Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za jun 24, 2017 16:23

Antwoord op onderwerp  [ 122 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Ficcare 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 1c N ii
Lengte: BSl/Tailbone/Classic
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ficcare
Ja, van de prijs schrok ik ook een beetje. Haha.
Maar ja, vind hem wel heel mooi. Hopelijk zitten ze voorlopig ff in het assortiment want deze maand heb ik er wss geen geld voor.

wo maart 11, 2015 17:27
Profiel WWW
Langhaartje

Haarcode: 2a N ii
Lengte: 93/62/95

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ficcare
Gezien mijn haar nu te kort is om op stokjes te dragen, maar ik het terug bij elkaar wil, om verdere schade aan mijn afbrekende punten te vermijden en ik weet dat het nog heel lang gaat duren voor mijn haren terug hersteld gaan zijn van een complete ravage, zijn Ficcares het enige wat ik nu nog draag. Ik heb me 5 nieuwe maximas gekocht en geef toe dat hier de L nog steeds het beste zit. Hier is de dikte en niet de lengte van je haar een parameter. Mijn haar was compleet uitgedund en zo zwaar afgebroken, dat ik zowat terug van nul moet beginnen. Ik had er eigenlijk de moed niet meer toe, tot ik die spelden tegen kwam en mijn haar er mee opstak. Ik heb mijn aantal nu meer dan verdubbeld en geef toe dat ik van deze spelden blijf houden. Mijn zilveren primavera is één van mijn favorieten, maar ik heb er nu nog enkele. Klinkt misschien gek, maar ik heb vooral zilver en lichte tinten voor in mijn zwart gekleurde haren, maar ik heb ook een zwarte, voor als het eens niet moet opvallen.

"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." — Marilyn Monroe

di jun 13, 2017 13:22
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 122 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13