[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/abbcode.php on line 813: file_put_contents(/volume1/web/query_auth_data.txt): failed to open stream: No such file or directory
Hairfair - Toon onderwerp - Leave in
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr nov 16, 2018 20:47

Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Leave in 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 1b/c M ii
Lengte: 112/155/...
Antwoord met een citaat
Bericht Leave in
Het leek me eens tijd worden dat ik leave ins serieus ga uitproberen :D Ja ik heb wel eens conditioner als leave in gebruikt, en ook wel wat met olie geprobeerd, maar niet veel. Nou leek het me wel een idee om mijn conditoners uit te proberen als leave in. Zijn er nog ingredienten waar ik op moet letten die er niet in moeten zitten? Alleen van salicylzuur weet ik dat je het alleen in een uitspoel product moet gebruiken, al vertelde iemand me dat de Rainforest Hair Moisture Hair Butter fijn was als leave in (daar zit dat in), maar ik durf het niet zo goed aan vanwege die salicylzuur (maar misschien zit er zo weinig in dat je het niet merkt?). Of is het echt beter een speciaal leave in product te nemen? En wat gebruiken jullie? Oja ik herinner me nog wel dat kokosolie niet werkte als leave in bij mij.

wo sep 26, 2012 18:56
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 2aGiiiV

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Leave in
Ik gebruik vaak een drup Inecto conditioner. Maar geen idee of dat ook daadwerkelijk werkt ;-)

wo sep 26, 2012 20:25
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 2b F/N iii
Lengte: 69/76/82

Antwoord met een citaat
Ik gebruik ook Inecto. Gebruik standaard een klein beetje conditioner als leave-in, anders is mijn haar hartstikke droog! Wat ik wel heb gemerkt is dat producten met siliconen als leave-in niet erg fijn zijn, dit voelde dan een beetje "vies" aan bij mij, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders! salicylzuur heb ik nog nooit van gehoord dus geen idee wat het effect hiervan is. ;)

wo sep 26, 2012 21:09
Profiel WWW
Langhaartje

Haarcode: 2bGii
Lengte: 40/53/65

Antwoord met een citaat
Ik heb een waterspuitje gevuld met gedestileerd water en een kneepje Yes To Carrots conditioner.. Ff schudden, op het haar spuiten na het wassen en conditioner en dan laten drogen.. Weg pluis, hallo mooi zacht glanzend haar!

wo sep 26, 2012 21:12
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1bNii
Lengte: ±60/80/90

Antwoord met een citaat
Mijn haar houdt toch wel van cones, dus ik gooi er altijd lekker wat Gliss Kur Oil Elixer in (serum met cones en olien)

do sep 27, 2012 09:38
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1c/2aNiii
Lengte: 48/64/?

Antwoord met een citaat
Ik gebruik al best lang ultra doux vanille conditioner als leave in en dat bevalt erg goed. Trekt goed in, maakt zacht en ruikt lekker. Hij is te koop in duitsland en frankrijk :)

do sep 27, 2012 20:28
Profiel
Hoofdhaartje

Images: 19
Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/100/100

Antwoord met een citaat
Rusalka, ik ben benieuwd wat je gaat vinden! Ik ben zelf ook nog altijd op zoek naar de ultieme leave-in.

Afbeelding

do sep 27, 2012 20:47
Profiel Personal album WWW
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Ah dus er wordt best vaak gewone conditioner gebruikt als leave-in! Ik ga het gewoon proberen, ik ben ook aan het twijfelen over iets met siliconen omdat het de frictie goed vermindert zonder vet te worden, maar ik ben wel bang voor build-up. Nou ik ga maar vast aan de slag met dingen die ik hier heb staan, ik heb nog verschillende conditioners die ik niet vaak gebruik, ik ben zelf ook wel benieuwd wat het gaat doen :D En ik kom vast ook snel in de verleiding een speciale leave-in te kopen. Dan zal ik mijn bevindingen ook melden!

vr sep 28, 2012 20:35
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 2aGiiiV

Antwoord met een citaat
Ik krijg echt helemaal geen buildup ervan :) (ik gebruik vaak serum met cones)

vr sep 28, 2012 20:36
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Oh dat is goed om te weten! Maar gebruikte je shampoos met sulfaten? Ik nu niet, maar als de leave ins heel goed bevallen en ik toch build up zou krijgen, zou ik wel bereid zijn de lengtes af en toe met een milde sulfatenshampoo te wassen. Het wordt dan alleen wel meer uitvogelen wat dan wat precies doet (experimenteren kan best leuk zijn, al heb ik niet altijd het geduld er voor).

vr sep 28, 2012 21:08
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende