Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu di aug 22, 2017 11:57

Antwoord op onderwerp  [ 187 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Tangle Teezer 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 1b F/N i
Lengte: APL-BSL

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Tangle Teezer
Ingher schreef:
Ik heb een Original gehad, nu een Salon Elite. Ik vind de laatste echt prettiger. :smile

Oh dat vind ik wel fijn om te horen :D

di jun 23, 2015 11:34
Profiel WWW
Langhaartje

Haarcode: 1b F/N i
Lengte: APL-BSL

Antwoord met een citaat
Ik weet niet of het komt omdat ik gisteren mijn haar helemaal ontklit heb of omdat het ding geweldig is, maar de borstel glijdt door mijn haar heen :) Ik ben fan-onder-voorbehoud ;)

wo jun 24, 2015 17:51
Profiel WWW
Langhaartje

Haarcode: 1a/F/ii
Lengte: TB/FT+/KL

Antwoord met een citaat
Dat ding is geweldig.

wo jun 24, 2015 21:44
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b/c M ii
Lengte: 112/155/...
Antwoord met een citaat
2 dagen geleden een nieuwe Tangle Teezer gekocht en vandaag was hij er al! De zwarte compact heb ik al een paar jaar, de nieuwe is een original. Wilde eerst een salon elite, maar deze kleur vond ik zo mooi :heart roze tandjes met een parelmoer bovenkant... Daar kon een salon elite niet tegenop :gniffel
Afbeelding
Hij was ook niet duur, 11,70 inclusief verzendkosten bij https://nicebeauty.com/nl/

do okt 06, 2016 14:32
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b-2a-N-ii
Lengte: Knie

Antwoord met een citaat
Die ziet er mooi uit.

do okt 06, 2016 15:14
Profiel
Hoofdhaartje

Images: 1
Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/91/100

Antwoord met een citaat
Echt zo mooi dat parelmoer wit!

Afbeelding

do okt 06, 2016 17:45
Profiel Personal album WWW
Langhaartje

Haarcode: 1b/c M ii
Lengte: 112/155/...
Antwoord met een citaat
Zo, ik heb hem vanmorgen gebruikt en het is een zeer fijne borstel. Niet eens zo verschillend van de compact, hij is alleen iets groter. De tandjes zijn wel iets harder, maarja die compact is al een paar jaar oud, daar ligt het vast aan. Er is ook een salon elite in deze kleur (candy floss) maar die is meer mat wit met roze tandjes.

vr okt 07, 2016 09:53
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 2a N ii
Lengte: 93/62/95

Antwoord met een citaat
Net enkele besteld, genietend van de lage ponden en voor de Brexit import taksen eist. Mijn ventje heeft erg fijn haar, dat nog langer is dan dat van mij en hij krijgt het na het zwemmen amper zonder knopen. Met deze borstel krijg je gemakkelijker de knopen dan je haren uitgerukt. Mijn ventje heeft enorm fijn haar. Je ziet een enkel haar van hem bijna niet met het blote oog, maar deze borstel is een oplossing, zeker met zijn krullen. Voor het eerst er meer knopen dan haren er uit.

Ik heb er ook twee: één in mijn tas en een andere in mijn toiletzak. Om eerlijk te zijn: ik overwoog dreadlocks, omdat mijn haar het leek te vormen, maar eindelijk ben ik knopenvrij, zonder pijn en haren uit te rukken. Ik geniet ervan en denk dat ik er enkel positief over kan zijn.

En net als met houten borstels gaat mijn haar niet recht omhoog, maar ze borstelen wel fijner en lijken ook de talg beter te verdelen, zoals een varkenshaar borstel. Deze combineert het beste van de twee voor mij.

"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." — Marilyn Monroe

za okt 15, 2016 02:42
Profiel
Langhaartje

Lengte: BSL
Antwoord met een citaat
Sinds kort gebruik ik een Tangle Teezer Aqua Splash Detangling Shower Brush

(zo, dat is een mond vol!)

Deze heb ik via bol.com besteld, maar je kan hem ondertussen op meerdere plaatsen vinden:

https://cdn.johnbeerens.com/media/catal ... h-roze.jpg

En ik ben er wel tevreden van!
Nadat ik mijn haarmasker / conditioner heb aangebracht, ga ik erdoor met mijn Tangle Teezer.
Ik vind dat het product veel beter verdeeld word én dat mijn haar achteraf heel gemakkelijk doorkambaar is.

ma jan 23, 2017 10:50
Profiel
Langhaartje

Lengte: 3/20/50
Antwoord met een citaat
Hier een Salon Elite in roze en een pocket in zwart wit met Shaun het schaap.

Hij doet het wel, zeker. Maar een nadeel vind ik dat mijn haar er zo plat van tegen mijn hoofd gekleefd gaan zitten. Misschien dat dat beter wordt als het een beetje langer is.

zo feb 05, 2017 09:21
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 187 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende