Hairfair
http://hairfairforum.be/

Giovanni
http://hairfairforum.be/viewtopic.php?f=13&t=709

Auteur:  Pha [ do jan 05, 2012 11:43 ]
Berichttitel:  Giovanni

Heeft iemand hier al eens Giovanni geprobeerd? Ik ben aan het denken Giovanni Smooth as Silk deep conditioner te bestellen via iHerb. Het is de tweede best verkochte conditioner op de site en veel mensen met 4a/4b zijn er lyrisch over.

Ook andere lijnen van hen zijn blijkbaar fijn. Ze zijn trouwens semi-natuurlijk. Sommige dingen zijn coneloos, sommige niet.
http://www.giovannicosmetics.com/products.php

Hier kan je reviews enzo bekijken
http://www.iherb.com/Giovanni-Shampoo-Conditioners

Auteur:  Sigunne [ vr jan 13, 2012 10:23 ]
Berichttitel:  Re: Giovanni

Mensen met type 4 haar? zou hij wellicht dan niet wat zwaar kunnen zijn voor mensen zonder type 4 haar? Ik heb een keer een masker gebruikt wat ook echt voor type 4 bestemd was, en dat heb ik geweten, het was er pas uit na dat ik 2 dagen achter elkaar met een sulfaat shampoo mijn haar gewassen had. Maar goed dat was van een compleet ander merk, en een masker geen conditioner, dus het zal allemaal wel mee vallen.

Ben eigenlijk wel benieuwd naar je ervaringen mocht je bestellen!

Auteur:  Pha [ vr jan 13, 2012 11:00 ]

Hij is ondertussen al besteld hoor :)
En nee, het is geen product specifiek voor mensen met type 4 haar, het zijn gewoon die mensen, die vaak reviews op youtube zetten. Heb ook van heel wat andere mensen gehoord dat hij echt goed is. Net zoals de Aubrey Organics GPB en honeysuckle, die vinden veel mensen met type 4 ook heel fijn, maar ook heel wat andere mensen hoor ^^

Auteur:  Sigunne [ vr jan 13, 2012 11:41 ]

Oh dan moet het goed komen lijkt me zo ^^ hoop dat hij snel binnen komt dan!

Auteur:  Pha [ za jan 14, 2012 00:00 ]

Hihi, zo grappig, hij is inderdaad snel gekomen, vandaag lol ^^

Hij ruikt lekker trouwens! Heel trendy driehoekige verpakking heeft het :p

Auteur:  jemana [ di jan 17, 2012 20:24 ]

hey pha,

En, is het wat die conditioner?
ben erg benieuwd, want zoek zelf ook een goede conditioner.

xx

Auteur:  Sigunne [ wo jan 18, 2012 10:10 ]

ben ook wel benieuwd! ^^

Auteur:  Pha [ wo jan 18, 2012 12:00 ]

Hij is fijn :) Het probleem was wel dat ik teveel kokosolie er had in gedaan en te veel shampoo heb gebruikt, dus moet hem nog eens proberen om te kijken wat die echt doet. Hij ruikt zacht naar sinas, heel naturel, de geur blijft niet echt hangen. In de douche voelde hij wel lekker aan, gaf veel slip zeg maar. Hij is wel niet zo zwaar als de honeysuckle rose van Aubrey Organics, maar ik denk niet dat veel conditioners dat zijn :p
Mijn haren voelden wel gladder en steiler aan. Ik denk, was mijn haar niet zo beschadigd geweest, dat ik dit echt dé conditioner had gevonden.

Auteur:  Rusalka [ wo jan 18, 2012 18:23 ]

Dat klinkt wel als een hele fijne conditioner alvast, ik vind het ook fijn als een condioner veel slip geeft, vind ik fijner bij het vlechten en het voelt zo lekker glad :D

Auteur:  Golden [ vr jul 20, 2012 15:21 ]

ik surfte wat rond op iHerb en botste op dit merk,

Heeft iemand hier de Leave-in conditioner van gebruikt?
Ik zoek nog een goede leave-in die niet te zwaar is.
Iemand hier ervaring mee?

Auteur:  Pha [ vr jul 20, 2012 16:17 ]

Al veeeel over gehoord, maar geen ervaring mee. Heb ik ook al supervaak getwijfeld die eens te proberen, maar ben dan uiteindelijk voor een andere gegaan omdat deze blijkbaar "weightless" is en dus niet zo zwaar.

Auteur:  Golden [ vr jul 20, 2012 16:35 ]

Oké, dan staat die op mijn wishlist!
Eerst nog wat producten opmaken, dat is zo moeilijk :nehneh

Auteur:  Rusalka [ zo jul 22, 2012 09:12 ]

De reviews op iHerb kan ik niet meer zien?! Eerst was er een tabje bij de productbeschrijving maar die is er niet meer. Staan ze nu ergens anders? En als je de conditioner van SAS vergelijkt met UD avocado & karite, is hij dan voedender of juist niet? (ik vraag voor deze, omdat die ook zoveel slip geeft, bij mij tenminste).

Auteur:  Pha [ zo jul 22, 2012 09:27 ]

Hmm, ik vind de avocado voedender, denk ik.

En ik denk dat je nu gewoon op 'reviews' naast de sterretjes moet klikken :)

Auteur:  Rusalka [ vr aug 03, 2012 16:16 ]

Pha schreef:
Hmm, ik vind de avocado voedender, denk ik.

En ik denk dat je nu gewoon op 'reviews' naast de sterretjes moet klikken :)

Owja :bloos3

Vandaag nog ga ik de Giovanni SAS shampoo gebruiken! Ben er zowaar een beetje zenuwachtig over... ik heb wel wat fijne shampoos maar die doen vooral veel voor mijn huid. Zou echt geweldig zijn als deze shampoo bij mij ook zo goed werkt als bij jou! Ik ga hem met de UD avocado&kariteboter conditoner testen. Ik vind hem naar sinaasappelijs ruiken.

Auteur:  Rusalka [ ma aug 06, 2012 12:39 ]

Wow, ik wil m'n haar niet eens meer opsteken... Ik heb de SAS shampoo gebruikt. Het is zacht en glad, ik moet er nu steeds aan zitten :gniffel Het voelt gevoed maar m'n haar lijkt wel minder te wegen, ik snap er niks van. Het is ook goed gehydrateerd. Het bovenste deel (waar ik geen conditioner op doe) is zelfs zachter dan het deel waar ik wel conditioner op had gedaan! M'n huid speelt wel op, maar dat had ik al gezien voordat ik deze shampoo gebruikte, dat hoeft dus niet van de shampoo te zijn. Ik probeer volgende keer gewoon een lichte azijnspoeling en als het weer hersteld is kan ik beter testen. Maar voor m'n haar is hij geweldig :inlove

Auteur:  Marcella [ ma aug 06, 2012 12:45 ]

Oke, nu wil ik die shampoo ook!

Auteur:  Pha [ ma aug 06, 2012 13:11 ]

Rusalka schreef:
Wow, ik wil m'n haar niet eens meer opsteken... Ik heb de SAS shampoo gebruikt. Het is zacht en glad, ik moet er nu steeds aan zitten :gniffel

Die reactie had ik dus ook :giechel

Het nadeel is wel dat mijn haar er snel vet van wordt. Ik wil nu erg graag de 50:50 hydro-balancing proberen. Die is nog altijd voedend, maar iets minder, volgens het bolletjessysteem.

Auteur:  Golden [ za aug 11, 2012 21:15 ]

Jullie doen me echt twijfelen... :ssht
Misschien koop ik hem toch, als afwisseling met TBS volume shampoo?

Auteur:  Rusalka [ zo aug 12, 2012 16:40 ]

Ik merk wel dat het gladde en zachte er na 2 dagen een beetje af gaat. Wat niet zo erg is natuurlijk. Gelukkig wordt mijn haar er bij mij niet sneller vet van.

Auteur:  Pha [ zo aug 12, 2012 20:30 ]

Dat is normaal toch? Mijn haar voelt ook dan echt niet meer zo heerlijk aan dan als ik net mijn honeysuckle conditioner ofzo heb gebruikt :)

Auteur:  Rusalka [ di aug 14, 2012 14:10 ]

Jawel, daarom is het ook niet zo erg. Maar het voelde zoooo lekker!

Auteur:  Rnata [ di aug 21, 2012 22:10 ]

Deze staat zooo hoog op m'n wishlist, hoop echt dat hij ooit eens in Nederland of België te krijgen is..

Auteur:  Pha [ di sep 18, 2012 11:18 ]

Ik heb vandaag de 50/50 hydrating balancing shampoo aangekregen! Ben benieuwd! Hij is qua geur en consistentie al zeker zalig. Hij is gewoon doorzichtig, is loperig, maar niet te loperig, gewoon perfect. En die geur :inlove2 Doet me heel erg denken aan de Kneipp Amandelbloesem! Zo lief, zacht, beetje bloemengeur :heart

Auteur:  Rusalka [ di sep 18, 2012 15:40 ]

Die geur is wel een grote verrassing dan! Ik ben benieuwd hoe de 50/50 gaat bevallen.

Auteur:  Pha [ vr okt 05, 2012 20:15 ]

Giovanni heeft een nieuwe conditioner! Wordt nog niet verkocht via iHerb, maar dat is kwestie van tijd denk ik.
Ze hebben al de Giovanni 2chic Ultrasleek daar, met arganolie en keratine. Maar nu komt er dus een lijn van giovanni 2chic Ultramoist. Met avocado- en olijfolie :)

http://www.naturallycurly.com/curlprodu ... etail-tabs

Auteur:  Rusalka [ za okt 06, 2012 21:41 ]

Die site verkoopt de Giovanni producten wel duurder dan iHerb :( Ik had deze shampoo uitgezocht http://www.iherb.com/Giovanni-Wellness- ... 0-ml/29933 Wellness system met Chinese botanicals, hoe vertaal ik dat? Botanical is toch geen zelfstandig naamwoord? Chinese plantendingesen. Plantaardigheden :p Maar ik weet niet hoe hydraterend die is want daar zie ik niks over in de reviews (zal helaas niet zo hydraterend zijn dan, of zo lekker zacht maken). Wel dat veel mensen het erg prettig vinden voor hun huid, en het een goede glans geeft. Al waren er ook een paar bij die het niks vonden. Tja ik vind die SAS shampoo erg fijn, maar daardoor wil ik juist nog meer dingen van dit merk proberen :gniffel Mijn fles is nu voor een derde op en ik kan wel een nieuwe bestellen zodat ik niet zonder zit, of dan die Wellness, of wachten op die nieuwe....

Auteur:  Rusalka [ za okt 06, 2012 21:45 ]

Oh wacht even, bij de reviews van de conditoner wordt wel vaak over het koelend effect gesproken, misschien meer iets voor in de zomer.

Auteur:  Pha [ za okt 06, 2012 21:53 ]

Ik denk dat je het eerder kan vertalen als "Chinese kruiden" :) Ja, ik heb die dus ook al zien staan, ben ook benieuwd naar die! Laat me zeker weten hoe die is als je 'm besteld hebt. Ik ken het probleem met meer van dit merk te willen proberen :D

Ik wacht gewoon totdat die nieuwe conditioner op iHerb verkocht wordt hoor :) Ik had gewoon die site getoond omdat ik het daar op had gevonden. Ze hebben trouwens ook een shampoo ervan :D

Auteur:  Rusalka [ za nov 03, 2012 13:53 ]

Het pakje van iHerb is binnen! Ik had de Wellness shampoo besteld, ik heb hem nog niet gebruikt maar de structuur is een doorzichtige gel-achtige vloeistof en hij ruikt naar rozemarijn met menthol. Ik heb mijn handen er mee gewassen en het voelde heel cremig, daar was ik verbaasd over omdat ik cremig meer met ondoorzichtige shampoo associeer.

En dan de leave-in. Omdat ik nog niet heb gewassen heb ik die niet goed uit kunnen testen. Natuurlijk kon ik het niet laten het wel te proberen. Er staat dat je het na het wassen moet gebruiken op vochtig haar. Dus ik maakte mijn haar wat nat en heb er toen wat spul in gesmeerd. Het werkte wel ontklittend toen het nog vochtig was maar na opdrogen merk ik daar niks meer van. Het voelt ietsje steviger en minder zacht en glad dan de andere helft van mijn haar. Ben benieuwd hoe het is als ik het wel volgens de gebruiksaanwijzing gebruik. Er zit weinig geur aan, heel in de verte iets kapper-achtigs, of zoals die roze hartjes-snoepjes.

Auteur:  seraphina [ za nov 03, 2012 15:03 ]

Klinkt goed Rusalka!
Jammer dat er weinig geur aan zit, tenminste, ik vind het altijd wel fijn als er een lekker luchtje aan zit :smile

Auteur:  Pha [ za nov 10, 2012 19:22 ]

Ik zou binnenkort nog eens een iHerb bestelling moeten doen. Ik heb ze gemaild ivm met die Ultramoisture lijn, maar heb er nooit antwoord opgekregen. Ik denk dat ik nu de Ultrasleek lijn eens ga proberen. Shampoo en conditioner. Is nog eens lang geleden dat ik wat nieuws heb uitgeprobeerd.

De smooth as silk shampoo is echt een blijvertje, ik krijg er enkel een stuk sneller vet haar van. Maar mijn voelt zo WAUW aan ermee. Zo zacht en makkelijk te ontknopen... De 50:50 hydrating-balancing shampoo ruikt net iets lekkerder dan de SAS en mijn haar wordt er iets minder snel vet van. Ook een fijne shampoo. Daar vind ik enkel spijtig dat hij niet dat makkelijk ontknopen-effect heeft zoals de SAS.

Maar daarom wil ik meer van die lijn proberen, tot nu toe enkel nog maar goede shampoo's :)

Auteur:  Rusalka [ zo nov 11, 2012 21:20 ]

De Wellness shampoo was voor mij een flop :( Het is net of ik met een SLS shampoo heb gewassen, mijn huid jeukt en doet pijn en heb droge plekken die schilferen (en die pijnlijk zijn). Tenzij er wat anders aan de hand is, ben ik bang dat het van die shampoo is. Waar ik wel verbaasd over ben, want de eerste paar ingredienten zitten ook in de SAS shampoo, alleen in andere hoeveelheden (andere volgorde ingredientenlijst). Dus ik ben ook wel erg benieuwd naar die Ultrasleek lijn! Die leave-in is misschien ook wat zwaarder dan de direct leave-in.

Auteur:  Pha [ zo nov 11, 2012 21:34 ]

Dus de direct leave-in vond je ook niet zo fijn?
Spijtig te horen dat de wellness shampoo niet geslaagd is. Volgens mij komt het omdat er andere kruiden enzo inzitten, dat kan ook veel doen.

Auteur:  Rusalka [ ma nov 12, 2012 19:33 ]

Ja, ik vermoed dat ik ergens allergisch voor ben ofzo. Want hij is juist tegen de dingen die ik er juist van krijg :giechel Hij heeft op iHerb juist goede recensies voor mensen met een lastige huid.

De direct leave in is niet speciaal slecht ofzo, maar het doet niet echt wat. Misschien beschermt het wel, maar als het tegen splitten helpt dan zal ik dat pas over maanden merken denk ik. Gladder en zachter maakt het niet echt. Ik ga hem verder wel gewoon gebruiken hoor, en misschien ben ik er over een tijdje meer tevreden over, maar voor nu zou ik het niet nog een keer kopen. De SAS shampoo vind ik nog steeds geweldig!

Auteur:  Pha [ do nov 15, 2012 16:57 ]

Amerikaanse collega gaat twee weken naar Amerika en vroeg of ze iets moet meebrengen. Nu gaat zij hopelijk de Giovanni Ultramoisture lijn meebrengen! :D

Auteur:  Aisha [ do nov 15, 2012 17:20 ]

ik hoop dat dat merk ook in Canada te koop is.
dan ga ik er ook eens naar kijken.

Auteur:  Pha [ vr nov 30, 2012 08:54 ]

Ik heb nu de ultrasleek shampoo en conditioner en ze ruiken alvast goe ^^ warm en tropisch, kokosgeur. De tubes zijn ook echt groot. Morgen eens testen!

Auteur:  Rusalka [ za dec 01, 2012 12:43 ]

Ben benieuwd hoe ze gaan bevallen!

Auteur:  Pha [ zo dec 02, 2012 09:33 ]

Door iemand van LHC was ik bang, zij zei dat ze het niet speciaal vond. Wel, ik denk er anders over :)
De consistentie van de shampoo is fijn, niet te loperig, niet te dik. Verdeelt ook goed. Hij schuimt enkel anders dan de Giovanni SAS of 50:50, hij is meer crèmig, maar schuimt nog altijd goed. De conditioner is stevig, maar luchtig (niet zoals Aubrey conditioners dus) en heel makkelijk te verdelen. In de douche voelde het allemaal zeer fijn aan. Mijn haar was best glibberig en makkelijk te ontknopen.

Bij het opdrogen voelde ik echt dat het wat deed voor mijn haar. Het voelde sluiker en zwaarder aan, maar niet zwaarder zoals bij een Aubrey conditioner. Het droogde ook sneller op, want ik een pluspunt vind. Maar mijn haar was erg zacht en glad gisteren ^^ Ultrasleek was dus geslaagd, mijn haren zijn inderdaad sluiker, dat valt vandaag nog harder op. Ik ben er erg blij mee! In ieder geval toch met de combinatie van de shampoo en de conditioner. Ik moet ze nog eens apart uitproberen.

Auteur:  Golden [ zo dec 02, 2012 13:23 ]

Wat fijn dat ze je zo goed bevallen :D Ik weet nog dat je hard op zoek was naar een goede shampoo, wel nu heb je er al 3 :p

Auteur:  Rusalka [ zo dec 02, 2012 13:46 ]

Oh dat klinkt goed zeg! Hopelijk gaan ze ze ook binnenkort bij iHerb verkopen :D

Auteur:  Pha [ zo dec 02, 2012 13:48 ]

Ultrasleek heb ik via iHerb gekocht ^^
Het is de ultramoisture die nog niet op iHerb wordt verkocht.

Auteur:  Rusalka [ zo dec 02, 2012 14:19 ]

Cool! Ik had ze blijkbaar onderling verwisseld, maar nu zijn ze ook binnen mijn bereik.... is het zachte vergelijkbaar met de SAS?

Auteur:  Pha [ zo dec 02, 2012 21:28 ]

Rusalka schreef:
Cool! Ik had ze blijkbaar onderling verwisseld, maar nu zijn ze ook binnen mijn bereik.... is het zachte vergelijkbaar met de SAS?

De SAS blijft de winnaar, met de Ultrasleek zit er toch niet ver vanaf! Ik vind hem beter dan de 50:50
Maar ik moet het nog eens apart uittesten.

Auteur:  Golden [ ma dec 03, 2012 07:21 ]

Heeft je collega de shampoo/condi goed kunnen vinden? is Giovanni zowat overal te koop in Amerika dan?

Auteur:  Pha [ ma dec 03, 2012 07:23 ]

Die collega is nog niet terug. Maar Giovanni is te koop in walmart en dus goed te vinden normaal gezien.

Auteur:  Pha [ di dec 04, 2012 09:10 ]

Ze heeft ze niet gevonden :(

Auteur:  Rusalka [ di dec 04, 2012 23:24 ]

Jammer, maar gelukkig heb je deze alvast binnen. Ik denk dat ik hem ook maar ga bestellen. De shampoo dan, want ik heb nog een achterlijke lading aan conditioners.

Auteur:  Rnata [ di dec 04, 2012 23:28 ]

Volgend jaar misschien naar amerika, dan ga ik dus even inslaan!! :D

Auteur:  Pha [ za dec 08, 2012 13:24 ]

Ik heb de Ultrasleek conditioner getest deze week en hij is goedgekeurd ^^ Hij ruikt lekker, verdeeld goed, je hebt er niet veel van nodig, voedt ook goed en maakt je haar sluiker. Ik vond het een beetje akelig hoe 'dun' mijn haar plots aanvoelde, omdat het zo enorm sluik was. Iemand die graag veel krul of golf heeft, kan deze dus beter niet gebruiken, want hij werkt :p

De shampoo heb ik nog maar een keer gebruikt, maar is ook een aanrader voor mensen met droog haar. Mijn haar werd er echt heel snel vet van, maar de eerste dag was het zo zacht en glad. De keer dat ik mijn haar daarna waste, met andere shampoo, merkte ik nog altijd effect...

En nu wil ik zoooooooooo graag die nieuwe lijn proberen hé!

Afbeelding

Auteur:  venusje [ ma jan 07, 2013 15:34 ]

Ik ga denk ik de SAS conditioner kopen :smile
Die nieuwe lijn hebben ze nog altijd niet op i-herb...

Iemand ervaring met de
Tea Tree Triple Treat Invigorating Conditioner
of met die magnetische conditioner??

Auteur:  Rnata [ vr jan 11, 2013 13:47 ]

Kan je dit merk overal in Amerika kopen? Aangezien ik er komende zomer heen ga, dan hou ik rekening met een lege koffer op de heenreis, kan ik even inslaan! :giechel

Auteur:  Pha [ vr jan 11, 2013 17:43 ]

Rnata schreef:
Kan je dit merk overal in Amerika kopen? Aangezien ik er komende zomer heen ga, dan hou ik rekening met een lege koffer op de heenreis, kan ik even inslaan! :giechel

Redelijk goed te vinden zover ik weet. Walmart of wholefoods dacht ik :)

Auteur:  Rusalka [ ma jan 14, 2013 23:36 ]

Ondertussen had ik de Ultra-Sleek shampoo binnen, en heb hem nu 2x gebruikt. Precies zoals Pha al zei, zacht en glad haar XD Na 2x durf ik nog geen review te schrijven, maar hij heeft wel wat weg van de SAS, iets minder zacht (maar nog steeds zacht) maar wel gladder, en ik heb ook het idee dat mijn haar wat steviger aanvoelt. De geur was wel apart, pina colada met iets van amaretto lijkt het. Van veel shampoo/conditioner geuren krijg ik trek, maar van deze dus dorst :giechel Ik ben er vooralsnog erg blij mee! Oja hij is niet zo goedkoop (al vind ik hem ook niet zo duur, zeker niet voor een goede shampoo), maar wel heel zuinig in gebruik.

