Hairfair
http://hairfairforum.be/

Ficcare
http://hairfairforum.be/viewtopic.php?f=15&t=18

Auteur:  Pha [ ma jul 25, 2011 15:52 ]
Berichttitel:  Ficcare

www.ficcare.com

Een hele grote keuze aan haarclips, barettes, ponyholders, diademen en schuifspeldjes... Ze zijn "design" en dus duur, maar erg mooi.

Auteur:  Pha [ zo okt 02, 2011 00:08 ]
Berichttitel:  Re: Ficcare

Ze zijn trouwens heel vaak te zien in de serie Grey's Anatomy, heb ik ontdekt. Doet het wel weer kriebelen hier. De 14 arch haarband heeft korting, is nu 40 dollar ipv 50 en Izzie in de serie droeg die, was erg mooi.

Auteur:  Astarte [ zo okt 02, 2011 11:26 ]

Ik wist niet dat die gedragen werden in Grey's Anatomy.

Auteur:  Scarlett [ zo okt 02, 2011 11:41 ]

Jawel hoor, voor Kristina draagt heel veel ficcares.

Auteur:  Astarte [ zo okt 02, 2011 11:43 ]

Volgens mij begint binnenkort op NET5 het nieuwe seizoen, dus ga ik eens extra letten op de haren van de dames.

Auteur:  seraphina [ ma okt 03, 2011 11:49 ]

Mooie spulletjes inderdaad! Ik vind een haarband alleen nooit zo lekker zitten achter mijn oren.

Auteur:  summergame [ ma okt 03, 2011 18:28 ]

Ondanks heb ik op LHc 3ficcares kunnen kopen van iemand,ze zijn zo mooi! Het zijn de enige haaraccessoires die ik kan gebruiken als mijn haren pas gewassen zijn (en droog natuurlijk). ze zijn enorm stevig!

Auteur:  MellonAmin [ ma okt 03, 2011 18:52 ]

o, wat grappig!! Ik ga ook eens kijken naar grey's anatomy

Auteur:  Iejoor [ wo okt 12, 2011 20:20 ]

Nou ja, ik kijk al vanaf het begin naar Grey's Anatomy, maar dat is me nooit opgevallen.
Ga ik dus eens op letten!

Auteur:  seraphina [ di jan 31, 2012 16:03 ]

Voor de mensen die een ficcare hebben:
Waar hebben jullie deze gekocht? Hoe was de service en prijs(verzendkosten)?

Ik mag er een uitzoeken binnenkort voor mijn verjaardag maar ik twijfel waar ik hem het beste kan bestellen :smile

Auteur:  Alva [ di jan 31, 2012 20:56 ]

De mijne komen allemaal van bovengenoemde site, via een groepsbestelling op LHC destijds. Ik zou ook wel weer eens een paar willen bestellen, maar vind alleen bestellen eigenlijk wat teveel van het goede. Verzendkosten waren meende ik best wel duur als je het alleen doet.

Auteur:  seraphina [ wo feb 01, 2012 12:24 ]

Ja klopt!
Je kunt het op 3 verschillende manieren laten versturen en de goedkoopste kost 22 dollar!
Als iemand zich geroepen voelt om een GO te organiseren dan doe ik graag mee! :smile
Welke maat gebruik jij alva? Ik dacht er zelf aan om een Medium te bestellen. Ze bevallen je dus goed begrijp ik?

Auteur:  Alva [ wo feb 01, 2012 17:21 ]

Ik gebruik ze bijna dagelijks, ik ben er zeer content mee :D Heb alleen maar de grootste maat trouwens. Mocht er een GO komen, ik heb ook wel interesse in deelname dan ^^

Auteur:  seraphina [ wo feb 01, 2012 21:54 ]

Vanaf welke lengte heb je ze in gebruik? Mijn haar is bijna BSL, zou ik dan ook een L moeten bestellen?

Auteur:  Pha [ wo feb 01, 2012 23:09 ]

Ik vind het bloedmooie spelden, maar heb tegelijk ook ergens een bloedhekel aan ze. :bloos Heb er nog een hoop liggen, maar ze kunnen mijn haar gewoon niet aan op zoveel manieren :s De dikte niet, het fijne niet, het gladde niet... :(

Auteur:  seraphina [ do feb 02, 2012 10:48 ]

Oh dat is wel jammer Pha :( Dat is het eerste negatieve dat ik er over lees eigenlijk.
Raakt je haar ervan in de knoop bedoel je?

Auteur:  Pha [ do feb 02, 2012 12:55 ]

Als ik ze gebruik, voel ik ze gemakkelijk aan een paar haren trekken, want dus niet aangenaam is bij updos. Dat doet gewoon pijn. De grote ficcares kunnen de grootte van mijn bun niet aan, dus ze zitten altijd schuin. Ik vind ze ook moeilijk om de onderste kant van de bek zeg maar door een knot te steken. De small ficcares gebruikte ik voor half ups, maar ook al neem ik heel veel haar, het blijft nooit lang stevig zitten. Ik moet al geluk hebben dat het echt goed zit. Mijn haren zijn er gewoon te glad voor.

Ze zijn ook best zwaar tov een stokje of een vork.

Auteur:  seraphina [ do feb 02, 2012 13:44 ]

Oei, dat klinkt erg vervelend. Waar heb je ze trouwens besteld Pha?
En zijn ze echt alleen online verkrijgbaar?

Auteur:  Pha [ do feb 02, 2012 13:54 ]

Ook gewoon via de site, een keer met een groeps GO.
Nee ze zijn ook in winkels te vinden in de VS en Groot-Brittannië, maar daar heb je niet veel aan vrees ik :)

Auteur:  seraphina [ do feb 02, 2012 14:43 ]

Was er hier in de buurt maar zo'n winkel.. :inlove2
Ik ga in november misschien wel een week naar New York en ik wil nog een keer naar londen dus dan kan ik daar hopelijk wat inslaan.
Maar ik wil wel eigenlijk niet zo lang wachten :p

Auteur:  seraphina [ do feb 02, 2012 16:55 ]

Kennen jullie deze site al? https://www.ekmsecure5.co.uk/ekmps/shop ... 1993033312
Ze verkopen er niet alle ficcares maar ik heb wel een hele mooie gezien en als je voor meer dan 40pond besteld betaal je geen verzendkosten! :smile

Auteur:  Alva [ do feb 02, 2012 18:22 ]

Die site kende ik nog niet :) Ik had ook op BSL maat L omdat ik ze heb gekocht toen mijn haar nog een stuk langer was. Dus ik gebruikte ze gewoon en dat ging wel. Dat wat Pha zegt had ik alleen met de Ficcarissimo, die vind ik minder comfortabel. Maar met de Maximas clip heb ik geen problemen. De Signature en Innovation heb ik nog nooit gehad, maar daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.

Auteur:  seraphina [ di feb 28, 2012 13:52 ]

Ik heb een paypal account aangemaakt en over een paar dagen kan ik deze gebruiken..Dan wil ik meteen 2 of 3 bestellen op de hierboven genoemde website. Spannend! :smile
Ik wilde eerst graag de ficcare van Pha overnemen, maat M maar Pha was zo lief om te melden dat deze maand waarschijnlijk te klein is voor mij. Ik ga dus maat L bestellen..
Ik wil sowieso deze graag in het rood http://www.stone-bridge.co.uk/ficcare-m ... 0580-p.asp
Kan haast niet wachten..

Auteur:  Aisha [ wo mei 16, 2012 12:27 ]

eigenlijk trokken Ficcare's me nooit zo aan, maar de honey marble die Pha een poosje geleden te koop had vond ik wel erg mooi.
dus via LHC een honey marble met gouden randje overgekocht, het is alleen een small, dus ik vraag me af of het daar wel mee gaat lukken.
misschien wel voor een poosje, maar ik denk dat mijn haar er weleens te dik voor zou kunnen zijn.

hoe dan ook, ik heb het wel te pakken, ze hebben ook een hele mooie blauwe op de website staan met een zilveren randje.
eigenlijk wil ik die nu ook wel :p

*edit*

ik realiseer met net dat ik over anderhalve maand alweer jarig ben :gniffel

Auteur:  Pha [ wo mei 16, 2012 13:06 ]

Ikzelf zit heel erg te kwijlen op de Lotus Jewel Collection, de groene en de paarse, Olivine en Amethyste
Afbeelding
Afbeelding

Ik kan helaas dat geld echt niet rechtvaardigen, draag ficcares véél te weinig.
Alhoewel ik het nu wel wil proberen met mijn zilveren primaveras, die zat erg comfortabel in die knot. En ik ga nog eens kijken of ik niet kan vinden hoe ik de small ficcares beter voor me kan laten werken. Ze schuiven toch nog uit, hoeveel haar ik ook neem, als ik een half up doe. Helaas het nadeel van 1a F haar :(

Auteur:  Gitte [ wo mei 16, 2012 13:14 ]

Same here. ik heb twee ficcare's en ik heb ze hoop en al 3 keer gedragen. Ik zou ze eigenlijk beter verkopen en er iemand anders blij mee maken. Ik ben meer van de stokjes en vorken.

Auteur:  Alva [ vr mei 18, 2012 09:07 ]

Oh ik draag ze dagelijks, Ik heb maat L en vind ze heerlijk en handig. Heb laatst nog eentje gekocht via LHC. Wel zijn mijn knotten eentonig als ik ze in heb. Daar zou ik nog weleens wat aan willen doen, maar teveel gedoe vind ik ook niets. Die 2 van Lotus Collection zijn erg mooi Pha, ik zou ook nog wel een paar willen, maar dan een andere kleur die beter bij mijn haarkleur past :D

Auteur:  Pha [ vr mei 18, 2012 10:02 ]

Ja ik vind de burgundy eigenlijk het beste bij mijn haar passen, maar daar is de bloem goud ipv zilverkleurig en dat vind ik minder mooi bij mezelf.

Auteur:  keltickitten [ vr mei 25, 2012 10:03 ]

Ik heb er 2 maxima's en de chocolade ficcarissimo die ik van iemand heb overgenomen ;) Ik draag ze niet zoveel, maar heb gisteren mijn lotus nog eens ingehad en geef toe dat ze best wel handig zijn. Anderzijds moet ieder voor zich uitmaken of ze hun prijs waard zijn. Ik heb ook nog een Evita die er op lijkt en droeg die meer, maar ik vrees dat ze versleten is. Een andere Evita van mij heeft het ook begeven. Qua kwaliteit is dus Ficcare beter dan Evita Peroni.

Auteur:  Rentlle [ ma aug 13, 2012 14:30 ]

ik kwam deze tegen op google
Afbeelding
dan hou je er toch prompt weer van ^^

Auteur:  Alva [ di aug 14, 2012 18:07 ]

Zie net ook nog een Large Honey marble te koop op Swap Board op LHC door iemand uit NL, voor de liefhebber, 34 euro staat ie voor te koop. Ik denk ik zet het hier ook maar even neer. Het is in elk geval wel verleidelijk :)

Auteur:  Aisha [ wo aug 15, 2012 05:59 ]

ahhw...dat is inderdaad verleidelijk..maar ik moet zuinig doen...

Auteur:  seraphina [ wo aug 15, 2012 07:57 ]

Nog best duur 34 euro..
Ik ben erg blij met mijn ficcares, ik draag mijn haren altijd vast en een ficcare maakt het toch wat netter en anders dan normaal. Ik zie ook nooit iemand lopen met een ficcare.
Ik zou het liefst alles kleuren hebben zodat ik ze kan combineren met mijn outfits haha.
Misschien bestel ik er met de tijd nog een paar op de duitse site maar daar lijken ze duurder dan op de engelse..
Op die Engelse site hebben ze alleen weer niet zoveel aanbod. Hopelijk ga ik snel een keer naar Londen en kan ik er een paar in de winkel kopen.

Met welk kapsel dragen jullie het liefste de ficcare? Ik draag ze met een cinnamon bun :smile

Auteur:  Alva [ wo aug 15, 2012 08:37 ]

Ik wil ook graag nog meer kleuren seraphina :D Heb er nooit genoeg haha. Heb alleen maar beige, groen en blauw/paarstinten. Terwijl ik ook wel graag iets roze of roods erbij zou willen hebben. Honey Marble vind ik trouwens ook erg mooi. Misschien komt dat nog eens. En inderdaad, ik zie ook nooit iemand met Ficcare op straat.

Auteur:  Rusalka [ wo aug 15, 2012 11:09 ]

De honey marble vind ik wel erg mooi... alleen is hij met goud, als hij met zilver was geweest dan had ik hem wel geprobeerd te kopen! Ik denk dat ik er eentje voor m'n verjaardag vraag, maar welke... vind de zwart border erg mooi, en de lila lotus die ik van Summergame had gepast. Of een primavera zilveren, of eentje met de aurora borealis kralen... ja ik denk dat ik die het mooist vind. En anders een met paars en zilveren border ^^ Want ik draag niet vaak lichte kleuren (al is het nu meer dan vroeger, een zilveren kan overal bij).
Afbeelding

Auteur:  seraphina [ wo aug 15, 2012 20:22 ]

Die is erg mooi rusalka! Leuk verjaardagscadeau :) ik heb de zilveren primavera en de rood met gouden primaver. Ik wil nog wel een paarse of groene ficcare. Ik vind die met turqoise kralen ook super mooi :)

Auteur:  Alva [ do aug 16, 2012 16:30 ]

Oh ja die met turqoise kraaltjes vind ik ook mooi! En die met rozige steentjes ook, eigenlijk al die uit diamond collection!

Auteur:  seraphina [ vr aug 17, 2012 10:38 ]

Ja die vind ik ook erg mooi, het is dan ook de duurste collectie..De lotus lijnen vind ik ook super, vooral die nieuwere lijnen.
Daar zou ik er graag een paar van willen :smile

Auteur:  seraphina [ vr aug 17, 2012 13:32 ]

Hier zijn ze ook wat goedkoper dan op de officiele site: http://www.headgamesonline.com/
Je kunt alleen niet met paypal betalen helaas..

Auteur:  Alva [ vr aug 17, 2012 16:50 ]

Gah, zou zo weer een paar willen kopen! Maar mag nog niet :)

Auteur:  seraphina [ vr aug 17, 2012 17:41 ]

Ik ook wel..wanneer mag je weer kopen dan? ;)

Auteur:  Alva [ vr aug 17, 2012 17:48 ]

Haha, nadat mijn huis verkocht is, dus dat kan nog een tijdje duren. Pas als ik dan een nieuwe woning heb kan ik weer eens rondkijken om wat Ficcares in te slaan.

Auteur:  Alva [ do sep 13, 2012 17:53 ]

http://www.cultmate.de/ficcare-clips/border/

Iemand hier wel eens besteld?

Auteur:  seraphina [ di okt 23, 2012 19:30 ]

Nee die site ken ik niet. Heb je daar nog bestelt uiteindelijk?
Ik wil er graag weer wat bestellen, ik draag ze de laatste tijd veel met het kapsel dat Rusalka laatst postte. Die invlecht met een knot aan het einde. Dit zit erg comfortabel met de ficcare.
Ik vond deze website ook nog: http://www.maiden-like.de/
Daar hebben ze meer keus als op de website van StoneBridge waar ik ze de eerste keer heb besteld.

Auteur:  Alva [ di okt 23, 2012 21:26 ]

Nee nog niet besteld. Huis net verkocht en moet toeleggen dus geld heb ik even een gebrek aan! Lol. Hopelijk met kerst ofzo, zou fijn zijn. Al draag ik mijn Ficcares op het moment even wat minder en de ketylo's wat meer, want het begint me wat te trekken de laatste tijd. Mijn oude kapsels will niet zo goed meer, het wordt er te lang voor. MaidenLike kende ik wel al, maar heb ik nog nooit besteld hoor :)

Auteur:  seraphina [ di okt 23, 2012 21:42 ]

Dat is jammer, anders moet je ook eens dat kapsel proberen ( jamie leigh) zou zonde zijn als je ze niet meer kan gebruiken. Op www.beyondclassiclength.com zie je een meisje met haar op knie lengte en die laat zien hoe ze haar ficcares gebruikt. Misschien heb je er wat aan.
Met haarstokjes ben ik helaas (nog) niet zo handig.

Auteur:  Sigunne [ wo okt 24, 2012 07:49 ]

Oh wel super fijn dat je huis verkocht is Alva!

Auteur:  Alva [ wo okt 24, 2012 09:08 ]

Dank je Sigunne! ^^

Auteur:  seraphina [ vr okt 26, 2012 12:31 ]

Ik heb er één bestelt via Maidenlike. De verzendkosten zijn daar maar 4 euro!

Deze is het geworden: http://shop.maiden-like.de/product_info ... 35f06b4188

Ben benieuwd. Vind het altijd best lastig omdat ze vrij duur zijn maar af en toe mag je ook wel eens wat moois voor jezelf kopen toch? :smile

Auteur:  Alva [ vr okt 26, 2012 20:33 ]

Zo is het maar net! Mooie kleur! En 4 euro valt erg mee. Ik heb trouwens diverse borders, maar 1 lotus. Maar die borders, die worden toch wel snel raar. De lak gaat eraf, er komen van die kleine afgebroken deeltjes in de rand, het zilver of goud zeg maar. Dat vind ik wel jammer. Ik ga dus als ik al wel weer bestel of lotus doen, of gewoon volledig metaal. De border kwaliteit is mij niet goed genoeg.

Auteur:  seraphina [ vr okt 26, 2012 20:54 ]

De border is gewoon één kleur toch? Die lotus blijft dus wel mooi? ik heb twee uit de primavera lijn en die zien er nog prima uit. Laatst liet ik één best hard vallen en er was niets aan te zien.

Auteur:  Alva [ za okt 27, 2012 18:55 ]

De border is 1 kleur met een goud of zilver rand. Die rand wordt zo snel raar bij mij, zelfs als ik ze gewoon laat liggen in de kast grootste deel van de tijd. En de laklaag laat los. Lotus blijft wel goed. Die gebruik ik erg vaak en is desondanks nog steeds zonder beschadiging. Koop denk ik dus geen borders meer, alleen maar lotus, primavera of andere geheel metaal, als ik weer eens koop :) De primavera blijft ook goed, al gaat nu langzaamaan de kleur er wat af waar ik hem altijd vastpak. Da's een goudkleurige. Maar die gebruik ik ook ontzettend vaak.

Auteur:  seraphina [ zo okt 28, 2012 09:29 ]

Dat is wel zonde, goed dat ik dat weet dan!

Auteur:  Aisha [ zo okt 28, 2012 11:12 ]

jammer, ik vind die border ficcares juist de mooiste.

Auteur:  summergame [ ma okt 29, 2012 10:30 ]

Ik vind vooral bij de gouden dat er snel een ander kleurtje op komt. Ik koop die gelukkig nu niet meer maar bij mij krijg ik precies een oxidatiegroen kleurtje( niet over de hele ficcare wel te verstaan).

Auteur:  seraphina [ za nov 03, 2012 12:06 ]

Bij de Border lijn Summer of van alle gouden ficcare's?

Mijn lotus ficcare is net binnen gekomen, hij is erg mooi :smile

Auteur:  summergame [ za nov 03, 2012 23:11 ]

Bij mij was het een classical die er het ergst aan toe is. De lotus heeft nu ook enkele plekken die niet meer uitgaan. Op mijn zilverkleurige heb ik nog geen vlekken ofzo gehad.

Auteur:  seraphina [ zo nov 04, 2012 09:20 ]

Er zitten een soort hele kleine luchtbelletjes tussen mijn lotus knip. Hebben jullie dat ook?

Auteur:  Alva [ do nov 08, 2012 22:15 ]

Die van mij heeft er ook 1 of 2, maar ziet er nog wel goed uit.

Auteur:  Pha [ zo dec 16, 2012 17:00 ]

Nieuwe kleuren:

https://www.ficcare.com/Products.aspx?collId=110

https://www.ficcare.com/Products.aspx?collId=107

https://www.ficcare.com/Products.aspx?collId=108

https://www.ficcare.com/Products.aspx?collId=111

Auteur:  Rusalka [ zo dec 16, 2012 22:20 ]

Hm die slangenprintjes en streepjes zijn niet zo mijn ding... vind nog steeds de verschillende zilveren en zo eentje met aurora borealis kralen het mooiste!

Auteur:  seraphina [ zo dec 16, 2012 22:34 ]

Ik vind ze super!! Leuke moderne kleuren en printjes. Hopelijk worden ze binnenkort ook aangeboden op de europese webshops!

Auteur:  Pha [ ma dec 17, 2012 07:44 ]

Rusalka schreef:
Hm die slangenprintjes en streepjes zijn niet zo mijn ding... vind nog steeds de verschillende zilveren en zo eentje met aurora borealis kralen het mooiste!

Ik heb een foto in daglicht gezien en ze zien er best anders en mooier uit in het echt. :)

Auteur:  Pha [ ma dec 17, 2012 09:09 ]

Hier kan je ze zien :)
http://forums.longhaircommunity.com/sho ... p?t=109194

Auteur:  Rusalka [ di dec 18, 2012 13:40 ]

:ohmy Nou vind ik die paarse alvast toch wel erg mooi!

Auteur:  summergame [ za jan 05, 2013 11:35 ]

Ik wil zo graag een large emerald hebben met zilver maar die zijn al lang out, via LHC al gepost dat ik eentje zoek maar ook daar is er geen respons.. Jammer.

Auteur:  seraphina [ di apr 09, 2013 12:26 ]

Op de ficcare website staan nu alleen nog de nieuwe varianten afgebeeld, hopelijk is dit een storing ofzo en zijn de 'oudere' varianten straks ook weer beschikbar.
Op andere webshops zijn steeds ook maar heel weinig ficcares leverbaar, soms geeneens in L.
Hopelijk is dit tijdelijk en wordt het snel weer aangevuld, ik wil er nog een paar toevoegen aan mijn collectie..

Hebben mensen hier wel eens van de officiele site besteld? Ik zag dat de verzendkosten vrij hoog zijn (de laagste was 20eu) maar ik neig er naar om het van de zomer toch eens te proberen omdat ik dan gewoon veel meer keus heb.

Auteur:  seraphina [ wo apr 17, 2013 10:30 ]

Een lid van LHC heeft contact gehad met iemand van Ficcare en het lijkt erop dat alle 'oude' collecties niet meer terug komen :(
In plaats daarvan komen er een paar nieuwe lijnen. Hopelijk zijn die mooier dan degene die nu op hun site staan.
Ik vind het wel jammer, had graag nog een paar uit de oude collectie willen hebben.

Auteur:  Alva [ wo apr 17, 2013 17:27 ]

Als die nieuwe lijn er is wil ik misschien ook weleens weer wat bestellen. Wel jammer dat dat oude niet meer terugkomt, er waren best hele mooie bij. Misschien kunnen we in de zomer nog eens een groepsbestelling doen om zo de verzendkosten laag te houden.

Auteur:  seraphina [ wo apr 17, 2013 18:56 ]

Ja lijkt me leuk! Ik wil er voor mijn verjaardag in juli een paar bestellen, hopelijk zijn ze er dan.

Auteur:  Alva [ zo jun 09, 2013 21:48 ]

Hmm er is al een tijdlang niks nieuws op de site te zien. Vraag me af wanneer of er eens een nieuwe collectie gaat komen.

