Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu di nov 21, 2017 03:32

Antwoord op onderwerp  [ 188 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Tangle Teezer 
Auteur Bericht
Langhaartje

Images: 3
Haarcode: 2a N ii
Lengte: 68/103/100
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Tangle Teezer
extra schade van de Tangle Teezer? het maakt wel een vreemd geluid maar ik merk geen extra schade. gebruik mijn neppert alweer 2,5jaar zag ik in mijn postgeschiedenis. ik heb nu al 1,5jaar geen kapper gezien terwijl mijn haar voorheen na 1jaar echt weer toe was aan een knipbeurt door afgebroken en gespleten haarpunten.
nu zal dat ook met andere dingen te maken hebben dan alleen de bostel en het zal wellicht ook per persoon verschillen.

Sien schreef:
Hij doet het dus ook leuk op de kat.... Dat biedt perspectief. Hoewel ik daar een furminator voor heb, die het dooie onderhaar weghaalt.

Maar de Tangle Teezer is echt wel een fijne borstel hoor. En van het kaliber "spaar ze allemaal".

"spaar ze allemaal" :bloos3 compact en salon besteld (ivm verzendkosten)

en wat betreft de katten, die hebben meer borstels dan het vrouwtje dus hoog tijd dat ik daar iets aan ga veranderen :giechel

za feb 25, 2017 12:07
Profiel Personal album
Langhaartje

Lengte: 3/20/50
Antwoord met een citaat
Je hebt ze besteld! Yay! Goeie smoes ook, die verzendkosten :gniffel Gaat je vast goed bevallen.

Ik heb meer borstels dan mijn katten, maar zij hebben meer bedjes :grotegrijns

za feb 25, 2017 16:30
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Zo ik heb nu ook meer borstels dan mijn katten :prst :giechel

Snelle levering: gisteravond verzonden en eind van de morgen stond de postbode al voor de deur.
Afbeelding

De compact is echt heel erg paars :inlove2
Straks mijn haar wassen en dan morgen testen maar ik moet zeggen ze liggen beide erg lekker in de hand.

ma feb 27, 2017 17:56
Profiel Personal album
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Mjam mjam mjam!

Mooi hoor, die paarse!

di feb 28, 2017 09:27
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b-2a-N-ii
Lengte: Knie

Antwoord met een citaat
Die paarse die is mooi.

di feb 28, 2017 10:26
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
beide goedgekeurd :thumbsup
de salon ligt lekker in de hand, lekker groot oppervlakte en de kromming volgt het hoofd fijn vind ik.
de compact is ehm, tja compact. vooral handig voor onderweg. borstelt prima maar voor thuis geef ik toch de voorkeur voor de salon.

di feb 28, 2017 21:07
Profiel Personal album
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Hihihi, ik was al benieuwd naar je bevindingen. Had al visioenen van een Waps die niet kon wachten tot ze die borstels door d'r haar kon trekken. Fijn dat ze bevallen.

Het gaat mij net zo; compact is fijn voor onderweg, en de salon voor thuis.

wo maart 01, 2017 08:43
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Maar wat ik nog niet zo goed snap, is dat er van de TT Aquasplash wordt gezegd dat 'ie waterbestendig is, want hol dus loopt niet vol, maar als ik dan naar mijn Salon Elite kijk, en die in een teiltje water leg of onder de kraan houd, dat die gewoon dicht is. Dus ook niet volloopt. Ik heb geprobeerd of de onderkant misschien losgehaald kan worden van de bovenkant, is niet het geval. Dus hoezo zou die dan níet waterbestendig zijn? Ik hoor ook niks klotsen :think

wo maart 01, 2017 09:00
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1a N ii
Lengte: 64/100/?
Antwoord met een citaat
Om de hoeveel tijd 'vervangen' jullie een TT voor een nieuwe? Ik ga naar Londen en wil er graag een bij kopen. In elk geval een compacte. Die heb ik op de site gezien. Ik twijfel nu of ik hem gewoon in de winkel ga halen daar of dat ik hem bestel en in de winkel ophaal. Heeft iemand dat weleens gedaan? Een TT besteld op zo'n drogisterijen site van Engeland en in de winkel opgehaald?

Ik wil graag de TT Hello Kitty.

wo maart 08, 2017 23:24
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Ik denk als de haartjes alle kanten op staan/plat gaan liggen. Is bij de mijne nog lang niet het geval. Maar die dingen hebben nogal een "spaar ze allemaal-factor", dus soms wil ik er eentje bij. Niet omdat het moet, maar omdat het kan. *houdt zich in*

do maart 09, 2017 10:57
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 188 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende