Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu wo aug 16, 2017 22:28

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] • Product waarderen: Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld. 
Lush Godiva shampoobar 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 1a/F/ii
Lengte: TB/FT+/KL

Antwoord met een citaat
Bericht Lush Godiva shampoobar
Lush Godiva shampoobar
Afbeelding

Ingrediënten
Siliconen / Sulfaten

Sodium Lauryl Sulfate , Fair Trade Organic Cocoa Butter (Theobroma Cacao) , Cetearyl Alcohol and Sodium Lauryl Sulfate , Glycerl Stearate & Peg - 100 Stearate , Propylene Glycol , Hibiscus Extract (Hibiscus Sabdariffa) , Stearic Acid , Shea Butter (Butyrospermum parkii) , Cetearyl Alcohol , Fragrance , Cetrimonium Bromide , Extra Virgin Coconut Oil (Cocos nucifera) , Camellia Oil (Camellia Japonica) , Cold Pressed Organic Jojoba Oil (Simmondsia chinensis) , Organic Macadamia Nut Oil (Macadamia ternifolia) , Cupuacu Butter (Theobroma Grandiflorum) , Jasmine Absolute (Jasminum grandiflorum) , Ylang Ylang Oil (Cananga odorata) , Cypress Oil (Cupressus sempervirens) , Palmarossa Oil (Cymbopogan martini) , Jasmine Flowers (Jasminum officinale) , Gardenia Extract (Gardenia jasminoides) , *Benzyl Alcohol , *Geraniol , *Limonene , *Linalool .

Consistentie en geur

Het is een shampoobar, een vast zeepje dus. Ik heb er al meerdere gehad, ze verschillen allemaal toch iets in hoe ze afzepen, de ene breekt eerder dan de andere. De geur is goddelijk, jasmijn.

Werking

Ik krijg er geweldig glad en glanzend haar van. Een groot voordeel aan de bars vind ik dat je zelden teveel shampoo pakt. Je zeept een beetje in je handen of je haalt het zeepje vijf keer over je haar heen en dan heb ik meer dan genoeg. Ik doe dus vrij lang met zo'n blokje.

Met het uitspoelen voelt je haar stroef aan, dat kan ook bijna niet anders met al die strippende ingrediënten (ik was overigens alleen mijn hoofdhuid, met het uitspoelen worden eventuele andere vieze onderdelen meegenomen). Ik heb het nog nooit zonder conditioner geprobeerd, maar kan me voorstellen dat mijn haar dan minder goed ontklit is. Bij het opdrogen merk je niets van stroefheid, integendeel, mijn haar glanst dan tegen de klippen op.

Prijs

€9,50.

Persoonlijke score op 5

5/5

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)

In de Lush winkel. Je kan ook online bij Lush bestellen.

Speciale opmerkingen?

Absoluut mijn favoriete shampoo!

vr jan 15, 2016 15:16
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ] • Product waarderen: Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.Waardering: 1, 5.00 gemiddeld.