Een hele grote keuze aan haarclips, barettes, ponyholders, diademen en schuifspeldjes... Ze zijn "design" en dus duur, maar erg mooi.
_________________ 1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm
ma jul 25, 2011 15:52
Pha
Hoofdhaartje
Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/91/100
Ze zijn trouwens heel vaak te zien in de serie Grey's Anatomy, heb ik ontdekt. Doet het wel weer kriebelen hier. De 14 arch haarband heeft korting, is nu 40 dollar ipv 50 en Izzie in de serie droeg die, was erg mooi.
_________________ 1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm
Ondanks heb ik op LHc 3ficcares kunnen kopen van iemand,ze zijn zo mooi! Het zijn de enige haaraccessoires die ik kan gebruiken als mijn haren pas gewassen zijn (en droog natuurlijk). ze zijn enorm stevig!
ma okt 03, 2011 18:28
MellonAmin
Langhaartje
Haarcode: 2a-c N iii
Lengte: 49/85/120
Re: Ficcare
o, wat grappig!! Ik ga ook eens kijken naar grey's anatomy
ma okt 03, 2011 18:52
Iejoor
Langhaartje
Haarcode: 3aFii
Nou ja, ik kijk al vanaf het begin naar Grey's Anatomy, maar dat is me nooit opgevallen. Ga ik dus eens op letten!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum