Schakel over naar volledige site
Geklets over alle bedenkbare (haar)accessoires die er maar zijn
Plaats een reactie

Re: TEK / Widu kammen en borstels

vr okt 13, 2017 13:44

10 extra kammen in voorraad. :)

Afbeelding

ma dec 11, 2017 14:49

De borstelverkoop gaat erg goed nu en ik moest zelfs weer extra bestellen dus er komt weer een nieuwe
voorraad grote borstels (1765) aan. Mijn leverancier meldde mij zojuist dat hij de voorraad heeft gecontroleerd en nog
twee wenghé kleur borstels heeft gevonden en die stuurt hij extra mee. Met de twee die ik hier nog heb komt het
totaal in voorraad zijnde wenghé borstels dan op vier en de blanke kleur borstels op 12 stuks. Dit ter info.

di feb 27, 2018 13:03

Afbeelding

di maart 06, 2018 13:11

Die zwarte is ook gaaf :)

di maart 06, 2018 13:34

Ik had er één besteld om eens in het echt te zien en ik kan deze bijbestellen.
De wenghé heb ik nog 4 van. De allerlaatste. Ik heb ook nog een grote kam en weer eens kleine borsteltjes.
Voor alle borstels en kammen zie ook op de Tek pagina.

Afbeelding

Afbeelding

do jul 12, 2018 20:17

Afbeelding

Afbeelding

do jul 12, 2018 21:15

Siveda schreef:Die zwarte is ook gaaf :)

Ik heb ze nu ook op voorraad.

di jul 17, 2018 22:27

Wat is het/is er een verschil (kwalitatief oid) tussen TEK borstels en de Faller borstels die Louland verkoopt? Ik zit enorm te twijfelen tussen deze twee merken.

di jul 17, 2018 23:00

Dat merk kende ik nog niet! Ik heb even wat gezocht en wel wat plaatjes gevonden maar dat is niet genoeg om een vergelijk te kunnen maken.
In het gastenboek van mijn website staan wel wat reviews over de Tek borstels misschien helpt dat wat bij je keuze en je kan het hier
op het forum ook vragen want er zijn best wel veel mensen hier die de Tek borstel gebruiken. Ikzelf ben uiteraard bevooroordeeld :p
Plaats een reactie