Schakel over naar volledige site
Geklets over alle bedenkbare (haar)accessoires die er maar zijn
Plaats een reactie

Re: 60th Street

do mei 03, 2012 10:11

Verdorie! Ik vind het schandalig. Alle leuke accessoires worden te duur. Gelukkig heb ik nog 3 vorkjes liggen, die ik mooi vind. Zelf gebruik ik de 2 tand toch het meest, want de drietand zit voor sommige kapsels wat te breed voor mij en ik heb niet eens een idee hoe je een viertand moet gebruiken.

za mei 05, 2012 21:25

Jammer,ik had er ook graag nog een paar gehad waaronder ook een zwarte...:-(

di mei 08, 2012 14:29

Ze hadden nog een zwarte op Etsy staan, maar door een probleem met Paypal, is die al verkocht voor ik er de kans toe kreeg.

di mei 08, 2012 14:49

keltickitten schreef:Ze hadden nog een zwarte op Etsy staan, maar door een probleem met Paypal, is die al verkocht voor ik er de kans toe kreeg.

Zucht, ik doe zelfs de moeite niet meer om te gaan kijken, aangezien ze de verzendkosten voor internationaal nog gaan verhogen :puh

wo mei 09, 2012 13:45

Misschien moet iemand hier zelf haarvorken leren maken. Als ik er de tijd en het materiaal toe had ... *zucht*

wo mei 09, 2012 14:16

Ben van plan om het te proberen zodra ik ergens geschikt hout heb gekocht ;)
Zal alleen vrees ik nooit zo mooi worden als die van 60th...

wo mei 09, 2012 19:58

Oefening baart kunst. Ik geloof ook nooit dat de haarvorken van 60th Street van in het begin even perfect waren.

do jul 19, 2012 19:44

Jeeej! Alvast nieuws in de goede richting ^^

http://60thstreet.net/index.php?define_main_page.php

Ik zou er graag twee willen hebben in die stijl, de lynne zijn 3 tandjes met ronde vorm en dan kan ik eindelijk mijn "collectie" vervolledigen met de holly en de gabon ebony ^^

do jul 19, 2012 19:46

Oh verdikkeme, zie nu net dat de lynne style met meer spatie tussen de tandjes is. Of zou dat juist comfortabeler zitten?

vr jul 20, 2012 07:06

oh jee, ik hoop dat ik dan een beetje geld overhoud.
dan kan ik een zwart vorkje bestellen.
ondanks dat mijn haar nog niet lang genoeg is voor de vorkjes wil ik er toch graag een zwarte lynne bij.
dat word duimen dus :)
Plaats een reactie