[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 135: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 135: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Hairfair - Toon onderwerp - Schwarzkopf Perzik
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu wo dec 19, 2018 14:41

Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] • Product waarderen: Waardering: 2, 4.00 gemiddeld.Waardering: 2, 4.00 gemiddeld.Waardering: 2, 4.00 gemiddeld.Waardering: 2, 4.00 gemiddeld.Waardering: 2, 4.00 gemiddeld. 
Schwarzkopf Perzik 
Auteur Bericht
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Bericht Schwarzkopf Perzik
Schwarzkopf Perzik
http://www.drogisterij.net/site/watermerk.php?image=3252774_1_Schwarzkopf_Shampoo_Perzik.jpg&dim=400

Ingrediënten
Aqua, Sodium Laureth Sulfata, Disodium Cocamphiodiacette, Sodium Chloride, Glycol Disterate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Laureth-2, Laureth-4, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Parfum, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Salicylic Acid, Cocamidopropyl Betaine, Propylene Glycol, Niacinamide, Panethol, PEG-55 Propylene Glycol Oleate, Hydrogenated Castor Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Polyquaternium-10, Limonene, Glycerin, Butylene Glycol, Linalool, Hexyl Cinnama, Actinidia Chinesis Fruit Extract, Cocos Nucifera Extract, Mangifera Indica Fruit Extract, CL 15985, CL 47005.

Siliconen / Sulfaten

Consistentie en geur
Stevige en dikke structuur. Oranje kleur. Geur lijkt maar een beetje perzik en vooral andere citrusvruchten. Ik vind het mwah. Als ik naar de ingrediëntenlijst kijk, snap ik wel meteen waarom, want de fruit-extracten staan gewoon bijna helemaal onderaan! Jammer.

Werking
Smeert "normaal" uit, spoelt goed af. Mijn haar voelt wat stoever, maar wel duidelijk krachtiger, wat de info op de verpakking ook beloofde. Misschien goed voor af en toe.

Prijs
€ 3,80

Persoonlijke score op 5
3,5 - 4

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)
In BE en Nederland in de supermarkten.

Speciale opmerkingen?
Ook verkrijgbaar in 400 ml.

zo apr 19, 2015 19:39
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1c N iii
Lengte: 71/80/120
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Schwarzkopf Perzik
Oh, deze heb ik jaren gebruikt (al sinds de middelbare school). Was er altijd erg tevreden over, ik vind hem fijn omdat mijn haar er een week lang schoon van blijft. Maar ik zou hem ook niet vaker gebruiken, ik denk dat hij dan te veel is.
Ben overgestapt naar de kleurbehoud versie toen ik m'n haar oranje verfde, trouwens, niet wegens de shampoo zelf.

In het Duits heet hij trouwens Frucht und Vitamin. Geen idee waarom ze dat vertaald hebben naar Perzik, ik kan er geen perziklucht in herkennen :p

di apr 21, 2015 19:54
Profiel WWW
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Ingrediëntenlijst hier ook nog toegevoegd.

ma apr 27, 2015 14:16
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
fairy666tale fairy666tale:
In het Duits heet hij trouwens Frucht und Vitamin. Geen idee waarom ze dat vertaald hebben naar Perzik, ik kan er geen perziklucht in herkennen :p

Omdat dat misschien verleidelijker klonk dan "citrusvruchten". :p

ma apr 27, 2015 14:24
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ] • Product waarderen: Waardering: 2, 4.00 gemiddeld.Waardering: 2, 4.00 gemiddeld.Waardering: 2, 4.00 gemiddeld.Waardering: 2, 4.00 gemiddeld.Waardering: 2, 4.00 gemiddeld.