Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do dec 14, 2017 09:21

Antwoord op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Timberstone Turnings 
Auteur Bericht
Langhaartje

Images: 55
Haarcode: 1c N ii
Lengte: BSl/Tailbone/Classic
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Timberstone Turnings
Ik wil nog eens even een update doen over mijn supermooie TT stokje. Het doorzichtige met de bloemetjes erin blijft dus niet mooi. De bloemetjes zijn helemaal bruin verkleurd en her doorzichtige is ook bruin. Zo zonde, zeker als je bedenkt dat het stokje ongeveer 90 euro heeft gekost :( ik draag hem dus ook bijna niet meer, want dat bruine vind ik echt lelijk. Het liefst haalde ik de top eraf, want de rest van het stokje ziet er nog steeds mooi uit.

Afbeelding

za sep 30, 2017 00:13
Profiel Personal album WWW
Donshaartje

Haarcode: 2A N II

Antwoord met een citaat
Oh wat zonde. :( Ik kan het plaatje niet zien maar zoals het klinkt denk ik dat ze resin hebben gebruikt en dat kan niet goed tegen zonlicht. Misschien dat je met plastic polish wel iets weg krijgt maar geen idee waar je dat haalt.

Misschien is het ook mogelijk om er een transparant maar gekleurd laagje over dat deel te doen?

za sep 30, 2017 00:30
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Oh, wat raar dat je de foto niet kunt zien... heb ik dan iets verkeerd gedaan? Geen idee.
Het is iig hetzelfde stokje als de vorige pagina, met roze bloemetjes. Of kun je die foto’s ook niet zien?

Ik geloof idd dat het resin is, maar als dat niet tegen zonlicht kan, waarom zou je dat dan gebruiken in een haarstokje? Die draag ik immers overdag en ook buiten. Haha.
In huis bewaar ik hem niet donker. Maar hij staat wel in een donkere hoek van de kamer waar nooit direct zonlicht op komt.

Het doorzichtige stuk is echt door en door bruin verkleurd dus ben bang dat ik er niks aan kan doen.

za sep 30, 2017 00:53
Donshaartje

Antwoord met een citaat
Nee, dat komt denk ik omdat ik niet lang genoeg lid ben om hairfair galleries te zien. ^^
Resin kan in theorie prima werken maar het is wel afhankelijk van meerdere factoren zoals de kwaliteit, UV-resistant et cetera.

Het is zoiets maar dan van oorsprong helemaal doorzichtig?
Afbeelding

Ik ben wel dit tegen gekomen maar als het echt door en door is zal het niet genoeg helpen denk ik. http://www.doityourself.com/stry/4-tips-for-cleaning-epoxy-resin Ik vind het echt balen voor je, zeker voor dat geld wil je dit soort ellende niet.

za sep 30, 2017 01:14
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Oooh, dat zit ook gebonden aam hoeveel berichten je dan gepost hebt. Dan snel doorposten :P

Ja, idd zo alleen dan helemaal doorzichtig en met roze bloemetjes. Ik ga eens op die link kijken.
Dat die bloemetjes verwelkt en bruin zijn, vind ik al ietwat zonde. Maar als de resin dan wel nog doorzichtig zou zijn, zou ik daar nog mee kunnen leven.

za sep 30, 2017 01:23
Donshaartje

Antwoord met een citaat
Ha, ik doe mijn best! :D

Mocht dat bruin helemaal niet meer weggaan, dan is misschien een dekkend kleurtje (met patroontje of zo) erover heen nog een optie. Kun je hem op z'n minst weer dragen maar daarmee heb je hem natuurlijk niet terug.

za sep 30, 2017 01:41
Profiel
Langhaartje

Images: 0
Antwoord met een citaat
Dat is wel heel erg :s Ik hoop dat hij zulke stokjes niet meer verkoopt, wetende dat het zo zal verkleuren.
Je zou er misschien een nieuwe topper op kunnen laten zetten, misschien de moeite waard om hem erover aan te schrijven?

za sep 30, 2017 10:24
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Ja, ik was ook aan het denken om hem te schrijven erover.
Ik geloof dat ik de bloemetjes in de resin niet meer in zijn shop zie staan.

za sep 30, 2017 10:31
Langhaartje

Images: 0
Antwoord met een citaat
Ik ben net nog gaan kijken en heb bij de sales nog een paar van die doorzichtige resin toppers gezien :s

za sep 30, 2017 10:35
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Ja, ik was net aan het kijken en zag het idd ook. Met een roosje erin of mos. Hmm...

En ik kan me niet voorstellen dat ik echt iets fout heb gedaan. Als je het stokje echt in het donker moet bewaren, moet hij dat erbij vermelden. Al draag je hem alsnog in je haar in zonlicht.

za sep 30, 2017 10:36
Antwoord op onderwerp   [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende