Schakel over naar volledige site
Hier kun je terecht voor vragen en tips over kruiden zoals henna, oliën en andere natuurlijke ingrediënten.
Plaats een reactie

Re: Amla olie

di jan 31, 2012 10:17

Ik ben toch wel fan van deze olie ook al bevat hij lichte minerale olie. (geen cones)
Het verdonkert mijn haar wat en geeft het een mooie glans, ook maakt het mijn haren zacht!
Ik vraag me trouwens af of er ook amla olie wordt verkocht zonder minerale olie, ik heb hem nog niet gevonden in ieder geval.

wo jan 30, 2013 00:31

Mijn haar glanst hier super van!! ^^

vr feb 15, 2013 18:49

Terug een fles gaan halen. Is ook zalig om in de henna te mengen.

zo feb 17, 2013 23:01

Mee eens!

zo feb 24, 2013 10:12

In henna heb ik het nog niet geprobeerd. Ga vanmiddag weer een prutje maken dus een keertje proberen!

ma apr 01, 2013 20:36

Gitte schreef:In henna heb ik het nog niet geprobeerd. Ga vanmiddag weer een prutje maken dus een keertje proberen!

En al geprobeerd? Bij mij werkt het super, het glans zoo ongelofelijk mooi! Ik vind eigenlijk amla olie nog prettiger dan olijfolie..

zo apr 14, 2013 19:05

woops nu pas gezien! ja heb het geprobeerd en ik denk dat ik er net iets te veel amla-olie in had gedaan voor mijn lengte. Volgende keer wat minder proberen!

zo apr 14, 2013 21:37

Hihi kreeg je er een lekker vet haar van?

wo mei 15, 2013 17:35

haha ja idd. Heb het zaterdag weer gebruikt in mijn hennamix, maar deze keer maar een kleine eetlepel en dat ging perfect! :fier

vr aug 23, 2013 18:46

De Vatika Enriched coconut oil bevat geen minerale olie.
Wel amla, brahmi, Henna en nog andere kruiden.

is te koop bij Tanger in nederland en bij de kleinere toko's kost iets van 5 euro.
Plaats een reactie