Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu ma dec 11, 2017 08:39

Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Hairburst 
Auteur Bericht
Langhaartje

Lengte: BSL
Antwoord met een citaat
Bericht Hairburst
Hi allemaal

Sinds gisteren, 1 januari, ben ik met een nieuw voedingssupplement begonnen, namelijk Hairburst.

Wat meer informatie kan je hier vinden:

http://www.hairburst.com/

Ik heb gekozen voor de pillen en niet de gummies. De pillen zouden meer werkzame stoffen bevatten.

Ik zal jullie op de hoogte houden of het daadwerkelijk werkt!

Groetjes,
Jessica

ma jan 02, 2017 12:08
Profiel
Hoofdhaartje

Images: 18
Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/91/100

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hairburst
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en of je ook merkt dat overal je haar sneller groeit (meer scheren dus, haha)

Afbeelding

ma jan 02, 2017 14:03
Profiel Personal album WWW
Langhaartje

Images: 0
Antwoord met een citaat
Ik ging iets zeggen in de trant van "het zal waarschijnlijk wel weer x keer de dagelijkse hoeveelheid biotine bevatten" en "werkt niet tenzij je tekorten hebt omdat je lichaam alleen gebruikt wat het nodig heeft" maar hoewel dat naar alle waarschijnlijkheid het geval is, was ik toch wat onder de indruk van de aantrekkelijke website en potjes en de verscheidenheid aan nutriënten :p

do jan 05, 2017 15:58
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b-2a-N-ii
Lengte: Knie

Antwoord met een citaat
Athanasia schreef:
Ik ging iets zeggen in de trant van "het zal waarschijnlijk wel weer x keer de dagelijkse hoeveelheid biotine bevatten" en "werkt niet tenzij je tekorten hebt omdat je lichaam alleen gebruikt wat het nodig heeft" maar hoewel dat naar alle waarschijnlijkheid het geval is, was ik toch wat onder de indruk van de aantrekkelijke website en potjes en de verscheidenheid aan nutriënten :p

En ik denk altijd aan de bekende Nederlander Gerard Joling, als hij er reclame voor gaat maken dan is het gewoon waar. Voor de Belgen onder ons die niet weten wie deze man is, het is een tv persoonlijkheid die er open voor uit komt dat hij problemen heeft met zijn kaalheid, en hij heeft daarvoor ook de nodige ingrepen ondergaan, zoals een haartransplantatie. Ik vind het altijd knap als beroemde mensen toegeven dat ze moeder Natuur een handje helpen.

do jan 05, 2017 16:04
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Athanasia schreef:

Ik denk er normaal gezien ook zo over hoor, maar deze keer werd ik ook geïntrigeerd.

Ik vind het meestal zonde om al die teveel aan binnen gekregen vitamines terug uit te plassen.

Het kost tenslotte wel geld en moeite.

vr jan 06, 2017 08:21
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Astarte schreef:
Athanasia schreef:

En ik denk altijd aan de bekende Nederlander Gerard Joling, als hij er reclame voor gaat maken dan is het gewoon waar. Voor de Belgen onder ons die niet weten wie deze man is, het is een tv persoonlijkheid die er open voor uit komt dat hij problemen heeft met zijn kaalheid, en hij heeft daarvoor ook de nodige ingrepen ondergaan, zoals een haartransplantatie. Ik vind het altijd knap als beroemde mensen toegeven dat ze moeder Natuur een handje helpen.

Cool, ben benieuwd. Ik vond het er in ieder geval beter uitzien dan deze:

https://www.sugarbearhair.com/

vr jan 06, 2017 08:22
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Mijn eerste ervaringen met Hairburst:

* de capsules ruiken allesbehalve aangenaam.
* de capsules zijn vrij groot, mocht je daar problemen mee hebben, kun je beter de gummies nemen.
* TMI: urine is fluo geel
* haren zijn zacht(er) en glanzend(er)
* heb nog geen groei scheut opgemerkt (verwachte ik ook nog niet na één maand)

Vind het raar dat haar (wat toch dode materie is) door pilletjes kan beïnvloed worden, want mijn haar is echt wel zachter en glanzender (of heb ik last van het placebo effect?)

ma jan 23, 2017 10:45
Profiel
Langhaartje

Images: 0
Antwoord met een citaat
Zou je een foto kunnen maken van de ingrediëntenlijst op het potje/doosje?

Fluogele urine zou komen door het teveel aan riboflavine (vit. B2).: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aan ... enten.html

ma jan 23, 2017 11:37
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Athanasia schreef:
Zou je een foto kunnen maken van de ingrediëntenlijst op het potje/doosje?

Fluogele urine zou komen door het teveel aan riboflavine (vit. B2).: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aan ... enten.html

Hier een link, de ingrediëntenlijst vind je op één van de foto's:

http://hairburst-us.myshopify.com/produ ... rst-supply

Vit B2 staat er idd bij! (357%)

ma jan 23, 2017 12:15
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Update!

Ondertussen is maand 2 verstreken...
... geen groeischeut, wel zachte en glanzende haartjes

Had ik ook niet verwacht na 2 maanden, maar wilde jullie op de hoogte houden.

ma feb 27, 2017 16:36
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 12 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende