Schakel over naar volledige site
Hier kun je je bevindingen kwijt over een product in het toegewezen topic van dat merk. Daarnaast kan je reviews geven in het subforum Reviews.
Plaats een reactie

Re: Giovanni

ma sep 05, 2016 21:55

Ah, ok als ze die bij iHerb niet hebben en je wilt die juist proberen dan gaat het niet, lol! Had je ze gemaild? Ze hebben voor binnen Nederland zo veel mogelijkheden tot betalen, wel flauw dat ze geen SEPA transfers accepteren. Dat is voor hun nog goedkoper ook dan via paypal of creditcard.

ma sep 12, 2016 16:07

Ik heb contact met naturallabs, zij zijn officiële groothandel van Giovanni Cosmetics in Nederland.
Zij willen mij graag als verkooppunt (dealer) van Giovanni producten!
Ik krijg een informatiepakket toegestuurd, inclusief prijslijst met in en verkoopprijzen.
Dus, met een hopelijk niet al te grote investering, zou ik binnenkort een adres kunnen zijn waar men
Giovanni gewoon kan kopen. :)

di sep 13, 2016 13:47

Wauw, dat is nog eens leuk!

di sep 13, 2016 20:26

Ik heb alle papieren in huis en ga zo de eerste bestelling doen!
Mede dankzij een onverwachte teruggaaf van de Nuon kan ik meteen flink toeslaan! :giechel

wo sep 14, 2016 13:25

Aaaaaaaaah :wie

Je hebt alvast mij als vaste klant erbij! Dit is nu eens echt tof nieuws!
Gewoon bij Jerry alles van Giovanni kunnen bestellen zonder gedoe met iherb en creditcards en weet ik wat.

ma sep 19, 2016 10:04

Inmiddels staat de eerste zending al een paar dagen in de vitrine en ga ik een tweede bestelling
samenstellen om de ontbrekende shampoo en conditioner in huis te hebben.
Ik heb ook gebeld met de klantenservice en het blijkt dat ik als bedrijf niet de kleine verpakkingen van 60 ml
kan bestellen. Die zijn alleen voor consumenten en die willen ze alleen zelf verkopen.
Ik kan ze dus niet bestellen om bijvoorbeeld als geschenk aan een klant te geven. Dat is wel jammer.

ma sep 19, 2016 15:51

Ja, maar anders laat je je dochter bestellen voor je? Krijg je ze alsnog, wel niet aan een goedkopere prijs, dat niet...

di okt 24, 2017 20:20

iherb heeft nu ook de andere Giovanni lijnen! Ik ben zoooo blij! :heart :heart :heart :heart

Eerst hadden ze enkel de Ultra-Sleek (bruin), maar nu hebben ze ook:

Ultra-Moist (groen)
Ultra-Repairing (paars)
Ultra-Volume (oranje)
Ultra-Luxurious (roze)

Veel ervan is zonder siliconen, maar je moet toch wel best even nakijken

Ik wil dit Ultra-Luxurious masker zo graag proberen, het is eindelijk eens een masker zonder proteïnen en zonder siliconen!
https://www.iherb.com/pr/Giovanni-2chic ... 0-ml/75787

Ik wou de shampoo en conditioner combinatie er ook van uitproberen, maar stom genoeg heeft de shampoo siliconen erin... *zucht*
Plaats een reactie