Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do jun 21, 2018 22:30

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] • Product waarderen: Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld. 
Schwarzkopf Elke Dag 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 2a F ii
Lengte: ?/Middenrug/Onderrug
Antwoord met een citaat
Bericht Schwarzkopf Elke Dag
Schwarzkopf Elke Dag
Afbeelding

Ingrediënten
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Panthenol, Hydrolyzed Keratin, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Chamomilla Recutita Flower Extract, Disodium Cocoamphodiacetate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Cocamide MEA, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum, Propylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Polyquaternium-10, Butylphenyl Methylpropional, CI 47005, CI14700, CI 16035.

Siliconen / Sulfaten

Consistentie en geur
Zeer vloeibare, transparante shampoo in een gele kleur. Duidelijke bloemen(kamille)geur. Eerst dacht ik, "hmm, niet zo speciaal", maar uiteindelijk viel dat toch best mee!

Werking
Schuimt goed en smeert goed uit, al had ik nog wat extra nodig voor de hoofdhuid aan de oren en nek (maar dat is sowieso meestal). Spoelt makkelijk uit. Geen piepend schoon gevoel. Wel een stroever gevoel, maar dat valt waarschijnlijk te wijten aan het gebrek van siliconen. Edit: na meerdere malen gebruik na elkaar niet meer.
Mijn haar voelt schoon en vooral heel zacht aan, maar wat in mijn geval natuurlijk het allerbelangrijkste is: het lijkt mijn hoofdhuid niet (nog meer) te irriteren!
400ml is ook een zeer voordelige hoeveelheid als je hem vaak wil gebruiken!

Prijs
€3,19 (Carrefour)
(Goedkoper te vinden in o.a. Kruidvat, rond de €2.)

Persoonlijke score op 5
4,5

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)
In België en Nederland in de supermarkten.

Speciale opmerkingen?
- Vooral aan te raden aan mensen met makkelijk klittend haar (zoals mezelf dus).
- Opgelet als je graag zuinig bent in gebruik en/of niet zoveel shampoo nodig hebt: er komt makkelijk veel tegelijk uit deze dop.

wo feb 25, 2015 16:24
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ] • Product waarderen: Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.Waardering: 1, 4.00 gemiddeld.