Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu di okt 17, 2017 08:42

Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Phyto 
Auteur Bericht
Hoofdhaartje

Images: 9
Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/91/100

Antwoord met een citaat
Bericht Phyto
http://www.phyto.com/

Het lukt me maar niet om aan fatsoenlijk shampoo te geraken op het moment (alles is te ver rijden) en mijn moeder was met me naar de apotheek gegaan. Dacht ik eraan dat ik eventueel de Phytokeratine shampoo die ik van Sigunne eens mocht uitproberen, kon bestellen. Vond die echt heel zacht reinigend.

En had nu eens zitten opzoeken erover en nu is er blijkbaar ook een serum van gekomen. Wel strontduur, 18 euro ofzo voor een flesje, maar het is zonder siliconen en blijkbaar ook erg fijn. Maar ooit ga ik die toch eens kopen hoor. http://reviews.sephora.com/8723/P294400/reviews.htm

Nog Phytofans hier?

Afbeelding

do nov 10, 2011 14:38
Profiel Personal album WWW
Langhaartje

Haarcode: 3a N i-ii
Lengte: 48/60/85
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Phyto
Jhaaa hier!!! Ik ben nog altijd vanplan om inderdaad de pytho keratine shampoo te gaan halen, maar ik ben gewoon al een hele tijd niet meer aan die kant van de stad geweest. Ik vond deze shampoo echt fijner dan de oude avalon organics lavendel shampoo. Ik gebruik nu de rozenmelk shampoo van laverda. Die is ook wel fijn, ik vind shampoos zo moeilijk altijd! Ik heb altijd tig flessen conditioner staan, maar shampoos zijn lastiger. Maskers al helemaal, tenminste als je ze betaal baar wil hebben. Pytho heeft een heel fijn jojoba masker! echt super alleen veel en veel te duur.

vr nov 11, 2011 19:07
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Ik heb gisteren de shampoo die ik me zelf tijdengeleden al beloofd had eindelijk gehaald! Ook de keratine shampoo. En ik heb weer proefjes!!! ^^

do nov 17, 2011 08:52
Profiel
Hoofdhaartje

Antwoord met een citaat
Ik ga ook weer eens aan de Phyto!

Kalmerende shampoo voor de gevoelige huid. Deze ga ik sowieso bestellen
https://www.farmaline.be/apotheek/beste ... nd-200-ml/

Ik ben wel geïnteresseerd in de maskers. Ik zoek al zo lang nog eens een goed maskertje! Maar alles in de winkels is met siliconen.

Ik twijfel tussen het phytokeratinemasker, want ik vond de shampoo daarvan enorm fijn.

https://www.farmaline.be/apotheek/beste ... ne-masker/

Ofwel het jojobamasker

https://www.farmaline.be/apotheek/beste ... ker-glans/

En ooooe, er is nog een leave-in, special tegen kroes:

https://www.farmaline.be/apotheek/beste ... nd-100-ml/

Afbeelding

di aug 09, 2016 21:54
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Phyto blijft echt een van mijn favoriete merken! :D
Ik heb 2 van hun maskers staan, het jojoba masker en hun Phytokarité masker. Ik weet dat toen ik voor het eerst proefjes van hun maskers had dat ik de Phytokarité echt te zwaar vond, nu vind ik hem juist wel fijn, dus gebruik ik deze meer dan het jojoba masker. Nu heb ik het 'geluk' dat ik super dun haar heb dus dat ik echt heel erg lang met een pot doe. Want ze zijn wel echt niet goedkoop. Daarnaast ben ik er ook wel echt zuinig mee en gebruik ik ze soms maanden niet.

Ik zou ook graag het keratine masker eens proberen, maaar ze geven niet zo graag meer proefjes uit in de winkel hier, omdat ze die zelf ook niet zo veel meer binnen krijgen als dat ze een paar jaar geleden kregen. Dus ik heb nog niet de kans gehad om deze te proberen.

Wat ik ook echt heel erg kan aanraden is hun droog haar olie <3 Echt heerlijk voor deep treatments :D Er staat bij dat je het moet uitspoelen, maar dat hoeft echt niet persee. Het is echt fijn om als masker te gebruiken of juist dagelijks als mist. Ik heb nog een ampulle liggen, die moet ik misschien morgen maar als masker in mijn haar doen tewrijl ik het huis opruim.
https://www.farmaline.be/apotheek/beste ... -ampoules/

Wat ik binnenkort graag wil gaan proberen is hun verzorgings creme voor krullen. Ik merk namelijk dat ik jessie curl heel fijn vind, mits ik 3 verschillende producten samen meng in mijn handen en dan door mijn haar doe, wat me vaak te veel gedoe is. Ik was ook goed tevreden over de Aubrey Organics, Leave-In Liquid Conditioner & Curl Activator, maar ide is uit de handel, dus ik wil opzoek naar iets wat makkelijk is in gebruik en ook niet te moeilijk aan te komen is. Want bij Jessie curl waren de verzend kosten ook best hoog, wat me dan ook meer tegen houd om het opnieuw te bestellen. En zozio als je 3 producten moet kopen dan wordt het toch al heel snel heel duur.
https://www.farmaline.be/apotheek/beste ... rgissante/

di aug 09, 2016 23:40
Profiel
Hoofdhaartje

Antwoord met een citaat
Ooh, nu doe je me twijfelen :D
Ik dacht voor het jojobamasker te gaan omdat het zegt glans te geven en ik heb nog een proteïnemasker.
Moeilijk kiezen, want het is echt wel duur!

Hoe is de geur eigenlijk? Ik weet dat ik de phytokeratineshampoo zacht en aangenaam vond ruiken.

Afbeelding

wo aug 10, 2016 07:57
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Ik heb niet het keratine masker, maar het karité (sheabutter) masker. Dit is echt nog wel stukken voedender dan het jojoba masker. De geur, tja het heeft wel een geur natuurlijk, maar bijde zijn qua geur redelijk mild, het is niet echt een geur die goed in je haar blijft hangen. Maar ik ga even voor je ruiken ^_^, zo uit mijn hoofd kan ik het niet omschrijven.

wo aug 10, 2016 11:02
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1CFII
Lengte: 54?/?/?
Antwoord met een citaat
Hmm die producten zien er goed uit maar ik heb nog een giga stash staan van shampoo, conditioner, maskers en leaves in dus ik laat het eventjes zo ;)

wo aug 10, 2016 11:52
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Pha, ik was aan het opruimen, en ik kwam er achter dat ik van zowel het jojoba als van het karité nog proefjes heb liggen, als je me je adres pm't wil ik die wel naar je opsturen. Dan kun je ze proberen voor je een duur product koopt ^__^

vr aug 12, 2016 00:17
Profiel
Hoofdhaartje

Antwoord met een citaat
Oooh je bent gewoon fantastisch!!! Zo hard bedankt!

Afbeelding

vr aug 12, 2016 05:53
Antwoord op onderwerp   [ 13 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende