Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu di dec 12, 2017 18:51

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] • Product waarderen: Waardering: 1, 3.00 gemiddeld.Waardering: 1, 3.00 gemiddeld.Waardering: 1, 3.00 gemiddeld.Waardering: 1, 3.00 gemiddeld.Waardering: 1, 3.00 gemiddeld. 
Lush Honey I Washed My Hair shampoobar 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 1a/F/ii
Lengte: TB/FT+/KL

Antwoord met een citaat
Bericht Lush Honey I Washed My Hair shampoobar
Lush Honey I Washed My Hair shampoobar
Afbeelding

Ingrediënten
Siliconen / Sulfaten

Sodium Lauryl Sulfate , Honeycomb (Beeswax) , Fair Trade Honey , Fragrance , Sweet Wild Orange Oil (Citrus sinensis) , Bergamot Oil (Citrus Aurantium bergamia) , Water (Aqua) , *Limonene , *Linalool , Amyl Cinnamal , Citronellol , Lilial

Consistentie en geur

Het is een shampoobar, een vast zeepje dus. Hij ruikt heel zoet en overheersend, naar honingsnoepjes. Ik kan me voorstellen dat veel mensen fan zijn van de geur.

Werking

Ik vind het een vrij vettige shampoo, en zo voelt mijn haar dan ook na het wassen: wel schoon, maar zo zacht dat het bijna pluizig voelt. Ik heb zelf liever gladder haar, wanneer het zo zacht is klit het makkelijker namelijk. Desalniettemin kan ik me voorstellen dat bijvoorbeeld een krullenbol weer eerder de voorkeur geeft aan zo'n soort shampoo. Mijn haar voelt wel heel glad na het afspoelen.

Prijs

€8,95.

Persoonlijke score op 5

3,5/5

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)

In de Lush winkel. Je kan ook online bij Lush bestellen.

vr jan 15, 2016 15:31
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ] • Product waarderen: Waardering: 1, 3.00 gemiddeld.Waardering: 1, 3.00 gemiddeld.Waardering: 1, 3.00 gemiddeld.Waardering: 1, 3.00 gemiddeld.Waardering: 1, 3.00 gemiddeld.