Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do dec 14, 2017 09:21

Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Lady Idun 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 1c/2aNiii
Lengte: 48/64/?

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Lady Idun
Super mooi stokje inderdaad!

do aug 30, 2012 11:58
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b/c M ii
Lengte: 112/155/...
Antwoord met een citaat
Die icicle is zo mooi!

do aug 30, 2012 14:01
Profiel
Langhaartje

Images: 0
Antwoord met een citaat
Ik kon het niet laten en heb gisteren op de valreep nog een stokje van haar gekocht :bloos
In mijn verdediging, het was mijn verjaardag en ook alleen maar omdat ik het ontzettend mooi vond.

Nu begin ik wel zo stilaan van elke maker die er bestaat in het wereldje iets te hebben :rolleyes

Afbeelding

wo sep 13, 2017 08:32
Profiel
Hoofdhaartje

Images: 18
Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/91/100

Antwoord met een citaat
Oh nu ben ik dus STINKEND jaloers. Ik wil die namelijk ook :giechel

Afbeelding

wo sep 13, 2017 08:33
Profiel Personal album WWW
Langhaartje

Haarcode: 2c N i
Lengte: 57/64/100
Antwoord met een citaat
Wat zijn ze mooi zeg! Zou er een knot met kort (bijna BSL) en dun haar mee te doen zijn denken jullie? Of zou dat er achterlijk uitzien... Ik heb dus nog nooit een haarstokje gehad of geprobeerd.

wo sep 13, 2017 11:31
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b F ii
Lengte: 0,5/10/??
Antwoord met een citaat
Prachtig!

wo sep 13, 2017 11:46
Profiel WWW
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Siveda schreef:
Wat zijn ze mooi zeg! Zou er een knot met kort (bijna BSL) en dun haar mee te doen zijn denken jullie? Of zou dat er achterlijk uitzien... Ik heb dus nog nooit een haarstokje gehad of geprobeerd.

Ik heb al gezien dat ze ook korte stokjes verkoopt, iets van 4.5 inch, dat zou er zeker goed uitzien.
Maar als je het nog nooit geprobeerd hebt zou ik eerst eens met eetstokjes knotten uitproberen :) Je kan dan meteen ook zien welke lengte bij jou het mooist is door het eetstokje 'op maat' te snijden.

wo sep 13, 2017 12:20
Profiel
Hoofdhaartje

Images: 18
Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/91/100

Antwoord met een citaat
Siveda schreef:

Echt? :ohmy Al jaren op haarfora en nooit nieuwsgierig geweest het uit te proberen?
Dat was zowat het eerste waar ik smachtend naar uitkeek. Dat mijn haar lang genoeg was om een knot met een stokje te kunnen maken

Afbeelding

wo sep 13, 2017 12:39
Profiel Personal album WWW
Langhaartje

Haarcode: 2c N i
Lengte: 57/64/100
Antwoord met een citaat
Ik vond vroeger knotten niet zo mooi, vond het niet bij mijn leeftijd passen (ik was toen tussen de 16 en 18 en wilde gewoon alleen maar mijn haar los als het ff kon). Nu vind ik het wel mooi en wil ik juist het tegenovergestelde, eens iets dat wat meer klasse uitstraalt dan gewoon haren in een paardenstaart. Maar ik durf het niet zo goed omdat ik bang ben dat ik er toch geen knot mee kan maken. Mijn ruimtelijk inzicht is bagger en via filmpjes kan ik gewoon niet goed zien wat ze nou precies voor handeling doen om dat stokje stevig in de knot te laten zitten. Ik heb het eens geprobeerd met een eetstokje, maar dat gleed er zo weer uit (en was ook veel te lang). Ik zou iemand moeten hebben die het mij voor kon doen, zodat ik wist dat het mogelijk zou zijn en dan zelf oefenen. Anders heb ik het idee dat ik me moeite ga doen op iets wat met mijn haar misschien niet eens goed gaat. En zeker dan als ik eerst een duur stokje moet kopen.

wo sep 13, 2017 13:31
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Misschien moet je gewoon eens een goed filmpje kijken waar het allemaal heel duidelijk opstaat en dan telkens op pauze zetten om het uit te werken of zo.
En anders kom je maar eens naar een meeting :) Zullen zeker mensen bij zijn die het kunnen voordoen.

wo sep 13, 2017 14:53
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende