Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr dec 15, 2017 11:22

Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Aloe Vera Gel 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 3a N i-ii
Lengte: 48/60/85
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Aloe Vera Gel
je kunt de aloe vera gel ook uit je smt laten, ik heb vaker een smt zonder dan met gedaan denk ik. Ik weet niet hoe duur aloe vera gel is via Iherb, maar als je denkt er allergisch voor te zijn dan is het misschien slim om een goedkopere versie te kopen. Gewoon bij de tuinen of bij de etos of zo? En het dan alleen in je har te doen, en uiteraard aanraking met de huid voorkomen als je het in je haar hebt, er plastic folie over heen wikkelen en zo.

di apr 03, 2012 17:58
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b/c M ii
Lengte: 112/155/...
Antwoord met een citaat
Ja misschien zou je dan beter iets zoeken zonder aloe vera als je er allergisch voor bent. Als het op je hoofdhuid komt heb je een probleem. Je zou hem met een beetje honing kunnen maken. De honing wel eerst verwarmen, anders kan het je haar iets oplichten (ik wist dat eerst niet, maar had de honing een tijdje au bain marie verwarmd om hem weer vloeibaar te krijgen, ik had daar geluk mee want zo was de oplichtende werking teniet gedaan).

di apr 03, 2012 18:07
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 2a N iii

Antwoord met een citaat
Ik heb enkele dagen geleden aloe vera gel gekocht (had dit nog niet gelezen).
En ik heb om eens te testen toch wat op mijn gezicht gesmeerd en het brandde niet zoals vorige keren. het doet niets speciaals voor mijn huid, maar het wekt ook geen allergische reactie meer op.. vreemd.. :krab
Misschien was ik gewoon allergisch aan het product dat ik gebruikte waar het inzat? ik weet het echt niet...
Ik heb het allesinds op mijn haar gesmeerd en mijn haartjes zijn lekker zacht nu :D
'k heb ook het gevoel dat het snel intrekt en het haar niet vettig maakt ofzo.

do apr 05, 2012 16:34
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b -N -ii
Lengte: 43/80/100

Antwoord met een citaat
testen kan je voortaan beter doen op de binnenkant van je elleboog :)
als je dan wel een reactie krijgt hoef je tenminste niet met een rood hoofd rond te lopen ;)

do apr 05, 2012 16:54
Profiel WWW
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Ja dat dacht ik ook toen ik het rijkelijk op mijn gezicht had gesmeerd :D

do apr 05, 2012 17:09
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 2a N ii
Lengte: 93/62/95

Antwoord met een citaat
Helpt goed bij mijn netelroos, maar ik geef toe dat het mijn haar voedt, zonder vet te maken. Het wordt goed opgenomen.

"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." — Marilyn Monroe

di jun 25, 2013 23:47
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Even reageren op een ouder topic. Gisteren namelijk langs de Etos gegaan en gezocht naar de aloe vera gel van fruit of the Earth. Helaas kon ik deze niet vinden.. Weet iemand een ander merk dat gemakkelijk te verkrijgen is?

vr dec 05, 2014 19:22
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Het verbaast me dat ze het niet hebben! Misschien kan je volgende week nog eens gaan kijken? Of in een andere Etos binnenspringen :)
Via amazon of iHerb kan je volgens mij wel aloe vera gel kopen, maar dat is via het internet natuurlijk.

za dec 06, 2014 15:35
Profiel
Donshaartje

Haarcode: 1c F ii/iii
Lengte: 60/82/90
Antwoord met een citaat
Ik heb een hele grote aloe vera plant en overweeg al een tijdje om die deels te slachten. Misschien is dat ook een optie? Puurder krijg je het niet.

za dec 06, 2014 18:16
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Inderdaad een aantal opties die ik kan overwegen. Misschien is het per filiaal bepaald ? ik ga mijn zoektocht nog uitbreiden en anders inderdaad internet raadplegen.

ma dec 08, 2014 15:45
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende