Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do sep 21, 2017 15:02

Antwoord op onderwerp  [ 197 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Dr. Organic 
Auteur Bericht
Langhaartje

Lengte: BSL
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Dr. Organic
Een tijdje geleden heb ik de shampoo en conditioner met arganolie van dr Organic geprobeerd en was niet direct onder de indruk.

Weet wel niet meer waarom (heb te veel verschillende merken / lijnen :bloos3) dus na al deze lovende reviews ga ik hem toch nog eens opzoeken en proberen.

di nov 15, 2016 16:49
Profiel
Hoofdhaartje

Images: 5
Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/91/100

Antwoord met een citaat
Ik heb nog eens de hempshampoo en conditioner gebruikt en kon de conditioner eigenlijk gewoon in de vuilnisbak gooien... Hij was van nature al wat wateriger, maar nu was die precies geschift. Veel te duur die hennepproducten ook... 20 euro voor een fles, belachelijk gewoon

Afbeelding

ma jan 02, 2017 14:58
Profiel Personal album WWW
Hoofdhaartje

Antwoord met een citaat
Ik heb ondertussen de Dr. Organic Manuka Honey conditioner en die vind ik toch wel een van de betere natuurlijke conditioners. Mijn haar voelt flink gevoed aan vandaag. Spijtig dat die niet beter ruikt...

Afbeelding

wo maart 08, 2017 09:02
Donshaartje

Haarcode: 1aNiV
Antwoord met een citaat
Ik heb nu aan weekje om de dag mijn haar gewassen met de lavendel van dit merk. Ik heb nu heel erg last van roos. Kan het aan deze shampoo liggen ? Wat kan ik hier tegen doen ?

di maart 21, 2017 19:43
Profiel
Langhaartje

Images: 3
Haarcode: 2a N II
Lengte: ??/90/??

Antwoord met een citaat
lorraine schreef:
Ik heb nu aan weekje om de dag mijn haar gewassen met de lavendel van dit merk. Ik heb nu heel erg last van roos. Kan het aan deze shampoo liggen ? Wat kan ik hier tegen doen ?

Ik had veel jeuk met een van hun soorten, ik raad dan aan een andere shampoo te gebruiken.
Kan goed zijn dat je hoofdhuid er niet goed op reageert.
Misschien heeft iemand nog wel een goede tip voor je hoofdhuid te verzachten.

wo maart 22, 2017 21:15
Langhaartje

Haarcode: 2c N i
Lengte: 57/61/100
Antwoord met een citaat
Pha schreef:
Ik heb nog eens de hempshampoo en conditioner gebruikt en kon de conditioner eigenlijk gewoon in de vuilnisbak gooien... Hij was van nature al wat wateriger, maar nu was die precies geschift. Veel te duur die hennepproducten ook... 20 euro voor een fles, belachelijk gewoon

Is dat weer een andere dan die 2-in-1 shampoo/conditioner? Die had ik namelijk zelf geprobeerd, maar ik kreeg daar jeuk van op mijn hoofd. Ik hoef ook eigenlijk geen 2-in-1, want ik gebruik liever (en sowieso alsnog daarna) de conditioner apart. Maar ik dacht dat deze misschien wat minder hard voor mijn haar zou zijn om te wassen. Dat is het altijd wel bij Dr. Organic, maar deze vond ik gewoon niet fijn.

Verder is Dr. Organic m'n favorietje ever :D Ik gebruik zowel de shampoo als conditioner. De argan conditioner is toch wel mijn favoriet, maar als ik die te lang gebruik dan gaat het effect weg. Daarom wissel ik af met de andere soorten. Ik koop ze alleen maar in de aanbieding als ze 1+1 gratis zijn. ^^

di jul 18, 2017 21:28
Profiel
Hoofdhaartje

Antwoord met een citaat
Ja Dr. organic vind ik ook een fijn merk, maar dan eerder vanwege hun body butters en douchegels. Mijn huid blijft er rustig van :)

Bepaalde conditioners vind ik ook zeker niet mis. Ik heb nog altijd wat Manuka Honey staan denk ik.

Afbeelding

do jul 20, 2017 10:10
Antwoord op onderwerp   [ 197 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20