Schakel over naar volledige site
Geklets over alle bedenkbare (haar)accessoires die er maar zijn
Plaats een reactie

Flexi-8

ma jul 25, 2011 15:47

www.flexi8.com

Een achtvormige barette met een pin eraan,in verschillende stijlen en maten. Ikzelf vind ze heel handig voor half-ups.

Re: Flexi-8

do okt 27, 2011 08:57

Afbeelding

Nu bij http://www.flexi8.com ^^

zo nov 13, 2011 14:05

Het is maar goed dat ik dat gemist heb, haha!!
Ben nog altijd heel erg blij met mijn flexi's. Maak met de S vaak een staart of een splitsknot.
Die gebruik ik het meest nu denk ik..

wo nov 23, 2011 11:29

Ik vind ze ook heel erg goed^^ Ik kwam ze een keertje op internet tegen, toen ik zocht naar leuke haaraccesoires, weet niet meer precies waar(kan best dit of een ander haarforum geweest zijn;) ) en nu gebruik ik ze voor bijna al mijn kapsels! vooral xs,s en large^^

za dec 03, 2011 16:46

wiiih, had nog eens voor een concert mijn minitje met dangles in, in een halfup, en ik heb keiveel complimentjes gekregen.. :D

za dec 03, 2011 17:15

Leuk:D!

di maart 20, 2012 08:49

Ik wil graag een flexi voor het houden van een knot, dus niet voor een half updo.
Ik heb al een paar mooie gezien maar twijfel over de maat. Iemand tips?
:smile
En heeft iemand ervaring met het bestellen van bovenstaande website?

di maart 20, 2012 09:18

Al mijn Flexi's komen via de officiele site.
Heb ze besteld toen het gratis verzenden was. Qua maat twijfelde ik, maar heb op de site erover gelezen. Ik heb de mini (voor half up) de XS en de S. De XS kan ik een staart mee en de S voor knotten.
Mijn haar lijkt wel een hoop, maar zo dik is het niet. En het is nog niet zo lang dat ik een heel grote flexi nodig heb.

di maart 20, 2012 10:23

Ik neig nu naar een L, deze heb ik ook met de ficcares.
Jammer dat ze niet dezelfde modellen hebben in alle maten..

di maart 20, 2012 17:13

seraphina, als je naar de meet komt wil ik mijn flexi wel meenemen, kun je die proberen? Volgens mij heb ik ook nog ergens een maar S of M zweven, alleen ik heb geen idee waar die op het moment is. Ligt vast ergens in een bakje of weet ik het, maar de L zou je dus altijd zo even kunnen passen als je wilt
Plaats een reactie