[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 127: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 127: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Hairfair :: Toon onderwerp - 60th Street
Hairfair
http://hairfairforum.be/

60th Street
http://hairfairforum.be/viewtopic.php?f=15&t=14

Auteur:  Pha [ ma jul 25, 2011 15:42 ]
Berichttitel:  60th Street

www.60thstreet.net

Ze verkopen haarvorkjes met heel veel keuze in houtsoort, kleur, aantal tanden en handvatstijl.
Ik wil supergraag eentje in Holly :inlove2

Auteur:  Aisha [ wo jul 27, 2011 21:30 ]
Berichttitel:  Re: 60th Street

ik heb er Zaterdag een in holly besteld ^^
maar ik heb het vermoeden dat ze het druk hebben, dus ik denk dat ik nog wel een poosje mag wachten :cry

Auteur:  venusje [ do jul 28, 2011 11:52 ]

Ik wil een foto als je holly bij je toekomt :D ^^
Ben best wel benieuwd :smile

Auteur:  Aisha [ do aug 11, 2011 09:21 ]

nog geen shipping notice gehad.
iemand die een dag na mij besteld had heeft wel al haar vorkje ontvangen, dus ik hoop maar dat de mijne deze week word verstuurd.

Auteur:  Aisha [ wo aug 17, 2011 08:28 ]

hoeraaaa, hij is er :D

actiefoto's komen later in mijn fotoboekje ^^

Auteur:  Pha [ wo aug 17, 2011 08:38 ]

Aaaaah, hij is zo mooi!!! :inlove
Ik ga die ook echt bestellen hoor

Auteur:  Aisha [ wo aug 17, 2011 08:51 ]

ik ben er heel blij mee :D had alleen verwacht dat hij iets witter uit zou vallen, maar het neigt meer naar geel toe.
niet heel ernstig hoor, vind het evengoed mooi.

wil er zeker nog eens een bestellen :D

Auteur:  Scarlett [ wo aug 17, 2011 13:37 ]

Hij is idd heel mooi.
60th street vorkjes zijn echt geweldig.

Auteur:  summergame [ zo sep 11, 2011 11:07 ]

Iemand een idee wanneer de grotere kortingen van 60th street zullen erop staan? Ik dacht dat ze in september sommige vorken voor 20% ofzo wegdeden..

Auteur:  Aisha [ za okt 15, 2011 10:28 ]

ik ben dusdanig verslaafd geworden aan mijn vorkje dat ik sinds ik hem heb amper nog andere hairtoy's heb gedragen.
het zit gewoon zo ongelovelijk fijn. met stokjes heb ik nog weleens dat er net een paar haartjes verkeerd zitten en dan pijnlijk worden.
maar met deze heb ik dat niet.
ik kan zelfs een vrij losse bun maken en dan blijft het nog de hele dag zitten.
ben nu aan het overwegen om wat van mijn andere stokjes te koop te zetten zodat ik er nog een kan aanschaffen :bloos3

Auteur:  Rentlle [ za okt 15, 2011 19:51 ]

ik heb er eentje geprobeerd vandaaaaag... :o

Auteur:  Aisha [ ma jan 09, 2012 11:38 ]

oeh, de savanna 3 prong vorkjes zijn in de aanbieding deze maand.
ik ga nu de rest van de maand bonen eten XD en hopelijk heb ik dan genoeg geld over om er een te kunnen bestellen.

Auteur:  Pha [ ma jan 09, 2012 12:38 ]

zucht, heb het ook gezien, wil nog altijd zo graag een holly vorkje :(

Auteur:  Aisha [ wo jan 11, 2012 08:36 ]

ik heb er een besteld :) in Indigo Royalwood Dymondwood :)
ben benieuwd!!

Auteur:  summergame [ do jan 19, 2012 09:20 ]

Oooh wat jammer,ik moet toch eventjes niks meer kopen,de laatste tijd heb ik al tonnen geld verspilt aan van alles..Als ik iets zie wat k mooi vind moet ik het kopen..:(

Auteur:  Skjønnhår [ do jan 19, 2012 19:23 ]

Daarom blijf ik ook maar weg van die website!