Auteur:  Aisha [ wo feb 13, 2013 09:40 ]

ik had nog wat tegoed bij een website en ik heb mini flesjes van de ultra sleek shampoo en conditioner besteld.
meer uit nieuwsgierigheid om het eens uit te proberen, dus ik ben blij dat het beschikbaar was in mini's!!

Auteur:  Lieve.ke [ ma feb 18, 2013 23:46 ]

Hoe bestellen jullie de shampoo? Bij mij zegt iHerb dat 'ie niet levert in Nederland

Auteur:  Aqua_Lily [ wo feb 20, 2013 14:25 ]

^Dat probleem had ik in Japan, geen enkel Giovanni product mocht. Dacht dat het wel naar Nederland kon want ken iemand die de leave in kon bestellen bij iherb... misschien is alles nu pas verboden geraakt in NL van giovanni?

Hoe dan ook vaag...

Wat zou er in Giovanni zitten of met de producent aan de hand zijn dat zo veel landen het verbieden? Iemand enig idee?

Auteur:  Aisha [ wo feb 20, 2013 17:27 ]

misschien is het meer een kwestie van problemen met verzenden. ik kan me niet voorstellen dat het daadwerkelijk verboden is.
misschien wil Iherb zelf niet meer voor bepaalde landen leveren.
overigens staat in de voorwaarden dat ze naar Nederland sturen, dus misschien ze even emailen om te vragen wat er aan de hand is?

Auteur:  Rusalka [ vr feb 22, 2013 12:45 ]

Hm ik heb gewoon kunnen bestellen hoor, en ik woon in Nederland. Ik hoop niet dat het ineens is veranderd!

Auteur:  Golden [ za apr 20, 2013 12:15 ]

Ik ben nog op zoek naar een lichte conditioner (eventueel voor CO-wassen), is de Smooth as Silk licht?

Auteur:  Aqua_Lily [ za apr 20, 2013 12:58 ]

Vind het lastig te zeggen... er zitten geen olien in, maar wel veel extracten... sommige extracten maken schoon, maar niet allen geloof ik... er zit wel een protein hoog in de lijst, altijd fijn voor snel overconditioned haar.

Auteur:  Rnata [ ma mei 13, 2013 15:05 ]

Heb de smooth as silk shampoo besteld op eBay :D heb geen creditcard en ken niemand die m wil uitlenen, dus dan maar via ebay :) wil 'm toch echt heeel graag proberen!

Auteur:  Pha [ ma mei 13, 2013 18:39 ]

Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden, Rnata. Tot nu toe was die bij iedereen toch wel een succes :)

Auteur:  Rnata [ ma mei 13, 2013 21:05 ]

Ik ben ook héél benieuwd, hou jullie uiteraard op de hoogte als ik 'm binnen heb! ;)

Auteur:  Golden [ wo mei 22, 2013 18:18 ]

Maakt de SAS conditioner je haar ook steil? of moet je hem in combinatie gebruiken met de SAS shampoo?

Auteur:  Rnata [ vr mei 24, 2013 17:50 ]

Duuurt lang :geeuw :snif
Rnata schreef:
Ik ben ook héél benieuwd, hou jullie uiteraard op de hoogte als ik 'm binnen heb! ;)

Auteur:  Pha [ di mei 28, 2013 10:14 ]

Golden schreef:
Maakt de SAS conditioner je haar ook steil? of moet je hem in combinatie gebruiken met de SAS shampoo?

Hmm, dat weet ik niet. Mijn haar valt sowieso net dat ietsje sluiker met de Giovanniproducten die ik heb gebruikt.
Zeker bij de Ultrasleek viel dat op.

En je vroeg ook nog of de smooth of silk conditioner licht is. Hij is heel makkelijk aan te brengen enzo, maar voor CO'en zal die misschien je haren te snel vet maken. Heb het zelf nooit met de conditioner geprobeerd.

Ik zou gewoon de shampoo en conditioner proberen, het is fijn spul ^^

Ik kwam ook nog even vermelden dat ik dus echt een fan van de Ultrasleek lijn ben geworden. Het enige spijtige vind ik dat de conditioner best snel opgaat. De Aubrey Organic conditioners gaan zo veel langer mee omdat ze zo dik zijn. Het andere probleem met iets vinden dat heel goed werkt, is dat je dat het vaakst gebruikt en dan word je de geur een beetje zat :p Het blijft een lekkere geur, maar wil eens wat anders.
En ik vind het superspijtig dat de Ultramoist lijn nog altijd niet te koop is op iHerb en dat de shampoo een cone bevat... Maar die conditioner wil ik echt zo graag eens proberen!

Auteur:  venusje [ vr aug 23, 2013 14:45 ]

De SAS shampoo is heeeerlijk ^^
Weinig nodig en toch schuimt ie goed.
En maakt de haartjes ook goed proper...

Auteur:  Pha [ vr aug 23, 2013 14:48 ]

Ik heb de SAS shampoo en conditioner samen gebruikt. Wow, het is precies zelfs ietsje te veel voor mijn haar :)
Ik vind de conditioner lekkerder ruiken dan de shampoo, hij ruikt zoetig en lief ^^

Mijn haar is zoooo zacht. Zit eraan te denken nog eens Logona shampoo te kopen om af te wisselen, want die Giovanni shampoo's die ik gebruik voeden mijn haar enorm :)

Auteur:  Golden [ zo aug 25, 2013 15:57 ]

De SAS shampoo doet echt wel wat hij belooft. Hij maakt mijn haar erg zacht en pluisvrij.
Het enige nadeel is dat hij nogal snel opraakt.. :nehneh

Auteur:  Pha [ vr dec 20, 2013 07:58 ]

