Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za aug 19, 2017 01:00

Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Hairjazz versnelde haar groei, zou het echt werken? 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 3a N i-ii
Lengte: 48/60/85
Antwoord met een citaat
Bericht Hairjazz versnelde haar groei, zou het echt werken?
Ik kwam oke ik geef toe, via een advertentie op facebook op het spoor van een lijn genaamd Hairjazz. http://harmonylife.nl/hairjazz

Hairjazz is een combinatie van shampoo en een lotion waarvan door de producent beweerd wordt dat je haargroei door gebruik van dit product een maximale groei van 4,5 cm en gemiddelde groei van 2,9 cm bij proefpersonen bereikt. Ze hebben ook een conditioner en een masker, maar die zijn vooral voedend en verzorgend. Deze zijn aanvullend op hun shampoo en de spray die je haar sneller zouden moeten doen groeien, maar dan weet ik wel andere producten te vinden als verzorgend en voedend is wat ik zoek.

Wat ze zelf over hun lijn zeggen:
Uit onderzoek blijkt dat HAIRJAZZ de volgende gevolgen tot stand kan brengen:
- Uw haar groeit tot drie keer sneller.
- Uw haar wordt zachter.
- Resultaten houden enkele weken/maanden aan (Wanneer u stopt met het gebruiken van HAIRJAZZ, groeit uw haar binnen enkele weken weer normaal. Hairjazz stimuleert geen haarverlies).
- Bewezen en geteste werking op alle soorten haar.
- De meeste klanten merken na enkele weken gebruik van Hairjazzeen zichtbare vermindering in haarverlies.

De ingrediënten van de Shampoo zijn volgende de website als volgt: AQUA, COCO SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAÏNE, ALCOHOL, ACRYLATES/BEHENETH-25 METACRYLATE COPOLYMER, OVUM SHELL POWDER, SODIUM CHLORIDE, PEG-150 PENTAERYTHRITYL TETRASTEARATE, BENZYL ALCOHOL, PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, PARFUM, CITRIC ACID, HYDROLYZED KERATIN, DL-CAMPHOR, PYRIDOXINE HCL, CARBOXYMETHYLCHITIN, PROPYLENE GLYCOL, DEHYDROACETIC ACID, SODIUM DEHYDROACETATE, C.I. 42090, LINALOOL, AMYL CINNAMAL.
Lotion: AQUA, ALCOHOL, PPG-1-PEG-9 LAURYL GLYCOL ETHER, OVUM SHELL POWDER, HYDROLYZED SOY PROTEIN, PARFUM, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, HYDROLYZED KERATIN, CITRIC ACID, CAMPHOR, SODIUM DEHYDROACETATE, CARBOXYMETHYL CHITIN, PYRIDOXINE HCL, LINALOOL, AMYL CINNAMAL.

Hun eigen pagina staat vol lovende reviews, ook hun facebook. En als ik er op google kom ik ook wel filmpjes tegen van mensen die het gebruiken, maar die zijn allemaal in talen die ik niet begrijp of in het Duits en dan zijn het vrijwel allemaal filmpjes waar mensen de producten net binnen hebben en deze nog moeten gaan proberen. Dus het lijkt er op dat dit product nog niet heel erg lang en wijdverspreid bekend is, ondanks dat op de site vrij prominent vermeld staat dat HAIRJAZZ al meer dan 15 jaar het paradepaardje van instituut Claude Bell is. Wat ik een beetje vreemd vind, maar goed als dat een product lijn is die voorheen alleen in Frankrijk verkrijgbaar was en die nu uitbreid naar de rest van Europa zou het nog wel kunnen, al blijft het dan opmerkelijk dat als het zo goed zou werken, dat ze dit dan niet eerder gedaan hebben, dan nu pas na 15 jaar.

Al met al vind ik dat de beloftes die ze doen eigenlijk te goed klinken om waar te zijn, dus ik ben nog al sceptisch, als iets te goed klinkt om waar te zijn dan is het dat waarschijnlijk ook wel.

De shampoo bevat 250 ml en de lotion 200 ml. De set kost gewoonlijk €43,50 en is nu in de aanbieding voor €34,90 via de website
http://harmonylife.nl/hairjazz

Ondanks dat ik super sceptisch ben, ben ik ook wel nieuwsgierig.