Auteur:  Pha [ do jan 19, 2012 19:32 ]

Ik heb nu precies te horen gekregen dat ze weer dikkere vorkjes maken ipv dunnere. Ik hoop dat dat waar is, dan ga ik een 2 prong Holly en een 4 prong Gabon ebony bestellen binnenkort.

Auteur:  Aisha [ do jan 19, 2012 20:32 ]

oh,die Gabon ebony staat ook nog op mijn lijst :) daar ga ik voor sparen zodra ik de savanna binnen heb :)

Auteur:  Pha [ vr jan 20, 2012 00:56 ]

Zit te twijfelen... Ik vind de Crimson Ironwood ook mooi, hij lijkt me vooral goed bij mijn haarkleur te passen.

Kan er maar niet goed aan uit hoeveel prongs ik wil nemen :( Wil al zeker de holly, maar zit nu te twijfelen of ik die nu in 2 of 4 moet nemen... Met 2-prong kan ik ook een hypnobun en wikkelknot doen. Maar een 2 valt dan natuurlijk minder op als ik een gewone doe, terwijl een 4 dan juist wel mooi opvalt omdat die zo breed is. De crimson ironwood is dan leuk vanwege die afwisselende streepjes, misschien toffer voor een 4 prong

Zucht...

Auteur:  Pha [ zo jan 22, 2012 19:31 ]

Ik was dus uit mijn keuze... Een 2 prong holly, een 4 prong iron crimsonwood en een 4 prong gabon ebony. Totdat ik de prijs uitrekende, 90 euro :(

Auteur:  Aisha [ zo jan 22, 2012 19:58 ]

ik bestel er elke keer maar 1 tegelijk, de verzendkosten van 6 dollar vind ik echt meevallen, en dan heb ik het minste kans op een rekening van de douane erachter aan :)

Auteur:  Pha [ zo jan 22, 2012 20:05 ]

Hmm, da's inderdaad ook een punt dat je daar hebt. Maar wil sowieso een 2 én een 4 prong, kan met die andere nog wel wachten dan, maar dan kom ik nog op 55 euro uit, prff

Auteur:  Aisha [ do jan 26, 2012 09:42 ]

oh, ik zie nu dat Indigo Royalwood Dymondwood uitverkocht is. volgens mij was dat nog niet zo toen ik bestelde.
ben benieuwd of er nog genoeg was voor mijn vorkje.
anders vraag ik of ze hem in Gabon Ebony willen maken.

Auteur:  Aisha [ vr feb 10, 2012 10:41 ]

ik heb hem vandaag gekregen, en hij is echt prachtig!!!

Auteur:  Pha [ vr feb 10, 2012 10:43 ]

Ben jaloers! Wil ook nieuwe 60th street vorkjes :cry3

Auteur:  Skjønnhår [ vr feb 10, 2012 10:47 ]

Wouw Aisha! Hij is prachtig. Ik wil ook zo graag, maar ze zijn zo duur.

Auteur:  Aisha [ vr feb 10, 2012 14:30 ]

ja, ik vind het ook wel jammer dat ze zo prijzig zijn.
wil nu nog zo graag een zwarte.
maja..maar even sparen weer.
je krijgt ook wel waar voor je geld :)

Auteur:  Rusalka [ vr feb 10, 2012 19:14 ]

Zo mooi zeg! :D

Auteur:  Scarlett [ za feb 11, 2012 15:51 ]

Heel mooi, en het is idd waar voor je geld.

Auteur:  Pha [ wo mei 02, 2012 12:07 ]

Ze stoppen met custom te maken :crying

Ik ga dus nooit exact de bestelling kunnen nemen die ik wil.
De mensen die meer uitleg willen, kunnen gewoon naar de site gaan. Daar staat een hele brief van de makers.

De verzendkosten naar het buitenland worden duurder. Dus ik vrees dat ik gewoon geen meer koop, het wordt me te duur :(

Auteur:  keltickitten [ do mei 03, 2012 10:11 ]

Verdorie! Ik vind het schandalig. Alle leuke accessoires worden te duur. Gelukkig heb ik nog 3 vorkjes liggen, die ik mooi vind. Zelf gebruik ik de 2 tand toch het meest, want de drietand zit voor sommige kapsels wat te breed voor mij en ik heb niet eens een idee hoe je een viertand moet gebruiken.