Giovanni heeft nu ook een Ultra Volume lijn:

http://www.luckyvitamin.com/p-537274-gi ... mpoo-85-oz

Raar genoeg zitten er in de conditioner en leave in siliconen...

http://www.luckyvitamin.com/p-537276-gi ... 7C807B396&

http://www.luckyvitamin.com/p-537283-gi ... 7C807B396&

Auteur:  Pha [ vr dec 20, 2013 08:01 ]

En aaah, er bestaan nu grotere bussen met een pompje van mijn favoriete shampoo en conditioner :D

http://www.luckyvitamin.com/p-440548-gi ... 7C807B396&

http://www.luckyvitamin.com/p-440545-gi ... 7C807B396&

Auteur:  Rusalka [ ma dec 23, 2013 13:27 ]

Pha schreef:
En aaah, er bestaan nu grotere bussen met een pompje van mijn favoriete shampoo en conditioner :D

http://www.luckyvitamin.com/p-440548-gi ... 7C807B396&

http://www.luckyvitamin.com/p-440545-gi ... 7C807B396&

Heb je wel eens besteld bij Luckyvitamin, en beviel dat? Bij iHerb heb ik deze nog niet gezien.

Auteur:  Pha [ ma dec 23, 2013 17:10 ]

Ik wil het graag eens proberen. Moet ook nog eens de verzendkosten bekijken

Auteur:  Pha [ ma dec 23, 2013 17:30 ]

En blegh, ik denk dat ze enkel naar US en canada verzenden

Auteur:  Pha [ di dec 31, 2013 08:22 ]

Even een update voor mensen die geïnteresseerd zijn in de Ultra sleek lijn.
Hij blijft fantastisch xD Het is echt mijn basic ding geworden :D Ondertussen echt mijn favoriet geworden.

De smooth as silk gebruik ik ook nog altijd en vind ik ook super, maar de Ultrasleek shampoo en conditioner combinatie staat nu echt bij mij op één ^^

Auteur:  Golden [ di dec 31, 2013 11:45 ]

Nu heb je me volledig overtuigd, ik vraag het duo voor kerstmis :bloos
(kerstcadeautjes worden op eind januari gegeven doordat het wat lastig is met de examens nu)

Zijn ze veel voedender dan de SAS?

Auteur:  Pha [ di dec 31, 2013 12:01 ]

Nee, niet voedender. Maar mijn haar wordt er glad en glanzend van :)

Auteur:  Rusalka [ wo jan 01, 2014 15:52 ]

Er zit proteine in de shampoo, van de conditioner weet ik het niet. Van de Ultra Sleek heb ik alleen de shampoo, en bij mij wordt het haar er ook glad van. Maar niet zo zacht als met de SAS. Van mezelf heb ik niet zulk zacht haar, vandaar dat ik sneller naar de SAS grijp, al bevalt die US ook erg goed.

Auteur:  Marcella [ do maart 27, 2014 13:54 ]

Ik heb de SAS en Ultrasleek shampoo besteld! Ben heel benieuwd! :yeahme

Auteur:  Marcella [ wo mei 07, 2014 11:27 ]

Dit is wrs een beetje vloeken in de kerk ;) maar nu ik ze beide uitgebreid heb geprobeerd, ben ik er eigenlijk niet zo van onder de indruk. Mss komt het omdat mijn haar al superzacht en shiny is van zichzelf, maar ik heb ook wat pluis bovenop waarvan ik hoopte dat deze shampoos er iets tegen zouden doen, maar nope. Verder vind ik dat het bij het uitspoelen squeaky clean voelt en dat heb ik verder alleen bij sulfaten shampoos. Ze ruiken wel heel lekker, maar ik denk niet dat ik ze opnieuw zou komen. Mijn shampoos van TBS zijn dan toch een stuk zachter voor mijn haar voor mijn gevoel en hebben verder hetzelfde effect.

Auteur:  Pha [ do jun 19, 2014 06:40 ]

Jammer dat het voor jou niet zo werkt, Marcella :)
Voor mij is het echt de combinatie shampoo/conditioner die het doet.
Misschien gaan ze niet goed samen omdat je henna gebruikt? Dan is het misschien wat te veel proteïne bij elkaar?

Ieder zijn hoofd is ook gewoon anders natuurlijk. Ik blijf fan :D

Auteur:  Pha [ do jun 26, 2014 06:33 ]

Aaaah, heb nu pas ontdekt dat bij mijn Ultrasleek conditioner zo'n staaltje zit van de leave-in, Ultrasleek superpotion! Wil die zolang al eens proberen :hysterisch

Auteur:  Pha [ di jul 08, 2014 10:39 ]

Die Ultrasleek superpotion is het niet waard :) Het is gewoon olie en ik merkte er ook niet veel van eigenlijk.
Het is niet slecht, maar je kan even goed goedkope amandelolie erin smeren ^^

Ik wou nu erg graag de Nutrafix van Giovanni bestellen, ik lees er heel veel goeds over. Nu is het natuurlijk uitverkocht op iHerb, grrr...

http://www.iherb.com/Giovanni-Nutrafix- ... 00-ml/6420

Had echt nog eens zin in een deep condition maskertje!

Auteur:  Pha [ ma sep 01, 2014 20:48 ]

Heb hem, heb hem, heb hem...

Hij ruikt alvast lief :D Morgen uitproberen ^^ Er staat op dat je hem 10 minuten moet laten inwerken. Een echt masker dus!