Auteur:  seraphina [ ma jun 10, 2013 16:29 ]

Ik heb zelf een beetje het gevoel dat er niets nieuws meer komt. Op de site staat ook helemaal niet dat ze ergens mee bezig zijn ofzo.
De nieuwe lijnen vind ik niet interessant genoeg om daar wat van te bestellen eigenlijk.

Auteur:  keltickitten [ di jun 25, 2013 23:33 ]

Wie nog enkele oudere varianten zoekt: http://www.maiden-like.de/

In deze shop vind je nog wat aanbod, maar het verkoopt snel uit. Ik heb er mijn zwarte acetate gekocht.

Auteur:  seraphina [ za jun 29, 2013 19:32 ]

Ik heb daar ook wel eens een besteld.
Op de ficcare site staan nu wel nieuwe haarbanden maar nog geen maxima's helaas.

Auteur:  _eva_ [ ma jul 01, 2013 15:47 ]

Ik wou een aantal nieuwe Ficcares kopen nu ik even in de VS ben, maar inderdaad, bijna niks nieuws op de site :/
Ik zou wel een paar meer klassieke Ficcares willen inslaan, maar de gewone lijn staat niet eens meer op de site...

Auteur:  keltickitten [ do jul 18, 2013 13:37 ]

Ligt het nu aan mij, of zijn de laatste nieuwe acetate maxima's echt minder van kwaliteit. Ze plooien zo als ik ze in mijn knot wil duwen. De oudere lijken me iets steviger.

Auteur:  Alva [ vr jul 19, 2013 18:59 ]

Ik vind de acetate ook niks. Hij zit gewoon niet lekker. De oude zitten veel beter. Jakkes, hoop maar dat die ouwe weer hervat worden, in elk geval gewoon metalen enzo.

Auteur:  seraphina [ do jul 25, 2013 10:37 ]

Er zit een heel klein scheurtje in mijn ficcare primavera silver. Het zit net onder de karteltjes maar net bleven er drie haren inhangen die dus afbraken..ik heb hem al 1,5 jaar dus mailen heeft geen zin meer. Hebben meer mensen dit gehad?

Auteur:  Aisha [ do jul 25, 2013 14:12 ]

misschien nagellak erop? een dik laagje zou het dicht kunnen maken.

Auteur:  seraphina [ do jul 25, 2013 14:33 ]

Ja? Gewoon blanke lak?
Bedankt voor de tip! :smile

Auteur:  Alva [ zo jan 12, 2014 16:17 ]

Er zijn weer nieuwe ficcares zag ik op de site

Auteur:  seraphina [ di feb 18, 2014 22:16 ]

Er zitten wel leuke tussen! Ik had wel verwacht dat er meer lijnen zouden zijn, we moesten zo lang wachten! :p

Auteur:  seraphina [ do feb 20, 2014 08:42 ]

Ik vind die zwarte met die glinster stipjes wel erg schattig. En die roze en paarse uit de slik lijk. Ze verkopen ze nog niet op maidenlike en stonebridge helaas.

Auteur:  seraphina [ vr feb 21, 2014 11:41 ]

Er staat wel een silk lijn op de site van maiden like maar het is me niet helemaal duidelijk of dit nu de nieuwe Maximas Silky Enamel II collectie is. Ik vind die roze donkerder lijken op de maiden site bijvoorbeeld, wat denken jullie? Ik heb ze al gemaild over de nieuwe collecties en dat ik hier graag wat van bestel maar nog geen reactie.

Hier de links naar de lijnen die ik bedoel:

http://shop.maiden-like.de/index.php?cPath=3_28

http://ficcare.com/Products.aspx?collId=130

Auteur:  summergame [ za feb 22, 2014 09:43 ]

Ik wil die wijnrode!! Maar wel duur geworden hé?

Auteur:  seraphina [ za feb 22, 2014 09:59 ]

Ja zijn ze duurder? Is me nog niet opgevallen eerlijk gezegd. Die wijnrode zal mooi bij je haarkleur staan!

Auteur:  Aviendha [ za aug 02, 2014 20:52 ]

Woehoe, mijn twee nieuwe ficcares zijn binnen. De Jewel blauw en de Snake acetate roze. Ik zal proberen deze week eens foto's te maken.
Ik vind de lotus-lijn ook zo mooi maar ik kan die nergens vinden. Weet iemand of die nog ergens te koop zijn? :)

Ik heb mn moeder trouwens ook aan de ficcare ;-) haha. Die heeft er ook eentje meebesteld :)

Auteur:  Aviendha [ za aug 02, 2014 21:48 ]

Oh, op de facebook van ficcare stond in maart dat later dit jaar de lotus collectie weer opnieuw uitgebracht gaat worden. Ik hoop het zo, ik wil er eentje. Die vind ik echt heeeeel mooi.

Auteur:  Rusalka [ zo aug 03, 2014 10:36 ]

Leuk! Ik wacht op de foto's :D

Auteur:  Aviendha [ zo aug 10, 2014 20:55 ]

De Jewel blauw :) (haar is een beetje pluizig na een dag buiten lopen, haha).
Afbeelding

Auteur:  Pha [ zo aug 10, 2014 21:13 ]

Oooh, die is mooi bij jou!

Auteur:  Aviendha [ zo aug 10, 2014 21:29 ]

Dankje :)
Ik vind blauw en groen ook het mooist staan bij mijn haarkleur, maar zelf ben ik meer gek van roze en paars. Haha.

Auteur:  Rusalka [ ma aug 11, 2014 18:55 ]

Zo die is mooi zeg XD

Auteur:  Aisha [ do aug 14, 2014 06:02 ]

wow, hij is echt prachtig! Welke maat is dit?

Auteur:  Astarte [ do aug 14, 2014 12:01 ]

Die Ficcare heeft een prachtkleur.

Auteur:  Aviendha [ do aug 14, 2014 14:22 ]

Dit is de Large. Hij heeft echt een mooie kleur, komt niet eens goed tot zn recht op de foto.

Auteur:  Aisha [ do aug 14, 2014 19:16 ]

Heel mooi! Ik zou er toch ook wel eentje willen, maar ik ben bang dat het snel te zwaar word.

Auteur:  Aviendha [ do aug 14, 2014 22:06 ]

Ik draag de ficcare vnl in een hypnobun. Ik was ook bang dat het te zwaar zou worden. Bij andere spelden heb ik dat ook altijd. Maar bij de ficcare eigenlijk niet. Die zit gewoon als een huis en voel ik eigenlijk bijna niet zitten :D heeeeerlijk, hihi.

Auteur:  seraphina [ zo aug 17, 2014 08:57 ]

Mooie kleur! Ik droeg mijn ficcare met een cinnamonbun en dan wat hoger op mijn hoofd. Op die manier zat hij het lekkerst vond ik.

Auteur:  Athanasia [ di sep 23, 2014 16:43 ]

Ik heb in een apotheek in Zwitserland deze zomer de kans gehad een ficcare te bekijken en te voelen. Ik vond het metaal nogal ruw maar vooral: aan de binnenkant zitten er ijzeren pinnetjes!
Kan iemand die ficcare's heeft me zeggen of dat bij alle ficcare's zo is?

Auteur:  seraphina [ wo sep 24, 2014 20:16 ]

Ja dat is bij alle maar ik heb niet het idee dat dit mijn haren beschadigd.

Auteur:  keltickitten [ za okt 25, 2014 14:48 ]

Ik draag mijn Ficcare de laatste tijd wat minder, maar persoonlijk blijf ik ze wel goed vinden. Tot nu te geen haarschade van ondervonden. Die pinnetjes zorgen wel dat ze goed blijven zitten.

Auteur:  Gaeli [ ma okt 27, 2014 22:46 ]

Ik draag de mijne heel weinig. Hij blijft maar niet goed zitten. Eigenlijk werkt 'ie alleen in combinatie met een French twist, en zelfs dan moet ik niet gaan fietsen. Verder zakt hij heel snel naar beneden en trekt hij aan mijn hoofdhuid. Hebben jullie daar geen last van?

Auteur:  Aviendha [ ma okt 27, 2014 23:46 ]

Ik draag de ficcare meestal in een hypnobun en die zit superstevig. Blijft een hele dag werken en een avond hondentraining rotsvast op zn plek :) en ik beweeg op werk en tijdens hondentraining heel veel :)

Auteur:  Mizzsylver [ di dec 02, 2014 13:27 ]

en welke maat heb je dan?

Auteur:  Aviendha [ wo dec 03, 2014 02:24 ]

Ik heb de Large :)

Auteur:  Gaeli [ wo dec 03, 2014 08:13 ]

Ik heb een medium, die is eigenlijk te klein.

Auteur:  Aviendha [ za dec 27, 2014 22:13 ]

Eén van mn Ficcares was al een hele tijd kapot. De lak rond het randje was er op sommige plekken iets vanaf, dat was nog geen ramp. Maar uiteindelijk ging het grote gekleurde vlak ook los, stak iets omhoog. En daar bleven mn haren in steken dus kon ik hem niet gebruiken. Ik hem hem nog niet weggegooid maar wist nog niet wat ik ermee moest. Uiteindelijk het hele blauwe vlak eraf gehaald en de Ficcare gelakt met nagellak :grotegrijns paare nagellak en dan nog glitterlak er over. Vind hem heel leuk geworden :) ik ga er vanuit dat het met nagellak weer te verwijderen is en dat ik hem dan weer opnieuw kan lakken in een andere kleur, hihi.
Afbeelding

Auteur:  Goudelsje [ zo dec 28, 2014 12:05 ]

Wat een leuk idee!