Auteur:  summergame [ za mei 05, 2012 21:25 ]

Jammer,ik had er ook graag nog een paar gehad waaronder ook een zwarte...:-(

Auteur:  keltickitten [ di mei 08, 2012 14:29 ]

Ze hadden nog een zwarte op Etsy staan, maar door een probleem met Paypal, is die al verkocht voor ik er de kans toe kreeg.

Auteur:  Pha [ di mei 08, 2012 14:49 ]

e hadden nog een zwarte op Etsy staan, maar door een probleem met Paypal, is die al verkocht voor ik er de kans toe kreeg.
Zucht, ik doe zelfs de moeite niet meer om te gaan kijken, aangezien ze de verzendkosten voor internationaal nog gaan verhogen :puh

Auteur:  keltickitten [ wo mei 09, 2012 13:45 ]

Misschien moet iemand hier zelf haarvorken leren maken. Als ik er de tijd en het materiaal toe had ... *zucht*

Auteur:  fairy666tale [ wo mei 09, 2012 14:16 ]

Ben van plan om het te proberen zodra ik ergens geschikt hout heb gekocht ;)
Zal alleen vrees ik nooit zo mooi worden als die van 60th...

Auteur:  keltickitten [ wo mei 09, 2012 19:58 ]

Oefening baart kunst. Ik geloof ook nooit dat de haarvorken van 60th Street van in het begin even perfect waren.

Auteur:  Pha [ do jul 19, 2012 19:44 ]

Jeeej! Alvast nieuws in de goede richting ^^

http://60thstreet.net/index.php?define_main_page.php

Ik zou er graag twee willen hebben in die stijl, de lynne zijn 3 tandjes met ronde vorm en dan kan ik eindelijk mijn "collectie" vervolledigen met de holly en de gabon ebony ^^

Auteur:  Pha [ do jul 19, 2012 19:46 ]

Oh verdikkeme, zie nu net dat de lynne style met meer spatie tussen de tandjes is. Of zou dat juist comfortabeler zitten?

Auteur:  Aisha [ vr jul 20, 2012 07:06 ]

oh jee, ik hoop dat ik dan een beetje geld overhoud.
dan kan ik een zwart vorkje bestellen.
ondanks dat mijn haar nog niet lang genoeg is voor de vorkjes wil ik er toch graag een zwarte lynne bij.
dat word duimen dus :)

Auteur:  Pha [ vr jul 20, 2012 09:07 ]

Zucht ja, zou dus erg graag ook nog een holly en dan een ebony willen, maar het is flink wat geld per vork. Ik zal garanti met custom taxen op mijn dak zitten :(
En ik zie net dat ze enkel paypal aanvaarden, dat heb ik niet.

Auteur:  Aisha [ vr jul 20, 2012 22:09 ]

paypal kan ik nog wel voor je doen als je echt graag een wilt Pha.
ik zit inderdaad ook met de problemen van de kosten, naja...het word maar even geduldig afwachten.

Auteur:  Pha [ vr jul 20, 2012 22:24 ]

Is lief van je Aisha! Kan zijn dat ik je eraan houdt.

Auteur:  summergame [ za jul 21, 2012 08:29 ]

Ooh ik wil ook nog een gabon ebony en nog een blauwe variant maar ik weet niet meer welke ik juist al heb :s. En ik wil nog....en...en ... :P

Auteur:  Pha [ do jul 26, 2012 10:42 ]

De verkoop is begonnen! En het eindigt op de 27ste. En het probleem is dat ik er nog altijd niet aan uit ben of ik nu een vorkje zou nemen of niet. En dan nog iemand vinden die Paypal heeft :p

Auteur:  Aisha [ zo jul 29, 2012 17:08 ]

shit...ik ben het gewoon compleet vergeten :(

Auteur:  keltickitten [ di feb 12, 2013 10:29 ]

Ik heb toch opmerkingen. De kleurvastheid van deze vorken is niet altijd even schitterend. Mijn charcoal is afgebleekt op nog een 2 jaar tijd. Voor de prijs mag de vork wel iets kleurvaster zijn, vind ik. An sich wil ik niet moeilijk doen, maar ik wil het wel laten weten, gezien de vorken genoeg kosten, zeker als je er nog taksen op moet betalen, wat bij mij het geval was. Hij is mooi donkergrijs aangekomen, maar is ondertussen lichtgrijs met een gele tint. Het is nog steeds een goede vork, maar ik heb 60th street wel op de hoogte gebracht, omdat ik persoonlijk ook vind dat ze mogen weten dat hun producten niet altijd oké zijn.