Ik wil al lang haar zo lang als ik me kan herinneren. Maar ondanks alle tips en trucs die ik over de jaren heen via dit forum gehoord heb, weet ik inmiddels dat mijn haar helaas eigenlijk niet echt voorbij de 70 cm groeit. Wat meteen ook meteen de reden is dat ik hier heel erg weinig meer kom, omdat de meeste mensen hun terminale haar lengte stukken langer is dan de mijne. En ik me zelf niet wil blijven kwellen met mensen die hier op het forum komen met kort haar, en binnen een paar jaar vaak mijn haarlengte voorbij gegroeid zijn.

vr jun 03, 2016 09:11
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hairjazz versnelde haar groei, zou het echt werken?
Wat dat laatste betreft ik snap je helemaal en ik denk de anderen ook wel. Maar ik zou zeggen als het dan toch in de aanbieding is
ga er dan voor en je zult het ontdekken! Maar geef het wel wat tijd. En hou ons wel op de hoogte. ;)

vr jun 03, 2016 13:03
Profiel WWW
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Je mag het natuurlijk proberen
en ook het resultaat even melden

Maar ik heb zoiets van groeien gaat van binnen uit, verzorgen kan je aan de buitenkant

in ieder geval moest je het proberen, succes ermee!

vr jun 03, 2016 17:39
Profiel
Langhaartje

Images: 4
Haarcode: 1b/F/ii(8,5)
Lengte: 30/96?/?

Antwoord met een citaat
Ik weet niet of versnelde haargroei, zeker als het maar tijdelijk is én dit door een uitwendig gebruikt product, invloed zou hebben op de terminale lengte. Maar ik ben wel erg benieuwd. Laat het ons weten :)

za jun 04, 2016 18:29
Profiel Personal album
Langhaartje

Haarcode: 3a N i-ii
Lengte: 48/60/85
Antwoord met een citaat
Ik vind het alles bij elkaar verder wel een redelijk bedrag om uit te geven aan haar producten gezien de voorraad die ik nog heb staan. Ik denk dat ik eens in de gaten ga houden of er geen bloggers of youtube mensen dit gaan uitproberen, juist ook om het hele je haar groeit van binnen uit verhaal. Mocht ik meer horen / weten dal ik het zeker hier komen vertellen ^_^

Ik zag gisteren bij de tuinen dat dr organic in hun Hemp lijn ook een mousse heeft wat de haargroei stimuleert en helpt haaruitval verminderen, en ook Phyto heeft hier een programma voor, al is het programma van Phyto nog duurder. Al zitten daar ook capsules bij die je moet innemen, en met Phyto ben ik zoizo wel bekend, en daar heb ik dan meer vertrouwen in dan een facebook internet hype. Maar €100,- voor een programma wat haar groei bevorderd vind ik echt ene hoop geld.

Ik ga er nog eens tijdje over twijfelen denk ik :)

vr jun 10, 2016 15:41
Profiel

Images: 13
Antwoord met een citaat
Ik heb even de klinische testen gelezen die erbij staan, die uit 2001 dateren overigens. De onbehandelde groep had een gemiddelde groei van 14.7mm, de behandelde groep 15.2mm. Op slechts twee keer 30 personen zegt dit niet veel. Op hun website hebben ze het over 4,5cm groei. Lijken mij dus flagrante leugens te zijn. Het feit dat er "Jazz" in de naam voorkomt vond ik op zich al verdacht. Als je het moet hebben van een hippe naam belooft dat weinig goed.

Wat wel nog opvalt is dat toch 93%, 27 van de 29 personen dus, aangeeft de behandeling verder te zetten.

za jul 30, 2016 08:16
Profiel Personal album
Hoofdhaartje

Images: 1
Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/91/100

Antwoord met een citaat
Pie schreef:
Ik heb even de klinische testen gelezen die erbij staan, die uit 2001 dateren overigens. De onbehandelde groep had een gemiddelde groei van 14.7mm, de behandelde groep 15.2mm. Op slechts twee keer 30 personen zegt dit niet veel. Op hun website hebben ze het over 4,5cm groei. Lijken mij dus flagrante leugens te zijn. Het feit dat er "Jazz" in de naam voorkomt vond ik op zich al verdacht. Als je het moet hebben van een hippe naam belooft dat weinig goed.

Wat wel nog opvalt is dat toch 93%, 27 van de 29 personen dus, aangeeft de behandeling verder te zetten.

:aanbid

Ik ben onder de indruk! Ik zou er zo zelf niet naar gekeken hebben.

Afbeelding

za jul 30, 2016 14:33
Profiel Personal album WWW
Langhaartje

Images: 4
Haarcode: 1b/F/ii(8,5)
Lengte: 30/96?/?

Antwoord met een citaat
Dat is dikwijls met zo'n dingen.

za jul 30, 2016 20:03
Profiel Personal album
Hoofdhaartje

Lengte: 67/85/90
Antwoord met een citaat
Ik vertrouw zulke dingen nooit. Als het echt zou werken zou iedereen het gebruiken en zou je er veel meer over horen.

zo jul 31, 2016 06:14
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b-2a-N-ii
Lengte: Knie

Antwoord met een citaat
Ik denk altijd als zo'n product echt is dan maakt ..... Gerard Joling er reclame voor.

zo jul 31, 2016 16:27
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende