Hairfair
http://hairfairforum.be/

Lady Idun
http://hairfairforum.be/viewtopic.php?f=15&t=527

Auteur:  Pha [ vr sep 16, 2011 20:35 ]
Berichttitel:  Lady Idun

Zij maakt heel mooie acrylstokjes
http://www.etsy.com/shop/LadyIdun

Ik persoonlijk zit al lang op deze te kwijlen, is ondertussen ook gereserveerd, mijn probleem is dat ze niet lang genoeg zijn voor mij, ze kunnen wel bij een custom order langer gemaakt worden.
Afbeelding

Auteur:  Rentlle [ zo sep 18, 2011 11:34 ]
Berichttitel:  Re: Lady Idun

oooh, ja haar ken ik ook, ze maakt ZULKE mooie stokjes!! :D

Auteur:  SiaRa [ zo sep 18, 2011 19:14 ]

Ze zijn erg mooi, maar ook behoorlijk aan de prijs, of vinden jullie van niet?
En inderdaad voor mij helaas ook te kort :(

Auteur:  keltickitten [ ma sep 19, 2011 20:41 ]

Erg mooi, maar ik vraag me nog steeds af of die acrylic stokjes niet makkelijk breken. Vergeef me, maar ik ken het materiaal niet en het doet me aan kunststof denken. Hout kan anderzijds ook breken.

Auteur:  Pha [ ma sep 19, 2011 20:43 ]

Acryl is sterker dan hout, dat kan ik wel al zeggen :) En het zijn ook dikke stokjes, wat ook helpt om minder snel te breken.

Auteur:  keltickitten [ ma sep 19, 2011 21:08 ]

Oké, bedankt voor de info. Nu beginnen die stokjes toch nog aantrekkelijker te worden.

Auteur:  Pha [ do jul 19, 2012 09:35 ]

:bounce :bounce :bounce

Afbeelding

Heet letterlijk "Icicle" :D

Auteur:  Golden [ do jul 19, 2012 10:45 ]

die is gewoon prachtig... :kwijl
Waarschijnlijk voor mij wat te dik, maar als mijn haartjes langer zijn kom ik hier zeker op terug.
Ik vind ze zelfs mooier dan de Ketylo's :D

Auteur:  Iejoor [ wo aug 29, 2012 14:30 ]

Pha!! Die had je nou net niet moeten plaatsen!!!
Die is verschrikkelijk!
Mooi dan he...

Auteur:  Iejoor [ wo aug 29, 2012 14:32 ]

Gelukkig zie ik hem nu pas en issie allang verkocht.
Beter voor mijn portomonnee...

Auteur:  seraphina [ do aug 30, 2012 11:58 ]

Super mooi stokje inderdaad!

Auteur:  Rusalka [ do aug 30, 2012 14:01 ]

Die icicle is zo mooi!

Auteur:  Athanasia [ wo sep 13, 2017 08:32 ]

Ik kon het niet laten en heb gisteren op de valreep nog een stokje van haar gekocht :bloos
In mijn verdediging, het was mijn verjaardag en ook alleen maar omdat ik het ontzettend mooi vond.

Nu begin ik wel zo stilaan van elke maker die er bestaat in het wereldje iets te hebben :rolleyes

Afbeelding

Auteur:  Pha [ wo sep 13, 2017 08:33 ]

Oh nu ben ik dus STINKEND jaloers. Ik wil die namelijk ook :giechel

Auteur:  Siveda [ wo sep 13, 2017 11:31 ]

Wat zijn ze mooi zeg! Zou er een knot met kort (bijna BSL) en dun haar mee te doen zijn denken jullie? Of zou dat er achterlijk uitzien... Ik heb dus nog nooit een haarstokje gehad of geprobeerd.

Auteur:  Jerryberry [ wo sep 13, 2017 11:46 ]

Prachtig!

Auteur:  Athanasia [ wo sep 13, 2017 12:20 ]

Siveda schreef:
Wat zijn ze mooi zeg! Zou er een knot met kort (bijna BSL) en dun haar mee te doen zijn denken jullie? Of zou dat er achterlijk uitzien... Ik heb dus nog nooit een haarstokje gehad of geprobeerd.

Ik heb al gezien dat ze ook korte stokjes verkoopt, iets van 4.5 inch, dat zou er zeker goed uitzien.
Maar als je het nog nooit geprobeerd hebt zou ik eerst eens met eetstokjes knotten uitproberen :) Je kan dan meteen ook zien welke lengte bij jou het mooist is door het eetstokje 'op maat' te snijden.

Auteur:  Pha [ wo sep 13, 2017 12:39 ]

Siveda schreef:

Echt? :ohmy Al jaren op haarfora en nooit nieuwsgierig geweest het uit te proberen?
Dat was zowat het eerste waar ik smachtend naar uitkeek. Dat mijn haar lang genoeg was om een knot met een stokje te kunnen maken

Auteur:  Siveda [ wo sep 13, 2017 13:31 ]

Ik vond vroeger knotten niet zo mooi, vond het niet bij mijn leeftijd passen (ik was toen tussen de 16 en 18 en wilde gewoon alleen maar mijn haar los als het ff kon). Nu vind ik het wel mooi en wil ik juist het tegenovergestelde, eens iets dat wat meer klasse uitstraalt dan gewoon haren in een paardenstaart. Maar ik durf het niet zo goed omdat ik bang ben dat ik er toch geen knot mee kan maken. Mijn ruimtelijk inzicht is bagger en via filmpjes kan ik gewoon niet goed zien wat ze nou precies voor handeling doen om dat stokje stevig in de knot te laten zitten. Ik heb het eens geprobeerd met een eetstokje, maar dat gleed er zo weer uit (en was ook veel te lang). Ik zou iemand moeten hebben die het mij voor kon doen, zodat ik wist dat het mogelijk zou zijn en dan zelf oefenen. Anders heb ik het idee dat ik me moeite ga doen op iets wat met mijn haar misschien niet eens goed gaat. En zeker dan als ik eerst een duur stokje moet kopen.

Auteur:  Athanasia [ wo sep 13, 2017 14:53 ]

Misschien moet je gewoon eens een goed filmpje kijken waar het allemaal heel duidelijk opstaat en dan telkens op pauze zetten om het uit te werken of zo.
En anders kom je maar eens naar een meeting :) Zullen zeker mensen bij zijn die het kunnen voordoen.

Auteur:  Siveda [ wo sep 13, 2017 14:58 ]

Heb dat eens gedaan zo, maar kan steeds niet goed zien wat ze binnen in de knot doen met het stokje zeg maar. Omdat je dan alleen de handeling van de hand en arm kan volgen, maar niet ziet wat er nu precies gebeurt. En iemand die ervaring heeft met knotten kan mij ook gewoon eerlijk zeggen of iets uberhaupt wel een poging waard is met mijn haar of welke knot het meest geschikt zou zijn voor mij zonder dat ik tienduizend filmpjes moet opzoeken. :p Misschien van de winter op de Maastricht meeting. :)

Auteur:  Aviendha [ zo sep 17, 2017 12:48 ]

Ooooh mooi stokje.
Ik ben nu ook elke dag haar winkel in de gaten aan het houden want ik wil er ook eentje. Hihi. En nu heeft ze wel weer veel aanbod :)

Alle tijden zijn GMT + 1 uur