Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/91/100
Wonderolie, ook wel bekend als castor oil of rhicinusolie. Overal wordt er geschreven dat het helpt voor haargroei van wimpers, wenkbrauwen en dan ook haar op je hoofd.
Bibi hier gaat het testen!
_________________ 1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm
Ik heb deze olie ook maar vind hem niet fijn voor mijn haar. Hij is echt super dik en krijg hem daardoor bijna niet uitgewassen. Af en toe gebruik ik het voor mijn wimpers maar vaak vergeet ik het
Haarcode: 2C/3a N iii
Lengte: BSL/Classic/Dij
Ik gebruik zelf Jamaican Black Castor olie en dit is echt geweldig spul. M'n haar groeit er echt sneller van. Het is idd wel dik, ik verdun het met kokosolie.
ik gebruikte het voor het maken van zeep, het gaf de zeep duidelijk een meer voedende werking. maar ik hoefde altijd maar weinig te gebruiken, dus ik denk dat je niet veel nodig hebt voor je haar.
_________________ Kin-Schl-Apl-BSL-TL-HL-TBL-Classic Heup verwacht in Januari 2016 Vallon des Trésors
zo maart 03, 2013 00:02
Pha
Hoofdhaartje
Ik heb gisteren het dus voor het eerst opgedaan. Ik ben benieuwd of ik het vandaag het eruit gewassen krijg. Mijn moeder wou het ook proberen en zij heeft uit de zekerheid haar haren drie keer gewassen Maar ze heeft wel verschrikkelijk glanzend haar nu
_________________ 1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm
zo maart 17, 2013 09:08
Pha
Hoofdhaartje
Het is er dus gewoon uitgewassen Heb wel met een sle-shampoo gewassen. Volgende keer met mijn normale shampoo doen.
zo maart 17, 2013 19:59
Marcella
Langhaartje
Haarcode: 1bNii
Lengte: ±60/80/90
En? Merk je al iets aan je haar?
zo maart 17, 2013 20:40
Pha
Hoofdhaartje
Marcella schreef:
En? Merk je al iets aan je haar?
Heb het nog maar een keer gedaan, dus betwijfel het Mijn hoofdhuid jeukt lichtjes, maar dat is door de SLE shampoo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum