Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do jun 29, 2017 04:48

Antwoord op onderwerp  [ 646 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 65  Volgende
Henna-topic 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 2aFiiD
Lengte: 47/58/86

Antwoord met een citaat
Bericht Henna-topic
Omdat dit er toch echt wel moest zijn vond ik.. :bloos

ik merk het nl nu ik rood kleur (chemisch), dat je het NIET kan vergelijken met henna.
Henna maakt je haar sterker, dikker, voller, gezonder en vooral SUPERGLANZEND.
De kleur die je hebt, die blijft gewoon. (bij chemische verven gaat die al snel vervagen)

de nadelen zijn dan weer dat het een smurieboel is, en je weet op voorhand nooit precies welke kleur rood je zal krijgen..

maar als ik nu naar mijn haartjes kijk, merk ik dat het gehennaade deel (dat nu dus aan het uitgroeien is), nog steeds stukken meer glanst dan de rest.. :giechel

en nu zit ik weer te twijfelen natuurlijk..

Ik laat me dan maar een beetje twijfelen, want ik heb nog haarkleuring staan en zo.. dusja :) eerst die opgebruiken.
maar daarna... ah ik zie wel.. :rolleyes ben een eeuwige twijfelaar :banghead

maar hoe dan ook, hier is een topicje waar we erover kunnen discutieren.
Of als er vragen zijn, er zijn hier veel mensen met ervaring over henna hé :)

di aug 02, 2011 13:38
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 2a n ii
Lengte: 40 68 90

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Henna-topic
Ik ben gestopt met henna, omdat ik het na 5 jaar wat beu was. Maar ik heb er geen spijt van gehad, na mijn spiraalpermanent heeft henna mijn haar er echt weer bovenop geholpen...
Misschien ooit weer, ik zie wel. Maar ik kan het iedereen aanraden, als er iemand raad nodig heeft, roep maar ! :)

di aug 02, 2011 15:36
Profiel
Hoofdhaartje

Lengte: 67/85/90
Antwoord met een citaat
De glans die henna aan je haar geeft is idd niet te evenaren. Ik ben er zelf mee
gestopt vanwege de troep en kleur nu chemisch. Maar het glanst niet meer zo
als met henna.

di aug 02, 2011 17:08
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 3a N i-ii
Lengte: 48/60/85
Antwoord met een citaat
Ik heb mijn modder klaar staan en ga zo meteen kliederen!! Ben nog niet begonnen omdat ik het een beetje spannend vind. Ik wil het niet te rood, maar een rode gloed over mijn donkere haar. De vorige keer hand ik 1/3 henna en 2/3 cassia. nu anders om en wel gewacht op de dye releese. Dus ik ben benieuwd!

Uiteraard mis ik in hier nog wel de link naar de henna site!!
www.hennaforhair.com

vr aug 05, 2011 13:17
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 2a F ii
Lengte: BSL/taille/heup
Antwoord met een citaat
Een keer in de zoveel tijd gebruik ik neutrale henna. Wordt wel weer eens tijd bedenk ik me nu!

http://www.youtube.com/user/Skjonnhar

I believe life is what you make it and I make it one hell of a ride!

vr aug 05, 2011 18:30
Profiel WWW
Langhaartje

Haarcode: 3aFii

Antwoord met een citaat
Is dat nu heel erg gesmeer als je haar langer is? Dat is iets dat ik me al heel lang afvraag. Ik ben er nog steeds heel erg blij mee.
Bij mij valt het wel mee. Ik heb de halve badkamer er wel onder zitten, maar dat krijg ik prima schoon. De laatste keer heb ik de kom met henna in de douchecabine gezet en lag ik er op knieen voor. Uiteindelijk mijn hoofd maar in de kom gestopt en die kom gedraaid. Ging veel sneller. :grotegrijns
Voor mijn gevoel krijg ik het wel minder goed bij de aanzet ingesmeerd. Of het groeit snel, of het vervaagt, maar ik zie daar al heel gauw weer eigen kleur terug.
Grote voordeel vind ik dat het goed voor je haar is. Als ik mijn haar ook vergelijk met wat het was voor de laatste keer knippen, dan is dit echt vele malen beter.

ma aug 08, 2011 18:45
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b/c M ii
Lengte: 112/155/...
Antwoord met een citaat
Tegenwoordig henna ik ook weer. Nouja henndigo, maar de indigo pakt niet. Toen ik er weer mee begon was ik ook bang dat ik het er niet goed ingesmeerd zou krijgen, maar ik doe er nu wat conditioner/yoghurt in dat scheelt een hoop. De eerste keer dat ik het weer deed, had ik alles netjes plukje voor plukje gedaan maar was dan wel ruim een uur bezig. Laatste keer ben ik ook gewoon op mijn knieën voor de douche gaan zitten en hield mijn hoofd ondersteboven, en dat ging veel sneller en ook prima. Maar voor mijn rug is het niet zo fijn, dus volgende keer misschien toch maar weer rechtop.

ma aug 08, 2011 20:13
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 3aFii

Antwoord met een citaat
Ja ik krijg zelf vaak spierpijn in mijn benen dan. Maar yoghurt erbij kan ik ook wel eens proberen. Wil een volgende keer het gewoon 's morgens op doen en dan de hele dag ipv een hele nacht (waarbij ik niet goed kan slapen!).

ma aug 08, 2011 20:35
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 2a F ii
Lengte: BSL/taille/heup
Antwoord met een citaat
Met veel conditioner is het ook goed te doen. Ik verdeel mijn haar altijd in een aantal stukken waardoor het goed verdeelbaar is.

http://www.youtube.com/user/Skjonnhar

I believe life is what you make it and I make it one hell of a ride!

di aug 09, 2011 20:30
Profiel WWW
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Ik wil nu dus ook aan de neutrale henna gaan! Ik denk dat het mijn haren best goed zal doen. Maar gezien ik chemisch geverfd heb, wil/moet ik wel BAQ henna gaan gebruiken heb ik begrepen. Anders loop je kans op gekke kleur-explosies toch? Iets met groen? Dat is niet echt mijn kleur....

Weten jullie een BAQ merk dat neutrale henna heeft? Eventueel zou een lichte goud glans ook wel mogen, gezien ik terug wil naar mijn eigen kleur en dat dan prima kan.

wo aug 10, 2011 11:46
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 646 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 65  Volgende