Auteur:  keltickitten [ wo feb 20, 2013 16:09 ]

Na ruim een week ook nog geen reactie op mijn bericht gekregen. En ik had ook lang op die vorkjes moeten wachten. De klantenservice kan te wensen overlaten. De vorken zijn van goede kwaliteit, maar dus niet altijd kleurvast.

Auteur:  _eva_ [ ma jul 01, 2013 15:53 ]

Ik heb deze:
1 x MICHELLE Style 3 Prong Hair Fork made of DYMONDWOOD
Wood Type Fuchsia Dymondwood
Total Fork Length 6"
1 x ABBY Style 3 Prong Hair Fork made of DYMONDWOOD
Wood Type Applejack Dymondwood
Total Fork Length 6"
1 x ANNIE Style 4 Prong Hair Fork made of DYMONDWOOD
Wood Type RaspberryTwist Dymondwood
Total Fork Length 6"
1 x ALI Style 2 Prong Hair Fork made of DYMONDWOOD
Wood Type Rosewood Burgundy Dymondwood
Total Fork Length 6"

De 3 prong vorkjes heb ik de voorbije 3 jaar dag in dag uit gedragen, en bij mij is er geen kleurverschil of slijt aan te zien. Daarvoor droeg ik heel vaak een Myrica vork, maar het gebeurde wel eens dat de versiering daar van ergens in bleef hangen.

Auteur:  Athanasia [ wo feb 01, 2017 15:48 ]

Ik wil ook nog eens een vork van 60th street kopen :) Denk dat ik voor een lengte van 5,5" zal gaan. Afwachten tot er een mooie kleur in de goede lengte op etsy komt.

Auteur:  Athanasia [ za feb 11, 2017 15:32 ]

Mijn allereerste 60th street vork gekocht:

Auteur:  Sien [ za feb 11, 2017 16:24 ]

Wow!

Auteur:  TheDebby [ za feb 11, 2017 20:28 ]

Erg mooi!

Auteur:  Athanasia [ vr feb 24, 2017 19:54 ]

Heb daarnet eindelijk mijn vork kunnen afhalen :D Ik ben erg gelukkig met de kleuren, het is eerder goud-zilver dan geel-grijs, helemaal niet zo'n bijenkleur. De vork IS echter wel aan de dunne kant, ik hoop dat hij niet uit mijn knot zal schuiven en niet breekt. Ik heb uiteindelijk liever mijn stevige Ketylovork. Heb Kevin een email gestuurd om te vragen of ik toch van hem zou kunnen kopen (de webshop is enkel voor Amerika) en of hij customs zou doen voor mij. Dat was gisteren, nog niks gehoord maar het was het proberen waard.

Auteur:  Athanasia [ zo mei 07, 2017 18:34 ]

De 60th-street vork behoort ondertussen toch wel tot mijn favorieten :) Heb deze ochtend nog eentje gekocht, na weken afwachten tot er nog eens een mooie zou verschijnen die niet direct weg is:

Auteur:  Sien [ zo mei 07, 2017 19:05 ]

Wat een mooie!

Auteur:  Pha [ wo mei 10, 2017 10:40 ]

Die wil ik dus al jaren. Zo'n 4-tandse vork van 60thStreet. In Holly Wood. Maar ja customs gaan niet meer. Zo spijtig!

Auteur:  Athanasia [ vr mei 12, 2017 17:43 ]

Ze doen nog wel customs. Ze stellen die open als listings op etsy (denk ik), maar die zijn altijd direct 'verkocht'.

Auteur:  Pha [ wo jul 05, 2017 10:41 ]

e doen nog wel customs. Ze stellen die open als listings op etsy (denk ik), maar die zijn altijd direct 'verkocht'.
Ja en daardoor heb ik het opgegeven :(

Alle tijden zijn GMT + 1 uur