niet meer hoe duur hij daar was.

Persoonlijke score op 5
5/5

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)
In Duitsland bij de DM, en via http://www.solobiomooi.nl , http://www.gezondheid-aanbiedingen.nl en http://www.deonlinedrogist.nl (heb zelf alleen ervaring met deonlinedrogist.nl )

Speciale opmerkingen?
Als je hem via internet besteld is het meestal de Engelse variant. Die is precies hetzelfde, alleen dan dus met Engelse tekst.

vr jul 11, 2014 14:20
Profiel WWW
Hoofdhaartje

Images: 19
Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/100/100

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Lavera Repair Pflege Spülung Bio-Rose & Pflanzliches Ker
Consistentie en geur
Ruikt naar een soort van rozengeur. Best dik, wit en stevig, maar smeert nog wel oké uit

Werking
Niet voor droog haar vind ik. Niet voedend genoeg ervoor. Voor de rest niet slecht :)

Prijs
€3,45 (in Duitsland)
Is ook in België te koop, maar dan was het een dikke 7 euro meen ik mij te herinneren

Persoonlijke score op 5
3 op 5

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)
België in de biowinkels zoals Origin'o. In Duitsland in de DM

Speciale opmerkingen?
Veel complimentjes gekregen vanwege de geur! Voor de rest vind ik het maar zo zo qua werking :)

ma jul 14, 2014 12:50
Profiel Personal album WWW
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ] • Product waarderen: Waardering: 2, 4.00 gemiddeld.Waardering: 2, 4.00 gemiddeld.Waardering: 2, 4.00 gemiddeld.Waardering: 2, 4.00 gemiddeld.Waardering: 2, 4.00 gemiddeld.