Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do nov 15, 2018 19:29

Antwoord op onderwerp  [ 197 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Dr. Organic 
Auteur Bericht
Hoofdhaartje

Images: 19
Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/100/100

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Dr. Organic
Ik vond die eigenlijk ook niet bepaald voedend. Tis gek hoe iedereen een conditioner anders ervaart :)

Afbeelding

za okt 19, 2013 18:58
Profiel Personal album WWW
Langhaartje

Haarcode: 3aFii

Antwoord met een citaat
Inderdaad.

za okt 19, 2013 20:02
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b/c M ii
Lengte: 112/155/...
Antwoord met een citaat
Zo hier is al een tijdje niets gepost. Ik ben toch weer aan het overwegen hier shampoo en misschien ook een conditioner van te kopen. Zijn er mensen die ondertussen nog meer van dit merk hebben geprobeerd? Hoe bevalt bijvoorbeeld de argan conditioner?

ma aug 04, 2014 22:23
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1c N iii
Lengte: 71/80/120
Antwoord met een citaat
Ik heb er verder alleen nog de Rose Otto shampoo van geprobeerd. Maar mijn haar werd er vettig van, dus die gebruik ik nu voor make-up kwasten. Hij ruikt wel heerlijk, en hij is in ieder geval heel mild.
Van de conditioners heb ik eigenlijk al meer als een jaar geen één meer gekocht. Ze waren wel goed, niks te klagen, alleen kwam ik steeds andere merken tegen om te proberen. Ik had de Royal Jelly, Vitamine-E en Pomegrenade (of hoe je dat dan ook schrijft).

EDIT: Oké, die waren dus gekocht in 2012... 2 weken geleden de Pomegrenade opgemaakt, de Royal Jelly en Vitamine-E waren ook bijna op maar roken niet goed meer. De Pomegrenade blijft dus ook nog eens heel lang bruikbaar, kennelijk.

di aug 05, 2014 20:06
Profiel WWW
Donshaartje

Haarcode: 1c F ii/iii
Lengte: 60/82/90
Antwoord met een citaat
Ik heb de extra virgin coconut shampoo gekocht een tijdje terug, maar heb eerst nog een andere fles te legen. Zodra ik hem in gebruik heb komt er een update.

di aug 05, 2014 21:28
Profiel
Langhaartje

Images: 55
Haarcode: 1c N ii
Lengte: BSl/Tailbone/Classic
Antwoord met een citaat
Ik gebruik regelmatig de Argan shampoo en conditioner en de Monuka Honey (ofzoiets) shampoo en conditioner.
Ik vind de Argan heel fijn. Ik vind hem zaaaalig ruiken, iets Oosters. De Honey ruikt iets zoeter. Ik vind de Argan conditioner net ietsje minder zwaar dan de Honey. Maar beide vind ik wel voedende conditioners. Ik ben er helemaal weg van. De geur van de Argan blijft iets hangen na het wassen, dat vind ik ook lekker :D

di aug 05, 2014 22:03
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Oh de Argan en Manuka conditioners zijn dus wel voedender dan bijvoorbeeld de Royal Jelly en de Pomegranade? Die laatste 2 vond ik niet voedend genoeg. Volgens mij heb ik heel lang geleden de Manuka ook gehad maar het staat me niet erg meer bij (kan me alleen de shampoo herinneren, niet meer de conditioner).

do aug 07, 2014 12:55
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Ik heb die andere twee nooit geprobeerd dus echt vergelijken kan ik niet. Maar voor mijn haar zijn ze wel voedend :)

do aug 07, 2014 17:28
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Ondertussen heb ik de Argan shampoo gekocht. Helaas kreeg ik er een behoorlijk geirriteerde huid van. De wasactieve ingredienten zijn niet allemaal hetzelfde bij dit merk, in deze zit iets wat ik niet kan hebben :( De geur was wel apart, best lekker voor af en toe maar vooral in de winter denk ik. De conditioner heb ik niet gekocht, die vond ik erg sterk naar kaneel ruiken en ik was bang dat hij toch niet voedend genoeg zou zijn omdat ik het liefst heel zware conditioners gebruik. Best wel gek eigenlijk, de shampoos van Dr. O. bevielen me toch goed dacht ik, alleen deze dus niet.

ma sep 15, 2014 16:33
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Oei, wat balen dat je er een geirriteerde huid door kreeg :(

ma sep 15, 2014 18:27
Antwoord op onderwerp   [ 197 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende