Schakel over naar volledige site
Hier kun je je bevindingen kwijt over een product in het toegewezen topic van dat merk. Daarnaast kan je reviews geven in het subforum Reviews.
Plaats een reactie

Re: Inecto

zo dec 23, 2012 15:43

In mijn woonplaats hebben ze 'm wel, maar de arganolie co was op. De ingredienten van de olijfolie vond ik er niet zo boeiend uitzien, dus heb ik niet gekocht.

do jan 03, 2013 16:08

Ik kan 'm nergens vinden. Kruidvat had alleen de gewone met kokos, net als De Tuinen. :crying2
Ik heb het wel gevraagd, maar ik kreeg een zeer verdwaasde blik dus ik denk niet dat ze het binnenkort wel hebben. :gniffel

do jan 03, 2013 17:56

Zouden ze 'm Rotterdam hebben? Dan ga ik hem daar kopen. Ik zal hem in België dan wel niet vinden als hij nog niet overal in Nederland te krijgen is.

do jan 03, 2013 22:29

Ooooh die wil ik gaan proberen! Morgen snel alle Kruidvats in mijn omgeving af!

vr jan 04, 2013 14:50

In Oudenaarde hadden ze em zeker al niet...
Moest toch in kruidvat zijn en toch maar eens snel gekeken :gniffel
Niet dus...

ma jan 21, 2013 14:22

Ik heb ze nu beide, ga morgen de argan olie uitproberen ^^ Ben benieuwd...

di jan 22, 2013 14:44

Mijn 1e indruk van de argan Inecto is mwah. Mijn haar is nu droog en lekker zacht, maar niks bijzonders. Ik had er echt áchterlijk veel van nodig om mijn haar enigszins te ontklitten, bijna 2x zoveel als normaal en ik ben al niet bepaald zuinig met conditioner. Ik denk dat ik mss wel 200 ml heb moeten gebruiken? Kan het nog zo goedkoop zijn, de halve fles in mijn haar moeten smeren is ook wel erg overdreven.
Geur is ook gevalletje mwah, niet vies, maar ook niet boeiend en ruikt niet sterk.

Dus nee, ik zal 'm wrs niet nog een keer kopen. Hij is als 1e co in CWC wassen wel handig denk ik, maar verder gebruik ik dan toch liever co's die mijn haar wel ontklitten.
De gewone kokos Inecto heeft eigenlijk hetzelfde effect, maar die ruikt tenminste nog goddelijk.

Donderdag de olive uitproberen!

di jan 22, 2013 19:32

Oh ik wil hem ook proberen maar sta nog met zo een hoop producten hé... Dju toch :P

zo jan 27, 2013 12:14

Ik heb de Inecto Olive uitgeprobeerd en ik vond die veel fijner dan de Argan versie! Met deze co was mijn haar wel goed ontklit en glad zonder de halve fles te hoeven gebruiken. De geur is ook lekker, beetje 'groen' en zacht. Hij is wel vrij lopend, maar de werking is wel erg fijn en zeker voor die prijs.

di jan 29, 2013 15:30

Ben benieuwd! Vind Inecto sowieso licht, was m'n haar ermee (eerste co in co-wassen) en daar is hij wel perfect voor! Maar echt voedend.. Nee, voor mijn haar niet..
Plaats een reactie