Hairfair
http://hairfairforum.be/

Organix
http://hairfairforum.be/viewtopic.php?f=13&t=398

Auteur:  Goudelsje [ do aug 25, 2011 20:41 ]
Berichttitel:  Organix

Ik zag vanmiddag een aantal van deze shampoos en conditioners in de drogisterij staan:

http://www.organixhair.com/hair

Kent iemand deze? Ik vond ze niet goedkoop, 10 euro voor een fles. Maar misschien wel de moeite waard om te proberen :)

Auteur:  Pha [ do aug 25, 2011 20:55 ]
Berichttitel:  Re: Organix

Heb er al van gehoord, ooit iemand die een review van een AO conditioner besprak, besprak ook daar een conditioner van (moroccan argan oil), maar dacht dat het ook enkel in Amerike te verkrijgen was.

Hmmm, ben benieuwd! En wat voor drogisterij waren ze te vinden? De vanilla silk ziet er interessant uit! Heb je gezien of ze ook cones hadden?

Auteur:  Goudelsje [ do aug 25, 2011 21:12 ]

Ik kon zo snel geen cones vinden, maar de prijsetiketjes waren er overheen geplakt. In de shampoo zag ik onder andere Disodium Laureth Sulfosuccinate staan, is iets minder hard van SLS en SLES toch?

Ik zag ze in de DA drogisterij staan. Ik heb de cherry blossom ginseng, pomegranate green tea, teatree mint en passionfruit guava (volgens mij) zien staan.

Auteur:  Pha [ do aug 25, 2011 21:19 ]

Op LHC lees ik dat ze cones hebben.

Ingrediƫnten van de coconut milk conditioner:
Ingredients: Dl Water (Aqua), Cetyl Alcohol, Behentrimonium, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Glyceryl Stearate, Glycerin, Cyclomethicone, Dimethicone, Jojoba Oil, Panthenol, Silk Amino Complex, Coconut Milk, Egg White Protein, Coconut Oil, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Tetrasodium EDTA, Fragrance, DMDM Hydrantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

De shampoo:
Di Water (Aqua), Disodium Laureth Sulfosuccinate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Glycol Distearate, Dimethicone Copolyol, Cetearyl Alcohol, Cocamide DEA, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium 11, Panthenol, DMDM Hydrantoin, Silk Amino Complex, Coconut Milk, Egg White Protein, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Tocopheryl Acetate, Fragrance (Parfum)

De shampoo's zien er voor mij wel interessant uit. Staat op de website dat er geen sulfaten inzitten.

edit: toch niet, bevat ook cones :p Maar ze moeten blijkbaar wel allemaal heerlijk geuren.

Auteur:  Goudelsje [ do aug 25, 2011 22:15 ]

Ja, dat zag ik net ook toen ik het opzocht op internet. Dan ga ik het niet kopen, vind de shampoo die ik nu heb met cones ook niet fijn. Dan ga ik daar geen tien euro aan besteden :giechel En de geuren vond ik niet zo, van die vier die ze hadden staan.

Auteur:  Pha [ vr apr 04, 2014 06:23 ]

Ik hoor nu veel goeds van de Macademia oil lijn hiervan! De verleiding is groot het eens via bol.com te bestellen, aangezien het wel in Nederland te verkrijgen is. Maar duur precies...

En op die youtube reviews hoor je al die Amerikaantjes zeggen hoe "inexpensive" dit merk wel niet is...

Auteur:  Pha [ zo apr 06, 2014 09:22 ]

Ik krijg staaltjes opgestuurd van een forumvriend :D

-Moroccan Argain Oil conditioner
-Coconut Milk shampoo
-Coconut Milk conditioner
-Cherry Blossom Ginseng shampoo
-Cherry Blossom Ginseng conditioner
-Brazilian Keratin Therapy shampoo
-Brazilian Keratin Therapy conditioner

Dat gaan veel reviews worden!

Auteur:  Ingher [ zo apr 06, 2014 17:38 ]

Ben benieuwd hoe het je bevalt!

Auteur:  Goudelsje [ zo jul 27, 2014 13:46 ]

Heb je deze al geprobeerd?

Auteur:  Pha [ zo jul 27, 2014 16:45 ]

Goudelsje schreef:
Heb je deze al geprobeerd?

