Schakel over naar volledige site
Geklets over alle bedenkbare (haar)accessoires die er maar zijn
Plaats een reactie

Re: Tangle Teezer

vr jun 16, 2017 22:42

Ik heb er ook een bij gekocht. Een kleine TT om mee te nemen.

za jun 17, 2017 08:00

ik vind de kleine echt ideaal voor onderweg en vakanties enzo.

wo jun 21, 2017 07:09

Hier een bekeerlinge :p Ik had vroeger schrik van de tangle teezer XD Gebruik nu al een half jaar een kleine zwarte. Ik vind de kleine makkelijk te hanteren en om per lok te ontwarren als er veel knopen inzitten.
Ik zou nog wel eentje willen bijkopen zodat ik nog een extra heb.

wo jul 05, 2017 10:41

Ik ben geen fan, maar toch gebruik ik hem stiekem af en toe wanneer ik me lui voel.
Maar de gedachte van schrapend plastic tegen mijn haar vind ik gewoon echt niet leuk.

za jul 08, 2017 19:52

Dat geluid hè. Maar het schraapt niet. Het is meer, zo heb ik bedacht, dat als een pinnetje een klit tegenkomt, het eroverheen glijdt, en het volgende ook maar het al een beetje losser maakt, het volgende pinnetje maakt het nog wat losser en het daarop volgende pinnetje glijdt erdoor. Het klinkt heel dramatisch, maar eigenljk hoor je alleen maar dat de pinnetjes er niet in blijven steken.

do aug 03, 2017 19:29

Heb er 1 voor me dochter.
Zij heeft heel fijn haar. Nou ja had begint gelukkig het laatste half jaar steeds dikker te worden.
Maar ze heeft ook een beetje wat tussen pijlen krullen en Kroes in zit.
Met een beetje olie en een tangle hadden gelukkig in de ochtend geen ruzie meer omdat ik haar pijn deed.
Nu heeft madammeke een kaptafeltje op haar kamer en kamt ze zelf haar haartjes klit vrij en mag ik er een vlecht in maken. Hihi zo schattig zo'n meisje van 5 om bezig te zien met haar haartjes.

vr aug 04, 2017 10:34

assa schreef:
Nu heeft madammeke een kaptafeltje op haar kamer en kamt ze zelf haar haartjes klit vrij en mag ik er een vlecht in maken. Hihi zo schattig zo'n meisje van 5 om bezig te zien met haar haartjes.

Ahw lief!! :inlove2

wo aug 23, 2017 15:59

Het geluid komt (volgens mij) voornamelijk omdat het een holle borstel is.
Plaats een reactie