Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr dec 15, 2017 17:05

Antwoord op onderwerp  [ 435 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44  Volgende
Ultra Doux 
Auteur Bericht
Langhaartje

Images: 3
Haarcode: 2a N ii
Lengte: 68/103/100
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ultra Doux
Siveda schreef:
:nehneh Ze hadden alleen de shampoo ervan. Medewerksters stonden de nieuwe vracht uit te laden, dus misschien later deze week zeiden ze...

Ik vind het altijd zo stom als je vraagt of ze iets hebben, en dat ze dan zeggen 'als het er niet staat hebben we het niet.' Nou, dat kon ik ook wel bedenken, je kunt ook even in het magazijn kijken of zoeken denk ik dan, maar die service gaat te ver voor een drogist...

Dan nog maar eens terug komen.

dat is geen onwil. even tussen de nieuwe levering kijken is niet zo makkelijk. alles komt tegenwoordig door elkaar binnen dus dan moeten ze alle karren opentrekken en uitpakken om te zien of jou gewenste product er tussen zit.
service zou wel zijn dat ze het gewenste product voor je achter de balie zetten wanneer ze deze tegen komen, dat hebben ze bij 'mijn' winkel wel eens voor me gedaan.

maar wat nog makkelijker is: online bestellen en gratis afhalen bij de winkel. dan grijp je nooit mis.

LB is de laatste maanden regelmatig ergens in de aanbieding. dus dat het in nederland zoveel duurder is vind ik wel meevallen. er zijn genoeg 1+1 gratis acties.

ma jul 10, 2017 18:39
Profiel Personal album
Langhaartje

Haarcode: 2c N i
Lengte: 57/64/100
Antwoord met een citaat
waps schreef:
Siveda schreef:
:nehneh Ze hadden alleen de shampoo ervan. Medewerksters stonden de nieuwe vracht uit te laden, dus misschien later deze week zeiden ze...

Ik vind het altijd zo stom als je vraagt of ze iets hebben, en dat ze dan zeggen 'als het er niet staat hebben we het niet.' Nou, dat kon ik ook wel bedenken, je kunt ook even in het magazijn kijken of zoeken denk ik dan, maar die service gaat te ver voor een drogist...

Dan nog maar eens terug komen.

dat is geen onwil. even tussen de nieuwe levering kijken is niet zo makkelijk. alles komt tegenwoordig door elkaar binnen dus dan moeten ze alle karren opentrekken en uitpakken om te zien of jou gewenste product er tussen zit.
service zou wel zijn dat ze het gewenste product voor je achter de balie zetten wanneer ze deze tegen komen, dat hebben ze bij 'mijn' winkel wel eens voor me gedaan.

maar wat nog makkelijker is: online bestellen en gratis afhalen bij de winkel. dan grijp je nooit mis.

Mwah, ik zag op de dozen wel de merken staan, dus ik dacht: dan kunnen ze net zo goed de dozen van dat merk even opentrekken, de hele winkel stond toch al vol met dozen en zooi. En als dat niet kan, inderdaad iets anders voorstellen zoals jij noemde. Wat niet kan, gaat niet, maar ik vind gewoon de klantvriendelijkheid of het meedenken ver te zoeken tegenwoordig in de meeste winkels... Valt zo vaak voor, dat ik me daarom wel sneller irriteer aan zoiets.

Online bestellen en gratis afhalen is wel een goeie :) Ik denk dat ik dat maar ga doen.

ma jul 10, 2017 19:00
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Ik ben gaan twijfelen :( Zoekend naar de ingrediëntenlijst kwam ik erachter dat Garnier en dus Loving Blends op dieren testen. Ondanks dat in de EU een verbod geldt, leveren zij wel bewust aan China, waar alle cosmetica verplicht eerst op dieren getest moet worden. Het merk moet daarin schijnbaar zelfs een financiële bijdrage leveren zodat China gewoon lekker door kan gaan met het martelen van dieren...

Ik vind dit een lastig dubio, want er is van beide kanten wat van te zeggen. China doet sowieso wat het wil, die geven echt geen *** om dieren en het is goed dat het hier in de EU verboden is. Daarbij zou je er dus vanuit moeten kunnen gaan dat alles wat je hier koopt 'ok' is. Echter kiezen dit soort grote merken er bewust voor om hun afzetgebied te vergroten puur voor de winst ondanks dat ze weten dat ze daardoor niet wereldwijd dierproefvrij zijn, terwijl zij mijns inziens beter dit soort landen kunnen boycotten in de hoop wat meer druk op de regering te zetten.

Dit is een onderwerp dat mij aan het hart gaat, want onschuldige dieren pijn doen vind ik een van de ergste dingen die er zijn.