Auteur:  Aviendha [ zo dec 28, 2014 13:01 ]

Was eigenlijk ineens een ingeving vanuit mn tienerjaren. Toen gaf ik alles een kleurtje met glitternagellak, haha. Rekenmachinetje, fotolijstjes, stereotoren, kastjes, haha. Overal ging glitternagellak overheen. En toen dacht ik ineens "waarom niet over de ficcare?". Ik heb er eerst over gedacht om het originele gekleurde vlak met secondenlijm vast te zetten. Maar ik en secondenlijm eindigt altijd in secondenlijm die overal op mijn huid zit en een veeeel te grote klodder lijm op het te plakken object, hahahaha.

Auteur:  Rusalka [ zo dec 28, 2014 13:08 ]

Die is mooi geworden XD Ik heb ook ooit nog eens een mobiele telefoon (koelkastmodel) helemaal met glitterlak gelakt :giechel

Auteur:  Aviendha [ zo dec 28, 2014 14:14 ]

Hahaha, idd ja, ik ook. Ik ben dus niet de enige die dat deed :grotegrijns haha.

Auteur:  Gaeli [ di dec 30, 2014 11:03 ]

Oh wow, ziet er hartstikke strak geverfd uit. Had voor het lezen niet eens door dat je hem zelf gelakt had. :)

Auteur:  fairy666tale [ vr jan 02, 2015 20:30 ]

Mooi gedaan, op de foto lijkt het net of het zo hoort!

Auteur:  Mizzsylver [ ma jan 05, 2015 21:00 ]

hahaha herkenbaar! Ik glitternagelakte ook bijna alles :grotegrijns

Wel een slim idee, kun je je haar accessoire laten passen bij je nagels XD

Auteur:  Aviendha [ ma maart 09, 2015 16:24 ]

Op de site van Ficcare verkopen ze weer de Lotus in verschillende kleuren. Die vind ik zooo mooi, daar MOET ik er eentje vam hebben :D

Auteur:  Athanasia [ di maart 10, 2015 20:10 ]

Beetje laat: al wie zijn Ficcare's bij Cultmate bestelt, en er een op het oog heeft, moet ten laatste morgen nog bestellen, want de prijzen verhogen vanaf donderdag.

Auteur:  Jolieanda [ di maart 10, 2015 21:55 ]

Super leuk idee om je haarspeld zelf een orginele kleur te geven hahaha

Auteur:  Rusalka [ wo maart 11, 2015 09:13 ]

Heb even bij de lotussen gekeken, ze zijn zeker mooi! Ook een flink pak in prijs omhoog. Athanasia gaan alle prijzen omhoog of alleen die van de lotus? Ik twijfel omdat ze zo duur zijn, maar ze zijn wel erg chic. De jewel amethyst vind ik erg mooi, maar die randjes vind ik niet zo. Een border jewel amethyst zou ik wel willen (die bestaat niet toch?)

Auteur:  Athanasia [ wo maart 11, 2015 10:04 ]

Ja, alle prijzen gaan omhoog. De koers van de dollar is veranderd, nu is hij meer waard. Dus moet je in euro meer betalen.

Auteur:  Aviendha [ wo maart 11, 2015 17:27 ]

Ja, van de prijs schrok ik ook een beetje. Haha.
Maar ja, vind hem wel heel mooi. Hopelijk zitten ze voorlopig ff in het assortiment want deze maand heb ik er wss geen geld voor.

Auteur:  keltickitten [ di jun 13, 2017 13:22 ]

Gezien mijn haar nu te kort is om op stokjes te dragen, maar ik het terug bij elkaar wil, om verdere schade aan mijn afbrekende punten te vermijden en ik weet dat het nog heel lang gaat duren voor mijn haren terug hersteld gaan zijn van een complete ravage, zijn Ficcares het enige wat ik nu nog draag. Ik heb me 5 nieuwe maximas gekocht en geef toe dat hier de L nog steeds het beste zit. Hier is de dikte en niet de lengte van je haar een parameter. Mijn haar was compleet uitgedund en zo zwaar afgebroken, dat ik zowat terug van nul moet beginnen. Ik had er eigenlijk de moed niet meer toe, tot ik die spelden tegen kwam en mijn haar er mee opstak. Ik heb mijn aantal nu meer dan verdubbeld en geef toe dat ik van deze spelden blijf houden. Mijn zilveren primavera is één van mijn favorieten, maar ik heb er nu nog enkele. Klinkt misschien gek, maar ik heb vooral zilver en lichte tinten voor in mijn zwart gekleurde haren, maar ik heb ook een zwarte, voor als het eens niet moet opvallen.

Alle tijden zijn GMT + 1 uur