Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu wo sep 19, 2018 11:46

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] • Product waarderen: Waardering: 1, 2.00 gemiddeld.Waardering: 1, 2.00 gemiddeld.Waardering: 1, 2.00 gemiddeld.Waardering: 1, 2.00 gemiddeld.Waardering: 1, 2.00 gemiddeld. 
Kneipp amandelbloesem shampoo 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 1b -N -ii
Lengte: 43/80/100

Antwoord met een citaat
Bericht Kneipp amandelbloesem shampoo
Kneipp amandelbloesem shampoo
Afbeelding

Ingrediënten

Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Coco Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Parfum (Fragrance), Sodium Cocoyl Glutamate, Glycol Distearate, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Helianthus Annuus (Sunfl ower) Seed Oil, Coumarin, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, PEG-18 Glyceryl Oleate/Cocoate, Glyceryl Oleate, PCA Glyceryl Oleate, Hydroxypropyl Oxidized Starch PGTrimonium Chloride, Urea, Sodium Chloride, Citric Acid, Sodium Phytate, Polyquaternium-10, Lactic Acid, Sodium Lactate, Sodium Acetate, Tocopherol.

Siliconen / Sulfaten

Sodium Laureth Sulfate

Consistentie en geur

geur is lekker bloemig maar niet te zwaar, consistentie is fijn voor een shampoo.
het schuimt goed op je hoofd.

Werking

de shampoo maakt niet goed schoon, vooral als ik mijn haar geolied heb komt de olie er bijna niet uit.
dan moet ik 2 keer wassen voor de olie eruit is.
op de fles staat dat de shampoo is voor droog beschadigd haar en dat het een intensieve verzorger is.
voor mijn beschadigde haar doet het niets extra's.

Prijs

5,99 voor 200 ml

Persoonlijke score op 5

2/5

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)

Nederland: Etos
Belgie: ?

Speciale opmerkingen?

is slechts 3 maanden houdbaar.

vr aug 19, 2011 11:47
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ] • Product waarderen: Waardering: 1, 2.00 gemiddeld.Waardering: 1, 2.00 gemiddeld.Waardering: 1, 2.00 gemiddeld.Waardering: 1, 2.00 gemiddeld.Waardering: 1, 2.00 gemiddeld.