Nee, staan nog altijd in de kast. Om eerlijk te zijn, ik durf niet goed! Ik lees zo'n slechte reviews over de shampoo's, hoe ze je haren helemaal strippen en knoperig maken :s

Auteur:  Rusalka [ di jul 29, 2014 13:27 ]

Wat aardig dat hij je staaltjes gaat sturen. En je weet maar nooit, misschien werken die shampoos voor jou juist wel goed. Ik had laatst ook ergens een proefje van besteld en nu baal ik dat ik dat heb gedaan want het is van een dure shampoo en hij bevalt erg goed! (ik zal hem nog reviewen binnen 2 weken ofzo, wil hem eerst nog iets vaker gebruiken)

Auteur:  Pha [ wo mei 20, 2015 15:01 ]

Ik heb van Jerryberry nu deze gekregen:

Afbeelding

De shampoo bevat Lauryl sulfaat en na twee keer gebruikt te hebben, merk ik toch dat mijn haar flink is uitgedroogd en mijn hoofdhuid jeukerig wordt. Spijtig, want hij ruikt wel zachtjes naar kokos :) De gewone kokosversie vind ik dus wel beter, daar had ik staaltjes van.

Heb ook de macademia shampoo gekregen, ga ik volgende keer maar eens testen.

De Brazilian Keratin een tijd terug uitgetest en die vond ik maar zo zo. Niet slecht, maar ook niet geweldig. Tot nu toe vond ik de kokos het fijnste.

Auteur:  sweet-devil [ di jul 07, 2015 17:28 ]

Ik heb de kokosshampoo mini versie maar eens aangeschaft om mijn Lush henna mee uit te wassen. Dat kon dus blijkbaar niet zonder shampoo :/
Dacht eigenlijk dat ze zonder siliconen en sulfaten waren! Dus baal nu beetje

Auteur:  flowergirl [ ma jul 27, 2015 22:18 ]

Heb die vandaag ook in mijn handen, gehad. Je hebt ze in de di, pha. Maar blijkbaar is dat een lijn om Brazilian stylingset treatment te doen. Er was toch ook een doosje om je haar 30 dagen stijl te houden, en dan moet je die shampoos verder gebruiken. Ze roken wel heerlijk vond ik

Auteur:  flowergirl [ do jul 30, 2015 17:29 ]

Ik heb er toch een gekocht, een shampoo biotin en collagen er zit Sodium olefin sulfenate in... Geen idee of dat erg is? Ik ga er vanavond mijn haar eens mee wassen

Auteur:  sweet-devil [ do jul 30, 2015 17:44 ]

Mijn Organix is erg fijn. of het is de combi die ik gebruik. Nog nooit zulk glanzend haar gehad

Auteur:  flowergirl [ do jul 30, 2015 22:46 ]

Ik heb hem vanavond gebruikt, hij is er goed. Ben er blij mee... Ik denk dat ik hem blijf gebruiken ... Geen knopen en zacht haar wat zen verschil met commerciƫle shampoo

Auteur:  sweet-devil [ za aug 15, 2015 18:21 ]

Ik vraag me eigenlijk wel af of er echt verschil zit tussen de verschillende versies. Coconut en argan oil bijv.
Of dat dit een marketingtruuk is

Auteur:  Athanasia [ za aug 15, 2015 20:42 ]

Het is altijd een marketingtruc. Bij het ene zal wel een kokosolie-extract van 0,01% zijn en bij het andere een arganolie-extract van 0,01%, bij wijze van spreken.

Auteur:  flowergirl [ zo aug 16, 2015 01:22 ]

Er zitten wel geen zware sulfaten in en dat maakt toch al een heel verschil denk ik

Auteur:  sweet-devil [ zo aug 16, 2015 09:55 ]

flowergirl schreef:
Er zitten wel geen zware sulfaten in en dat maakt toch al een heel verschil denk ik

Nee ik bedoelde t verschil tussen de versies van Organix ^^

Auteur:  flowergirl [ wo aug 19, 2015 16:56 ]

Voor de fans van organix, de groene variant met tea tree en munt gaat er uit en kost bij di maar 3 euro per fles. Ik heb maar direct 8 stuks gekocht, shampoos dan, zonder sulfaten, parabenen en cones :) van de conditioner ben ik geen fan. Die mevrouw aan de kassa keek mij eens raar aan. Ik ga hem vanavond eens testen en als hij echt goed bevalt, haal ik mogen de rest van hun voorraad ook op.

Auteur:  Aisha [ vr nov 06, 2015 09:15 ]

Dit merk verkopen we sinds kort ook bij ons in de winkel, en aangezien deze week de tweede 50% goedkoper is dacht ik het eens mee te nemen.
Het is inderdaad vrij duur spul (9.95 per fles) dus ik heb gelijk 4 flessen meegenomen.

Ik heb de shampoo en conditioner met kukui oil. De coconut milk conditioner en de brazillian keratin conditioner.
Ben echt superbenieuwd!

Auteur:  Kiabiah [ wo nov 16, 2016 16:08 ]

Van Organix gebruikte ik vroeger de shea butter lijn (die nu Argan Oil & Shea Butter is)
Die rook zaaalig en vond ik echt wel goed.
Nu heb ik de Argan Oil in gebruik (de blauwe) en dat vind ik niet zo geweldig.

Alle tijden zijn GMT + 1 uur