Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do nov 15, 2018 21:35

Antwoord op onderwerp  [ 219 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Volgende
Flexi-8 
Auteur Bericht
Donshaartje

Haarcode: 1c F ii/iii
Lengte: 60/82/90
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Flexi-8
Oh, die blauwige van april is ook gaaf zeg! Volgens mij staat 'ie heel cool in hennahaar. :)

zo nov 30, 2014 09:36
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b/c M ii
Lengte: 112/155/...
Antwoord met een citaat
Jullie hebben ook aardig je best gedaan met bestellen :giechel Ik ben ook heel benieuwd hoe goud staat, ik durfde het nog niet aan, maar komt vast op een dag wel ^^ Ik was ook een beetje gaan zoeken hoe ze stonden bij anderen, en kwam een blog tegen van een meisje die deels hennahaar heeft en heel veel flexi's, even zoeken

http://kittybirdsjourney.blogspot.nl/

Gaeli het hangt ook wel een beetje van het soort knot af welke maat het beste past. Ik maak vaak heel snel een soort Indiase knot (weet even niet meer hoe die heet, het lijkt een beetje op een hypno-bun) en dan past de XL, maar voor over/door de hele knot gebruik ik de mega. En voor center held buns past ook een kleinere dan als die over de hele knot gaat. Met jouw lengte en dikte zal een L nog net, en een XL waarschijnlijk ook passen. Onderling schijnen de flexi's ook nog een beetje te verschillen. Volgens mij is mijn huidige XL iets kleiner dan die er aan komt, als ik naar het aantal kraaltjes kijk. Ben benieuwd of het verschil te merken is.

zo nov 30, 2014 10:57
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 2b N ii
Lengte: 78/69/115
Antwoord met een citaat
Apart effect dat halve henna-haar. Staat wel mooi vind ik!
Misschien dat ik vanavond even in de shop ga neuzen (als ik dan nog op tijd ben) want ik wil eigenlijk graag een kleintje voor in een half-up. Ik gebruik nu altijd een klemmetje maar die is vaak net wat te klein. En de flexi's staan zo mooi feestelijk!

zo nov 30, 2014 11:03
Profiel
Donshaartje

Haarcode: 1c F ii/iii
Lengte: 60/82/90
Antwoord met een citaat
Rusalka schreef:
Gaeli het hangt ook wel een beetje van het soort knot af welke maat het beste past. Ik maak vaak heel snel een soort Indiase knot (weet even niet meer hoe die heet, het lijkt een beetje op een hypno-bun) en dan past de XL, maar voor over/door de hele knot gebruik ik de mega. En voor center held buns past ook een kleinere dan als die over de hele knot gaat. Met jouw lengte en dikte zal een L nog net, en een XL waarschijnlijk ook passen. Onderling schijnen de flexi's ook nog een beetje te verschillen. Volgens mij is mijn huidige XL iets kleiner dan die er aan komt, als ik naar het aantal kraaltjes kijk. Ben benieuwd of het verschil te merken is.

Oeh, hopelijk lukt het nog met de L inderdaad. Ik zat zelfs nog te overwegen een medium te kopen - gelukkig heb ik dat maar niet gedaan. :) Een medium Ficcare is ook eigenlijk al te klein. Vooralsnog ben ik van plan mijn haar voor een jaar op taille te houden om er wat laagjes en de ergste schade uit een eerder tijdperk uit te laten groeien. Hopelijk kan ik dus nog even met de Flexi's voort. Ik draag meestal een nautilus of cinnabun trouwens. De eerste is meer compact dan de laatste.

zo nov 30, 2014 11:13
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Een M was zeker te klein geweest, ik heb een M en die past om een paardestaart (al zit die niet heel strak, er kan makkelijk meer haar bij) en mijn haar is iets dunner dan het jouwe. Ik zie dat Kittybird enorme knotten heeft en ook vaak een L gebruikt.

Leuk Yvonne, ben benieuwd welke het wordt!

zo nov 30, 2014 11:40
Profiel
Langhaartje

Images: 55
Haarcode: 1c N ii
Lengte: BSl/Tailbone/Classic
Antwoord met een citaat
Ik heb meestal altijd een hypnobun in en dan heb ik de Large. Met stokjes maak ik vaak een disc-bun en dan past de L niet (en nu realiseer ik me ineens dat ik dus ook een XL wilde bestellen, haha, oeps).

Ik ben ook wel echt benieuwd of het goud wel in mijn hennahaar uitziet, maar ja, als ik het nooit probeer kom ik er nooit achter, haha,
Wat een leuke blog Rusalka :D mooie kleur haar heeft ze. En nu ben ik gemotiveerd om die figure8-bun toch te oefenen. Die ziet er heel mooi uit :)

zo nov 30, 2014 16:30
Profiel Personal album WWW
Langhaartje

Antwoord met een citaat
De flexi's zijn binnen, maar ik moest wel extra geld betalen aan de postbode vanwege de douanekosten. Dat was de eerste keer dat ik dat had, hij bracht overigens tegelijk mijn iHerb pakje waar ik niet voor hoefde te betalen. Ik dacht dat de grens op 35 euro lag voor Nederland, maar blijkbaar is het 22 euro. Volgende keer zal ik ook opletten dat ik met regular international post verstuur, niet fast international. Morgen (ofzo) zal ik goede foto's maken.

za dec 06, 2014 20:57
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Oooh, ik bem benieuwd :) ik had een briefje in de bus van gemist pakketje dus mss zijn ze hier ook wel gebracht.

Niet verwacht dat je douanekosten moet betalen. Nornaal worden flexi's ib een envelop gedaan en mijn ervaring ia dat jw dan bijna nooit douanekosten hoeft te betalen.
Bem benieuwd of ik moet betalen.

za dec 06, 2014 21:35
Langhaartje

Haarcode: 1b -N -ii
Lengte: 43/80/100

Antwoord met een citaat
Je betaalt in Nederland niet alleen douanekosten over de inhoud van het pakje, maar ook over de verzendkosten.
Ik vind het debiel, want verzendkosten zijn geen goederen die geleverd worden natuurlijk. En de verzendkosten vanuit de US zijn in de laaste paar jaar zo hard gestegen. Buiten dat om, vind ik zelf het bedrag van 22 euro echt laag.

Elise, als ik jou was zou ik kijken of het redelijk is. Ik heb ooit eens een pakketje gekregen van 25 euro waar ik 17 euro douanekosten over moest betalen. Dat vond ik echt te gek en toen heb ik gebeld. Uiteindelijk (en na heel wat aandringen) hoefde ik niet te betalen.

zo dec 07, 2014 08:03
Profiel WWW
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Ja, 22 euro is ook belachelijk laag. Dat je douanekosten betaalt over de verzendkosten wist ik niet zeg. Slaat nergens op.

zo dec 07, 2014 11:00
Antwoord op onderwerp   [ 219 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Volgende