Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu wo aug 16, 2017 22:34

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] • Product waarderen: Waardering: 1, 2.00 gemiddeld.Waardering: 1, 2.00 gemiddeld.Waardering: 1, 2.00 gemiddeld.Waardering: 1, 2.00 gemiddeld.Waardering: 1, 2.00 gemiddeld. 
Lush Trichomania shampooblok 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 1a/F/ii
Lengte: TB/FT+/KL

Antwoord met een citaat
Bericht Lush Trichomania shampooblok
Lush Trichomania shampooblok
Afbeelding

Ingrediënten
Siliconen / Sulfaten

Sodium Lauryl Sulfate , Stearic Acid , Water (Aqua) , Glycerl Stearate & Peg - 100 Stearate , Dessicated Coconut (Cocos nucifera) , Lauryl Betaine , Soya Lecithin , White Wax (Specerit White) , Fragrance , Creamed Coconut (Cocos nucifera) , Cheese Wax , Vetivert Oil (Vetiveria zizanoides)

Consistentie en geur

Het is een shampooblok, een vast zeepje dus, afgesneden van een groter stuk. Hij ruikt vies. Ik kan het niet precies duiden, hij ruikt zoals stervruchten smaken, en ik ben daar geen fan van.

Werking

Hij schuimt minder goed dan de shampoobars die ik ken. Het is de vetste vaste shampoo die Lush heeft, en dat merk ik, want hij is te vet voor mijn haar. Ik heb het gevoel dat mijn haar vettig blijft na het wassen. Iemand met heel droog haar zal het wellicht wel een prettige shampoo vinden, maar voor mij werkt hij niet.

Prijs

€8,80 per 100 gram.

Persoonlijke score op 5

2/5

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)

In de Lush winkel. Je kan ook online bij Lush bestellen.

vr jan 15, 2016 15:38
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ] • Product waarderen: Waardering: 1, 2.00 gemiddeld.Waardering: 1, 2.00 gemiddeld.Waardering: 1, 2.00 gemiddeld.Waardering: 1, 2.00 gemiddeld.Waardering: 1, 2.00 gemiddeld.