Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do aug 24, 2017 01:53

Antwoord op onderwerp  [ 133 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Kokosolie 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 1b/c M ii
Lengte: 112/155/...
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Kokosolie
In kokosolie zitten geen proteinen hoor, alleen vetten. Anders zou het aanbranden wanneer je er mee ging bakken. En het is juist 1 van de vetten die wel wat in je haar trekken, omdat de moleculen vrij klein zijn.

Wil je minder kleur van je henna? Dan kun je ook alleen een gloss doen.

zo aug 23, 2015 17:06
Profiel
Donshaartje

Antwoord met een citaat
Ik gebruik kokosolie echt voor alles! Ik doe het bijna elke dag in mijn haar voor het douchen, poets mijn tanden ermee, gebruik het als ontschminker, bodylotion,... Blij dat ik het ontdekt heb!

za apr 30, 2016 14:00
Profiel
Langhaartje

Lengte: 3/20/50
Antwoord met een citaat
Minibeetje, handen nét een beetje vettig en dat in m'n haar gesmeerd. Voelt wel goed.

Een paar maanden terug had ik een kokosoliedebaceltje :bloos . Ik las op internet dat je ZES eetlepels in je haar moest doen. Dat was iemand met heel lang haar, dus ik dacht dat de helft ook wel zou kunnen. Nou, meer dan genoeg dus. Het was kleddervet. Uur in laten trekken en onder de douche. En ik kreeg het er gewoon niet uitgewassen. Ik heb vier keer met shampoo gewassen en het was er nog niet uit. Uiteindelijk, de wanhoop nabij, heb ik de fles Dubro gepakt. En nóg was het er niet uit. Dra-ma-tisch. Typisch gevalletje van "don't try this at home". En ik zwoer het noooooit meer te gebruiken.

Maar een beetje dus. Heeeeeel weinig. Lesser than less.

zo jan 29, 2017 14:11
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 133 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14