Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu wo dec 12, 2018 17:03

Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] • Product waarderen: Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld. 
Balea Professional Glad & Glans conditioner 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 1b/c M ii
Lengte: 112/155/...
Antwoord met een citaat
Bericht Balea Professional Glad & Glans conditioner
Balea Professional Glatt + Glanz Spülung

Ingrediënten
AQUA · CETEARYL ALCOHOL · GLYCERIN · BEHENTRIMONIUM CHLORIDE · DIETHYLHEXYL CARBONATE · STEARAMIDOPROPYL DIMETHYLAMINE · PANTHENOL · DIPROPYLENE GLYCOL · PROPYLENE GLYCOL DIBENZOATE · HYDROXYETHYLCELLULOSE · CETRIMONIUM CHLORIDE · PARFUM · HYDROLYZED WHEAT PROTEIN · PEG-90M · HYDROLYZED CORN PROTEIN · HYDROLYZED SOY PROTEIN · CITRIC ACID · SILICA · CALCIUM CARBONATE · BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL · ALPHA-ISOMETHYL IONONE · SODIUM BENZOATE · PHENOXYETHANOL.

/
geen van beide

Consistentie en geur
Normale dikte, wit. De geur is lastig te omschrijven, iets fris fruitig zurigs, in de eerste instantie deed het me een beetje aan de kapper denken. Het zou ook nog binnen de collectie van Garnier Fructis passen deze geur, al is deze geur minder sterk.

Werking
Zoals beloofd: glad en glanzend. Niet superglad, maar toch echt wel gladder dan met de meeste andere conditioners, en ik zie ook meer glans. Wat ik vooral erg fijn vind is dat mijn droge puntjes goed voelen met deze conditioner, dus hij is behoorlijk voedend.

Prijs
1,45 voor een tube van 200ml

Persoonlijke score op 5
4-4,5

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)
In Duitsland bij de DM (Drogerie Markt)

Speciale opmerkingen?
Verrassend goede conditioner, zeker voor dat geld. Bevat plantaardige proteinen en glycerine.

ma aug 05, 2013 15:15
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Balea Professional Glad & Glans conditioner
Consistentie en geur
Consistentie is gemiddeld. Niet super dun, maar ook niet heel dik.
Geur is echt heerlijk! Klasgenoot zei overigens dat mn haar lekker rook!

Werking
Mijn haren zijn echt dol op deze conditioner. Precies wat ik nodig heb. Zachte haren en geen droge punten meer.

Prijs
Onder de 2 euro (precieze prijs weet ik niet meer :bloos3 )

Persoonlijke score op 5
5!!!! :cheer

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)
Ik heb hem in de DM in Duitsland gekocht.

Speciale opmerkingen?
Mijn favoriete conditoner! Ik ben fan! Volgende keer sla ik zeker weten meer flessen in.

wo feb 18, 2015 21:29
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ] • Product waarderen: Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.