Haarcode: 1b/c M ii
Lengte: 112/155/...
Re: shea butter
Ik gebruik het voor mijn huid, ik moet zeggen dat wondjes veel sneller genezen met sheabutter. Voor m'n haar 1x gebruikt als leave-in, ik ga het nog wel eens proberen het bleef goed zacht.
di aug 02, 2011 11:13
Eámanë
Langhaartje
Nog nooit gebruikt! hoe kom je daar aan?
_________________ Soldiers Don't fight because they hate what's in front of them, they fight because they love what's behind them!
di aug 02, 2011 11:49
flowergirl
Langhaartje
Haarcode: 2a n ii
Lengte: 40 68 90
ik koop het in de di, maar waar je het in nl koopt, geen idee... Je kan het ook wel bij hekserij.nl vinden dacht ik en bij spinnrad.be.
di aug 02, 2011 15:38
Rusalka
Langhaartje
Haarcode: 1b/c M ii
Lengte: 112/155/...
Re: shea butter
De mijne is ongeraffineerde sheabutter en ik had hem met nog andere dingen bij Spinnrad besteld.
wo aug 03, 2011 10:21
Skadhii
Langhaartje
Haarcode: 1c N ii
Lengte: 60/70/80
Ik gebruik zo nu en dan ook sheabutter voor een maskertje of gewoon eens na het wassen in de puntjes. Doet het altijd goed bij mijn haartjes. De sheabutter die ik gebruik heb ik gekocht bij http://www.anthemis.nl/
Heb het eergisteren gekocht, maar mijn god wat stinkt dat spul zeg! Ik heb gelezen dat het altijd wel stinkt, maar deze stank is echt ondraaglijk. Ik denk dat ik hele oude heb meegekregen...
ma maart 26, 2012 22:07
Tiger
Langhaartje
Haarcode: 1a F ii
Ja, het heeft een specifieke geur Ik heb een potje van 5 jaar oud, maar het is nog goed te gebruiken.
Het leven is als geld: je kunt er alles mee doen, maar je kunt het maar een keer uitgeven (Guido Weijers)
ma maart 26, 2012 22:34
Anewstart
Langhaartje
Haarcode: 3a G i/ii
Re: Shea butter
Voor diegenen die Shea Butter gebruiken, zijn jullie er te spreken over? Reageert jullie haar er goed op? Mijn haar is van nature zo kurkdroog dat ik er ladingen coconutoil in kan smeren zonder dat het vet oogt, dus als de Shea Butter wat zwaarder is dan zou dat voor mijn haren geen probleem moeten zijn(juist niet zelfs).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum