Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu wo nov 22, 2017 02:56

Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Lush 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 2a N ii
Lengte: ?/106/110

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Lush
Ik heb eens de BIG gekocht, maar vind ze nu vrij prijzig... Daarnaast zit er bij de meesten sls en/of siliconen in.

ma sep 02, 2013 09:18
Profiel
dr. ir. Langhaar

Haarcode: 1a F ii
Lengte: 52/80/TB
Antwoord met een citaat
ik heb in duitsland de shiny shampoo bar gekocht...
En heb er een klein stukje vaste conditioner bijgekregen ^^

Benieuwd wat het geeft :p

ma sep 02, 2013 10:29
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1cFii
Lengte: 45/54/70

Antwoord met een citaat
Ik heb nu de BIG shampoo gekocht... Heb hem vanavond voor de eerste keer gebruikt en ik ben best wel tevreden! MIjn haar glanst, voelt zacht aan maar heeft toch body.. Kan nu ook wel zijn omdat ik gisteren nog gehenna-ed heb, dan valt het altijd wat dikker.. De geur is hemels en a little goes a very long way, dat heb ik nu al in de gaten. Ik denk dat dit een toppertje is. ^^

do okt 03, 2013 18:51
Profiel
dr. ir. Langhaar

Haarcode: 1a F ii
Lengte: 52/80/TB
Antwoord met een citaat
dat stukje vast conditioner is toch wel dik afgekeurd....
Ik kreeg mijn haar maar niet zo 'slippery' als bij gewone conditioner en het voelde maar raar aan daardoor...
Na 20 keer over de conditioner-bar wrijven en dan in mijn haar en zo nog is 20 keer, had ik nog altijd het gevoel dat er geen conditioner in mijn haar zat...
Sjans dat het een staaltje was XD

De shampoo bar was wel aardig, kreeg ik tenminste schuim en het gevoel dat mijn haar gewassen werd :p

vr okt 04, 2013 08:39
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b F/N i
Lengte: APL-BSL

Antwoord met een citaat
Gebruik momenteel een testertje van R en B. Jezus wat stinkt dat. Als het niet helpt voor mijn haar gooi ik het ook weg haha

ma aug 17, 2015 19:27
Profiel WWW
Donshaartje

Haarcode: 2b/c iii
Antwoord met een citaat
summergame schreef:
Ik heb zelf de godiva getest en vind hem super!! Ben een enorme jasmijn Liefhebster:-) .

Ben ook dol op die bar en inderdaad ook op jasmijn.. had trouwens wat my betreft nog wel meer naar jasmijn mogen ruiken ;)

di dec 15, 2015 14:08
Profiel
Langhaartje

Lengte: BSL
Antwoord met een citaat
In mijn Lush "periode" heb ik ook bijna alle shampoos en conditioners geprobeerd en was meestal wel tevreden.

Cynthia Sylvia Stout shampoo vond ik goed.
American Cream rook hemels, maar was te licht voor mijn haar.
Rehab + Retread combo vond ik het beste van Lush voor mijn haar.
Curly wurly vond ik OK (die stukken cocco's vond ik wel onhandig)
Big vond ik OK.
heb wel nooit solids gebruikt, leek mij niet zo goed.

Je had niet veel nodig, haartjes waren tevreden maar het was inderdaad best wel prijzig. Ik heb niet zo'n problemen met siliconen en/of SLS.

Nu heb ik al sinds aanvang 2013 niets meer bij Lush gekocht. Zeker niet slecht, maar er zijn er betere in mijn opinie.

ma nov 21, 2016 16:26
Profiel
Langhaartje

Lengte: 3/20/50
Antwoord met een citaat
Sylvia Cynthia Stout: Heerlijke shampoo. Wast goed schoon en ruikt heerlijk naar vooral cognacolie.
Fairly Traded Honey: Ook heerlijke shampoo. Bestaat voor meer dan de helft uit honing en is daardoor zelfconserverend.
Rehab: Goddelijk luchtje. Shampoo ruikt minty en dat voel je ook als fris op je hoofd.
Daddy O: soms moet ik van mezelf, want grijs haar dus nu en dan even in de paarse meuk. Ruikt wel errug sterk.
Van de shampoos moet ik zeggen dat ik ze maar slecht schuimend krijg, maar aangezien schuim toch niet echt nodig is, vind ik dat niet erg. Dus ondanks sulfaten hè. Ik heb het idee dat er lang niet zoveel in zit als in 'gewone' shampoos.

Veganese: Lichte conditioner die het voor mij helemaal doet. Wast ook kokosolie eruit. Ruikt goddelijk naar citroen en rozemarijn.
Sugar Daddy: Zie Daddy O.
Big Solid: Lekker, maar sterk geurend
The Plumps of zoiets: Lekker. Haar zit goed, niet te overheersend.
De solid conditioners gaan eeuwig mee. Of tenminste bijna. Je hebt er heel weinig van nodig, je voelt het bijna niet zitten maar als je het uitspoelt, voel je toch dat het wat gedaan heeft.
R&B: Jaaaaaa! Ruikt heerlijk in m'n haar, het is superzuinig en works like a charm. Wel vreemd spul. Aanvankelijk wordt mijn haar er stroef van. Eenmaal opgedroogd is het zacht en zit het super.
Shine so bright: Heerlijk. Klein, heeeel klein beetje in de puntjes maakt ze boterzacht.

do maart 02, 2017 16:18
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2