Nu weet ik zelf even niet waar ik de grens moet trekken. :\

Ik ben me hier ook niet altijd van bewust en ik heb natuurlijk uit onwetendheid genoeg producten gekocht die niet aan mijn "ethische eisen" voldoen, maar ik wil ook niet mijn kop in het zand steken nu ik dit weet en ik wil dus proberen hier zoveel mogelijk rekening mee te houden bij de aanschaf van toekomstige producten. Alleen tja... het is dus niet het merk dat het doet, maar het land waar ze (wel bewust) aan uitleveren. Dit maakt het voor mij een stuk gecompliceerder.

ma jul 10, 2017 20:04
Profiel
Hoofdhaartje

Images: 18
Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/91/100

Antwoord met een citaat
Dat kan je enkel voor jezelf beslissen :)
Ik wou vroeger zoveel, maar nu heb ik zoiets van "choose your battles". Dus als dit heel belangrijk voor je is dan koop je gewoon niet hun producten. Maar dierenproeven gaan heel ver! Ook het hondenvoer en kattenvoer voor je eigen huisdier wordt op dieren getest en het is niet dat dat allemaal in goede omstandigheden gebeurd. Heeft mijn zus van mogen meespreken.

Afbeelding

di jul 11, 2017 15:04
Profiel Personal album WWW
Langhaartje

Haarcode: 2a n ii
Lengte: 40 68 90

Antwoord met een citaat
Ik wou vroeger ook heel veel, maar of het werkt voor geen meter bij mij of het is weer wat anders... iemand als het masker gezien van de nieuwe van UD?

vr jul 14, 2017 07:43
Profiel
Hoofdhaartje

Antwoord met een citaat
flowergirl schreef:
Ik wou vroeger ook heel veel, maar of het werkt voor geen meter bij mij of het is weer wat anders... iemand als het masker gezien van de nieuwe van UD?

Bedoel je die met kokos en macademia?
Misschien dat ik straks eindelijk eens in een kruidvat geraak. Maar vrees er een beetje voor.

Afbeelding

vr jul 14, 2017 07:46
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Pha schreef:
Ik wou vroeger zoveel, maar nu heb ik zoiets van "choose your battles". Dus als dit heel belangrijk voor je is dan koop je gewoon niet hun producten. Maar dierenproeven gaan heel ver! Ook het hondenvoer en kattenvoer voor je eigen huisdier wordt op dieren getest en het is niet dat dat allemaal in goede omstandigheden gebeurd. Heeft mijn zus van mogen meespreken.

Ik heb besloten er vanaf te zien. Mijn haren zijn voor mij niet belangrijker dan het lijden van dieren. En ja, er zijn nog zoveel andere manieren waarop ze lijden, maar alles waar ik aan kan bijdragen om dat iets minder te maken is weer iets. Genoeg andere opties voor mijn haar. Vanaf nu zal ik hier wat bewuster mee omgaan. Heb nog een flinke stash verzorgingsproducten (ook non haar related) maar alles wat ik vanaf nu nieuw wil kopen, ga ik eerst checken. Er zijn gelukkig genoeg lijstjes te vinden op internet met mogelijkheden. :)

za jul 15, 2017 18:30
Profiel
Hoofdhaartje

Antwoord met een citaat
Ultra doux heeft nu maxi formaat shampoo's! Ze zijn 600 ml ipv de normale 250 ofzo.
Ze komen ook goedkoper uit. Ik heb me toch eentje meegenomen, samen met 4 conditioners van de avocado-lijn.
Nu hopen dat ze die maxi formaten binnekort ook met de conditioners doen!

Afbeelding

di sep 19, 2017 18:34
Donshaartje

Haarcode: 2A N II

Antwoord met een citaat
Ik heb van UD alleen de Groene thee met vijf planten shampoo gebruikt omdat mijn haar wat build-up had. Ik was aangenaam verrast.

di sep 19, 2017 19:01
Profiel
Donshaartje

Haarcode: 2A N II

Antwoord met een citaat
Siveda schreef:
Pha schreef:

Ik heb besloten er vanaf te zien. Mijn haren zijn voor mij niet belangrijker dan het lijden van dieren. En ja, er zijn nog zoveel andere manieren waarop ze lijden, maar alles waar ik aan kan bijdragen om dat iets minder te maken is weer iets. Genoeg andere opties voor mijn haar. Vanaf nu zal ik hier wat bewuster mee omgaan. Heb nog een flinke stash verzorgingsproducten (ook non haar related) maar alles wat ik vanaf nu nieuw wil kopen, ga ik eerst checken. Er zijn gelukkig genoeg lijstjes te vinden op internet met mogelijkheden. :)

Ik volg je daarin wel. Ik heb een tijdje alleen voor EU gevolgd. Waar je wel rekening mee kunt houden is dat Hong Kong een andere regelgeving heeft dan China. Veel Chinese vrouwen die er wel bewust mee bezig zijn, halen dan producten uit Hong Kong. Ik heb een aantal vegan/vegetarian blogs daar ook te keer over zien gaan maar dat is niet helemaal correct.

di sep 19, 2017 19:03
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 435 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44  Volgende