Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do jun 22, 2017 13:02

Antwoord op onderwerp  [ 107 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Giovanni 
Auteur Bericht
Hoofdhaartje

Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/91/100

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Giovanni
Nog eens een update over de ultrasleek shampoo en conditioner. Ik blijf fan, ze werken beide heel goed. Maar ik heb wel iets ontdekt.
Al een lange tijd had ik plots uitslag op mijn rug, soms ook nek en mijn decolleté. Ik dacht dat het lag aan bepaalde body lotions ofzo, want het was altijd op de bovenkant van mijn rug en soms raar genoeg één bultje op het midden van mijn rug.

Ik was de ultrasleek een beetje beu gezien, heb hem echt zoooo vaak gebruikt. Mijn conditioner was op en heb het zo gelaten. Echt maanden en maanden had ik acne en het ging niet meer weg.
Ultrasleek niet meer gebruikt en tadaaa, uitslag begon te verminderen. Ik vind het zo raar als ik nu aan mijn rug voel dat het gewoon weer gladde en niet jeukende huid is, was het niet meer gewoon.
Idem met mijn decolleté. In mijn nek aan de haargrens is het ook weggetrokken...

Dus een geweldige shampoo en conditioner kwijt, maar op het moment ben ik hem toch even beu.

di aug 02, 2016 11:07
Profiel WWW
Langhaartje

Haarcode: 3a N i-ii
Lengte: 48/60/85
Antwoord met een citaat
:oink Jeetje! Wat fijn dat je er achter bent wat het veroorzaakte en dat het nu ook weg trekt.

Ik was zelf deze shampoo helemaal vergeten. Mijn flessen zijn al tijden op, en ik herinnerde me ook niet dat ik deze toch best een tijd gebruik had, en ook goed tevreden over was. Momenteel heb ik nog een halve fles phyto keratine shampoo staan, dus ik hoef voorlopig ook geen niwue nog. Maar jou verhaal maakt me toch wel huiverig om deze weer te proberen. En phyto is ook wel gewoon heel erg fijn.

wo aug 10, 2016 00:12
Profiel
Hoofdhaartje

Antwoord met een citaat
Dit ligt echt aan mij. Ik ben met de jaren gevoeliger geworden aan vanalles. Kan plots ook geen parfum meer gebruiken of heb jeuk in mijn nek :)

wo aug 10, 2016 07:42
Profiel WWW
Hoofdhaartje

Antwoord met een citaat
Ik was vergeten dat ik de Tea Tree shampoo nog in mijn kast had. Ik had hem nog maar één keertje gebruikt. Gisteren nog eens gebruikt en deze gaat volgens mij ook een blijvertje worden.
Het voelt gelijk zo verfrissend aan mijn hoofdhuid en mijn haren zijn nu zo glad en zacht.
Ik zou de SAS-shampoo ook nog eens moeten bijbestellen.

Deze shampoo's zijn de enige waardoor mijn haren zo enorm zacht en glad aanvoelen. En ze bevatten geen glycerine.
Ja, mijn hoofhuid wordt er sneller vet door, maar misschien kan het geen kwaad wat vaker mijn haren te wassen als ik er zo'n zachte haren van krijg?

wo aug 17, 2016 09:38
Profiel WWW
Langhaartje

Haarcode: 1b/c M ii
Lengte: 112/155/...
Antwoord met een citaat
Die SAS shampoo vind ik ook echt een groot verschil maken bij mijn haren... die zijn van zichzelf niet echt zacht, maar met die shampoo dus wel. Alleen kreeg ik op een gegeven moment toch weer een beetje last van mijn huid. Dus nu is hij alleen nog voor af en toe.

wo aug 17, 2016 21:03
Profiel
Hoofdhaartje

Antwoord met een citaat
*probeert zich rustig te houden, probeert zich rustig te houden*

*aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*

Zie hier mensjes!

https://www.naturallabs.nl/giovanni

Ze hebben verpakkingen van een 1L!!! En probeerverpakkingen van 60ml :D

En de 2chic lijnen (Ultrasleek, Ultra-moist, Ultravolume en Repairing)! Daarnaast ook probeerkits of cadeaukits!
Als je boven 50 euro besteld leveren ze gratis in Nederland én België

*wilt nu alles gaat uitproberen*

za sep 03, 2016 09:16
Profiel WWW
Hoofdhaartje

Antwoord met een citaat
Voor de Belgjes kan je helaas niet zo betalen. Je moet paypal of een credit card hebben :(

za sep 03, 2016 17:59
Profiel WWW
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Ik heb een account! :p Had ik al. :) Wellicht dat ik binnenkort een bestelling ga doen. Eens moet je je producten vervangen/vernieuwen en waarom niet met een topmerk ;) Ben nog op zoek naar een groothandel die Giovanni kan leveren en anders maar via deze website ...

zo sep 04, 2016 07:22
Profiel WWW
Langhaartje

Haarcode: 1b/c M ii
Lengte: 112/155/...
Antwoord met een citaat
Maar dan is het toch amper goedkoper? Via iHerb bestellen is niet zo'n slecht idee. Je zorgt dat je onder de 22 euro blijft, verzendkosten zijn maar 4 euro. Daar is een 250 ml fles maar 5,68 en je zit niet met die onhandige 1 liter flessen.

Misschien is het wel helemaal niet goedkoper, want je moet bij die winkel ook nog verzendkosten betalen. En die zijn hoger dan wanneer je het in de VS besteld.

zo sep 04, 2016 09:16
Profiel
Hoofdhaartje

Antwoord met een citaat
Iherb heeft de Ultra-moist en ultra-volume en dergelijke niet :)
Je moet geen verzendkosten betalen als je boven de 50 euro zit.

Maar ja, waarschijnlijk dat als je paar dingetjes apart besteld, iherb goedkoper is. Aangezien je er dan nog geen importkosten op moet betalen.

Bij mij ging het vooral om de ultra-moist lijn en de grote flessen :smile Voor shampoo vind ik 250 ml wel handig, maar voor conditioner zouden er echt 500 ml flessen moeten bestaan *kijkt beschuldigend naar Ultra Doux*

zo sep 04, 2016 09:46
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 107 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende