Schakel over naar volledige site
Hier kun je je bevindingen kwijt over een product in het toegewezen topic van dat merk. Daarnaast kan je reviews geven in het subforum Reviews.
Plaats een reactie

Re: Acure Organics

zo aug 05, 2012 20:38

Wauw ik las dit op Raponsje dat het goed zou zijn voor mensen met alopecia (de lijn werkt op de DHT receptoren). Laat dat nu net mijn aandoening zijn... Nondendju ik wil dit graag proberen maar heb hier nog zeker een voorraad voor een jaar staan van andere dingen *shame* :-)

ma aug 06, 2012 11:23

Nou als de ervaringen er goed mee zijn (er zijn vast wel wat reviews over) zou ik het toch kopen als ik jou was hoor. Dan doe je de andere shampoos in een zeepdispenser en gebruikt ze als handzeep of bodywash ;)

ma aug 06, 2012 13:13

@summergame: ik heb de shampoo en conditioner staan, elk maar 2 keer gebruikt. Ik kan ze niet gratis weggeven, omdat ze me best wat gekost hebben, maar als je wil, kan je ze overkopen voor 10 euro. Anders gebruik ik ze zelf maar op :)

wo aug 08, 2012 21:08

Ik PM je eventjes Pha!

zo sep 16, 2012 21:45

Bedankt om me deze aan te raden Pha,mijn haren zijn lang zo zacht niet geweest als met de combinatie van die shampoo en conditioner,echt een wonderpaar die 2 :-)

zo sep 16, 2012 22:02

edankt om me deze aan te raden Pha,mijn haren zijn lang zo zacht niet geweest als met de combinatie van die shampoo en conditioner,echt een wonderpaar die 2 :-)

Ooooh, echt geweldig om te horen! ^^

za feb 09, 2013 22:35

Dit merk heeft nu ook een masker!

http://www.iherb.com/Acure-Organics-Moi ... 8-ml/47623

do sep 25, 2014 06:40

Ik heb gisteren de lemongrass-shampoo uitgeprobeerd. Doet precies wat die zegt. Is zacht clarifiënd. Vind hem een heel klein beetje uitdrogend voor mijn puntjes, voor de rest heb ik meer volume dan anders, maar is mijn haar nog altijd zacht. Deze is ideaal voor mensen die wat meer volume willen, maar niet zo goed voor mensen met heel droog haar.

ma aug 03, 2015 00:24

Acure organics heeft weer wat nieuws!

Op iherb te bestellen.

ma jul 10, 2017 01:15

Blijkbaar is de formule veranderd van de lijn voor droog haar. Die rook zalig naar amandelen. Iemand zei dat het niet meer repairing maar moisturising is geworden. Dat is goed nieuws voor mij! Ondertussen bestaan ze ook in supergrote flessen. Dus nu wil ik die dolgraag eens opnieuw proberen
Plaats een reactie