Auteur:  Pha [ do mei 28, 2015 17:04 ]

Er is weer iets nieuws uitgekomen van Giovanni:
Afbeelding
Ultra Repair Blackberry & Coconut
http://giovannicosmetics.com/products/2 ... cat=2CHIC4

Ingrediënten van de shampoo:
Aqua (Purified Water), Sodium cocoyl glutamate, decyl glucoside, lauryl glucoside, sodium cocoamphoacetate, sodium lauroyl sarcosinate, *rubus fruticosus (blackberry) fruit extract, *cocos nucifera (coconut) oil, hydrolized (brazilian cocoa) keratin extract, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, *argania spinosa (argan) kernel oil, *macidamia ternifolia (macadamia) seed extract, *butyrospermum parkii (shea) butter extract, *glycerin, fragrance, *euterpe oleracea (acai) fruit extract, *helianthus annuus (sunflower) seed extract, *ribes nigrum (black current) fruit extract, panthenol (pro-vitamin B5), glycol distearate, guar, hydroxypropyltrimonium chloride, dehydroacetic acid, citric acid, phenoxyethanol.

Ingrediënten conditioner:
Aqua (Purified Water), Caprylic/capric triglyceride, glycerin, stearyl alcohol, cetyl alcohol, guar hydroxypropyltrimonium chloride, * rubus fruticosus (blackberry) fruit extract, * cocos nucifera (coconut) oil, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, *butyrospermum parkii (shea) butter extract, hydrolized (brazillian cocoa) keratin extract, *argania spinosa (argan) kernel oil, *macidamia ternifolia (macadamia) seed extract, *euterpe oleracea (acai) fruit extract, * helianthus annuus (sunflowr) seed extract, *ribes nigrum (blackcurrant) fruit extract, fragrance, citric acid, panthenol (pro-vitamin b5), tocopherol acetate (vitamin e), polysorbate 60, phenoxyethanol, ehydroacetic acid, benzyl alcohol.

Dus alvast geen cones (wel in het masker en de leave-in) Ik kan hem helaas nog niet op iherb ofzo vinden. Wil deze erg graag proberen.

Auteur:  Pha [ do jul 02, 2015 18:23 ]

En nog een nieuwe lijn!
Giovanni Ultra-Luxurious Cherry Blossom & Rose petals voor gestresseerd haar

Afbeelding

Auteur:  Rusalka [ vr jul 03, 2015 10:02 ]

Ze moeten die bij iHerb allebei maar gauw leverbaar maken!

Auteur:  Pha [ vr jul 03, 2015 11:54 ]

Rusalka schreef:
Ze moeten die bij iHerb allebei maar gauw leverbaar maken!

Vind ik ook, maar die met avocado hebben ze ook nooit beschikbaar gemaakt, dus vrees ervoor.

Auteur:  Pha [ di aug 02, 2016 11:07 ]

Nog eens een update over de ultrasleek shampoo en conditioner. Ik blijf fan, ze werken beide heel goed. Maar ik heb wel iets ontdekt.
Al een lange tijd had ik plots uitslag op mijn rug, soms ook nek en mijn decolleté. Ik dacht dat het lag aan bepaalde body lotions ofzo, want het was altijd op de bovenkant van mijn rug en soms raar genoeg één bultje op het midden van mijn rug.

Ik was de ultrasleek een beetje beu gezien, heb hem echt zoooo vaak gebruikt. Mijn conditioner was op en heb het zo gelaten. Echt maanden en maanden had ik acne en het ging niet meer weg.
Ultrasleek niet meer gebruikt en tadaaa, uitslag begon te verminderen. Ik vind het zo raar als ik nu aan mijn rug voel dat het gewoon weer gladde en niet jeukende huid is, was het niet meer gewoon.
Idem met mijn decolleté. In mijn nek aan de haargrens is het ook weggetrokken...

Dus een geweldige shampoo en conditioner kwijt, maar op het moment ben ik hem toch even beu.

Auteur:  Sigunne [ wo aug 10, 2016 00:12 ]

:oink Jeetje! Wat fijn dat je er achter bent wat het veroorzaakte en dat het nu ook weg trekt.

Ik was zelf deze shampoo helemaal vergeten. Mijn flessen zijn al tijden op, en ik herinnerde me ook niet dat ik deze toch best een tijd gebruik had, en ook goed tevreden over was. Momenteel heb ik nog een halve fles phyto keratine shampoo staan, dus ik hoef voorlopig ook geen niwue nog. Maar jou verhaal maakt me toch wel huiverig om deze weer te proberen. En phyto is ook wel gewoon heel erg fijn.

Auteur:  Pha [ wo aug 10, 2016 07:42 ]

Dit ligt echt aan mij. Ik ben met de jaren gevoeliger geworden aan vanalles. Kan plots ook geen parfum meer gebruiken of heb jeuk in mijn nek :)

Auteur:  Pha [ wo aug 17, 2016 09:38 ]

Ik was vergeten dat ik de Tea Tree shampoo nog in mijn kast had. Ik had hem nog maar één keertje gebruikt. Gisteren nog eens gebruikt en deze gaat volgens mij ook een blijvertje worden.
Het voelt gelijk zo verfrissend aan mijn hoofdhuid en mijn haren zijn nu zo glad en zacht.
Ik zou de SAS-shampoo ook nog eens moeten bijbestellen.

Deze shampoo's zijn de enige waardoor mijn haren zo enorm zacht en glad aanvoelen. En ze bevatten geen glycerine.
Ja, mijn hoofhuid wordt er sneller vet door, maar misschien kan het geen kwaad wat vaker mijn haren te wassen als ik er zo'n zachte haren van krijg?

Auteur:  Rusalka [ wo aug 17, 2016 21:03 ]

Die SAS shampoo vind ik ook echt een groot verschil maken bij mijn haren... die zijn van zichzelf niet echt zacht, maar met die shampoo dus wel. Alleen kreeg ik op een gegeven moment toch weer een beetje last van mijn huid. Dus nu is hij alleen nog voor af en toe.

Auteur:  Pha [ za sep 03, 2016 09:16 ]

*probeert zich rustig te houden, probeert zich rustig te houden*

*aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*

Zie hier mensjes!

https://www.naturallabs.nl/giovanni

Ze hebben verpakkingen van een 1L!!! En probeerverpakkingen van 60ml :D

En de 2chic lijnen (Ultrasleek, Ultra-moist, Ultravolume en Repairing)! Daarnaast ook probeerkits of cadeaukits!
Als je boven 50 euro besteld leveren ze gratis in Nederland én België

*wilt nu alles gaat uitproberen*

Auteur:  Pha [ za sep 03, 2016 17:59 ]

Voor de Belgjes kan je helaas niet zo betalen. Je moet paypal of een credit card hebben :(

Auteur:  Jerryberry [ zo sep 04, 2016 07:22 ]

Ik heb een account! :p Had ik al. :) Wellicht dat ik binnenkort een bestelling ga doen. Eens moet je je producten vervangen/vernieuwen en waarom niet met een topmerk ;) Ben nog op zoek naar een groothandel die Giovanni kan leveren en anders maar via deze website ...

Auteur:  Rusalka [ zo sep 04, 2016 09:16 ]

Maar dan is het toch amper goedkoper? Via iHerb bestellen is niet zo'n slecht idee. Je zorgt dat je onder de 22 euro blijft, verzendkosten zijn maar 4 euro. Daar is een 250 ml fles maar 5,68 en je zit niet met die onhandige 1 liter flessen.

Misschien is het wel helemaal niet goedkoper, want je moet bij die winkel ook nog verzendkosten betalen. En die zijn hoger dan wanneer je het in de VS besteld.

Auteur:  Pha [ zo sep 04, 2016 09:46 ]

Iherb heeft de Ultra-moist en ultra-volume en dergelijke niet :)
Je moet geen verzendkosten betalen als je boven de 50 euro zit.

Maar ja, waarschijnlijk dat als je paar dingetjes apart besteld, iherb goedkoper is. Aangezien je er dan nog geen importkosten op moet betalen.

Bij mij ging het vooral om de ultra-moist lijn en de grote flessen :smile Voor shampoo vind ik 250 ml wel handig, maar voor conditioner zouden er echt 500 ml flessen moeten bestaan *kijkt beschuldigend naar Ultra Doux*

Auteur:  Rusalka [ ma sep 05, 2016 21:55 ]

Ah, ok als ze die bij iHerb niet hebben en je wilt die juist proberen dan gaat het niet, lol! Had je ze gemaild? Ze hebben voor binnen Nederland zo veel mogelijkheden tot betalen, wel flauw dat ze geen SEPA transfers accepteren. Dat is voor hun nog goedkoper ook dan via paypal of creditcard.

Auteur:  Jerryberry [ ma sep 12, 2016 16:07 ]

Ik heb contact met naturallabs, zij zijn officiële groothandel van Giovanni Cosmetics in Nederland.
Zij willen mij graag als verkooppunt (dealer) van Giovanni producten!
Ik krijg een informatiepakket toegestuurd, inclusief prijslijst met in en verkoopprijzen.
Dus, met een hopelijk niet al te grote investering, zou ik binnenkort een adres kunnen zijn waar men
Giovanni gewoon kan kopen. :)

Auteur:  Rusalka [ di sep 13, 2016 13:47 ]

Wauw, dat is nog eens leuk!

Auteur:  Jerryberry [ di sep 13, 2016 20:26 ]

Ik heb alle papieren in huis en ga zo de eerste bestelling doen!
Mede dankzij een onverwachte teruggaaf van de Nuon kan ik meteen flink toeslaan! :giechel

Auteur:  Pha [ wo sep 14, 2016 13:25 ]

Aaaaaaaaah :wie

Je hebt alvast mij als vaste klant erbij! Dit is nu eens echt tof nieuws!
Gewoon bij Jerry alles van Giovanni kunnen bestellen zonder gedoe met iherb en creditcards en weet ik wat.

Auteur:  Jerryberry [ ma sep 19, 2016 10:04 ]

Inmiddels staat de eerste zending al een paar dagen in de vitrine en ga ik een tweede bestelling
samenstellen om de ontbrekende shampoo en conditioner in huis te hebben.
Ik heb ook gebeld met de klantenservice en het blijkt dat ik als bedrijf niet de kleine verpakkingen van 60 ml
kan bestellen. Die zijn alleen voor consumenten en die willen ze alleen zelf verkopen.
Ik kan ze dus niet bestellen om bijvoorbeeld als geschenk aan een klant te geven. Dat is wel jammer.

Auteur:  Pha [ ma sep 19, 2016 15:51 ]

Ja, maar anders laat je je dochter bestellen voor je? Krijg je ze alsnog, wel niet aan een goedkopere prijs, dat niet...

Auteur:  Pha [ di okt 24, 2017 20:20 ]

iherb heeft nu ook de andere Giovanni lijnen! Ik ben zoooo blij! :heart :heart :heart :heart

Eerst hadden ze enkel de Ultra-Sleek (bruin), maar nu hebben ze ook:

Ultra-Moist (groen)
Ultra-Repairing (paars)
Ultra-Volume (oranje)
Ultra-Luxurious (roze)

Veel ervan is zonder siliconen, maar je moet toch wel best even nakijken

Ik wil dit Ultra-Luxurious masker zo graag proberen, het is eindelijk eens een masker zonder proteïnen en zonder siliconen!
https://www.iherb.com/pr/Giovanni-2chic ... 0-ml/75787

Ik wou de shampoo en conditioner combinatie er ook van uitproberen, maar stom genoeg heeft de shampoo siliconen erin... *zucht*

Alle tijden zijn GMT + 1 uur